- Hirdetés -

Listavezetőként tért vissza a Sztárban sztár leszek

|

- Hirdetés -

A kereskedelmi célcsoportoknál és a teljes lakosságnál is a TV2 vasárnap esti műsora vonzotta a legtöbb nézőt. Fiatalabb nézőknél jól kezdett az RTL-es Cápák között és a Voice is.

Múlt héten gyakorlatilag már elkezdődött az őszi televíziós szezon, ami egyelőre egész szoros versenyt hozott a TV2 és az RTL között az esti sávban. A 18-49 éveseknél az RTL ért el jobb eredményt (RTL: 13,3%, TV2: 12,1%), a 18-59 éveseknél a TV2 nyerte a hetet (TV2: 13,2%, RTL: 12,8%). Ahol pedig továbbra is hatalmas a TV2 fölénye az a teljes lakosság, főműsoridőben a csatorna heti share-je 17,1 százalék volt, miközben az RTL-é 11,5 százalék.

A fenti különbségek látszódnak akkor is, ha napokra bontjuk le a főműsoridős versenyt. A 18-49 éveseknél csak a szerdai és a vasárnapi főműsoridőt tudta megnyerni a TV2, a többi este az RTL nyert. A 18-59 éveseknél már más volt a helyzet, a szerda, péntek vasárnap a TV2-é, a hétfő, csütörtök, szombat az RTL-é volt, a kedd pedig egál közönségarányt hozott. A teljes lakosságnál pedig a hét minden egyes főműsoridejét megnyerte a TV2.

A teljes csatornacsaládok tekintetében viszont minden fontos bontásban a TV2 Csoport végzett az élen. Igaz, a 18-49 éveseknél és főműsoridőben nagyon közel járt hozzájuk az RTL Magyarország (TV2 Csoport: 23,3%, RTL Magyarország: 23,1%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 35. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 13,2 17,1 12,1
RTL 12,8 11,5 13,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 35. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,6 13 10,1
RTL 7,4 6,5 7,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,8 26,0 22,4
RTL Magyarország 18,3 15,7 18,0
MTVA 6,1 9,6 5,2
AMC Networks 5,0 4,7 5,0
Paramount Global 3,8 3,2 4,5
Network4 3,8 4,6 2,6
Antenna Entertainment Group 3,0 2,4 3,1
Warner Bros.Discovery 2,9 3,5 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 19,2% / 17,1% (16,3% / 14,5%)
Tények Plusz – 14,6% / 13,2% (13,1% / 12,4%)
Szerencsekerék – 12,3% / 11% (12% / 10,8%)
Zsákbamacska – 9,3% / 8,5% (8,3% / 7,7%)

RTL
Híradó – 17,4% / 16% (16,2% / 15,1%)
Fókusz – 13,2% / 13,6% (11,5% / 11,2%)
A konyhafőnök – 12,3% / 13,1% (12,4% / 13,7%)

A Tények jobb heti átlagot ért el, mint az RTL Híradó. Viszont a Konyhafőnök révén hosszú hónapok után olyan hétköznap esti műsora van az RTL-nek, ami a kereskedelmi célcsoportnál komoly ellenfelet jelent a TV2-nek. A 18-49 éveseknél nyerte a sávját a Konyhafőnök, a 18-59 éveseknél fej-fej mellett haladt a Szerencsekerék és a Konyhafőnök. A teljes lakosságnál pedig a Szerencsekerék nyert.

A hétvégi műsorokra is igaz volt, hogy célcsoporttól függően egész máshogy teljesítettek az egyes műsorok. Szombat este az RTL-en a Voice 19 százalékos közönségaránnyal kezdett a 18-49 éveseknél, párhuzamosan a TV2-n a Szerencsekerék VIP kiadása 10,3 százalékos share-t hozott. A 18-59 éveseknél is nagy volt a Voice előnye, hiszen a 18,7 százalékukkal szemben a Szerencsekerék VIP 11,4 százalékot produkált. A teljes lakosságnál viszont a Szerencsekerék VIP magasabb közönségarányt (18,1%) ért el, mint a Voice (15,3%).

Vasárnap a TV2-re visszatérő Sztárban sztár leszek hasonló közönségaránnyal kezdett, mint előző nap a Voice, azaz a 18-49 éveseknél 18,1 százalékkal. (Nézőszámban erősebben, hiszen vasárnap este többen tévéznek, mint szombaton). Ugyanakkor a Sztárban sztár leszek share-je a szélesebb célcsoportoknál erősödött, a 18-59 éveseknél 19,8 százalékot, a teljes lakosságnál 21,9 százalékot értek el.

Az RTL-en a Cápák között is jól szerepelt, hiszen 16,7 százalékot tett ki a 18-49-es közönségarányuk. Náluk viszont a fentiekkel ellentétesen mozgott a share a szélesebb bontásban, azaz a 18-59 éveseknél 14,9 százalékot, a teljes lakosságnál 11,7 százalékot produkált a műsor.

A hét legnézettebb műsorának a Sztárban Sztár leszek bizonyult. A 18-49 éveseknél 264 ezer, a 18-59 éveseknél 414 ezer, a teljes lakosságnál 890 ezer nézője volt a TV2-s produkciónak. Az RTL legnézettebbje a Voice volt, de nem mindegyik korosztálynál. Ahol igen: 18-59 éveseknél 321 ezer nézővel, a teljes lakosságnál 560 ezer nézővel. Viszont a 18-49 éveseknél az RTL-es házi versenyben a Voice elé került a Cápák között a maga 225 ezer nézőjével, igaz a Voice lemaradása sem volt nagy (224 ezer néző). Ahogy a lenti táblázatokból látható, jó nézettséggel futott a vasárnapi Forma-1 is. A 18-49 éveseknél 179 ezer, a 18-59 éveseknél 262 ezer, a teljes lakosságnál 470 ezer nézője volt a versenynek.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 414 312 19,8
THE VOICE RTL 321 118 18,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 293 147 14,9
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 262 409 17,6
TÉNYEK TV2 260 802 20,6
SZERENCSEKERÉK TV2 258 301 13,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 243 807 16,6
HÍRADÓ RTL 234 504 18,5
A KONYHAFŐNÖK RTL 221 500 12,6
ZSÁKBAMACSKA TV2 202 200 10,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 890 004 21,9
TÉNYEK TV2 731 832 25,5
SZERENCSEKERÉK TV2 688 963 18,3
SZERENCSEKERÉK VIP TV2 646 329 18,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 613 649 18,7
THE VOICE RTL 560 139 15,3
ZSÁKBAMACSKA TV2 556 542 14,4
HÍRADÓ RTL 535 992 15,8
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 470 937 16,4
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 468 319 11,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 264 322 18,1
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 225 047 16,7
THE VOICE RTL 224 239 19,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 179 939 17,4
A KONYHAFŐNÖK RTL 163 054 13,9
SZERENCSEKERÉK TV2 162 357 12,8
TÉNYEK TV2 154 728 18,2
NAGYFIÚK 2. RTL 153 666 10,9
HÍRADÓ RTL 149 848 13,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 145 515 15,0

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az Árulók című műsor nézettsége

Meglepő nézettséget produkált Az árulók

A fiatalabb célcsoportoknak nagyon bejött Az árulók. A Sztárbox pedig még ennél is jobb nézettséget hozott az RTL-nek, ami viszont már nem is meglepő. Teljes lakosságnál a TV2-s Dancing with the Stars produkálta a...

Újabb településeken gyorsít a Vodafone

A közelmúltban 8 vármegye 71 településén végzett hálózatfejlesztési munkálatokat a Vodafone Magyarország, melynek köszönhetően november végétől újabb közel 180 ezer háztartásban lesz elérhető a szolgáltató 1 gigabit sebességű vezetékes internetszolgáltatása. A fejlesztéssel a szolgáltató...

Így reagálnak az energiakrízisre a hazai cégek

A gyorsan változó energiaárak és a fenntarthatóság előtérbe kerülése lépésre ösztönzik a hazai vállalkozásokat is. A Schneider Electric friss felméréséből többek között kiderül, hogy a válaszadók túlnyomó többsége már megvalósított ilyen irányú fejlesztést, vagy...

Nagyon felpörgött az ingatlanpiac

2023 novemberében, országosan 8800 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 55 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A várakozásoknak megfelelően erősödő tendenciát mutat az év végéhez közeledve a hazai...

Napelemekre költenek a hazai nagyvállalatok

Népszerűek az energiahatékonyságot növelő beruházások a nagyvállalatok körében, minden negyediknél várható ilyen jellegű fejlesztés a következő egy év során. A beruházásokat nem csupán az energiaárak emelkedése hajtja, hanem több szempont együttesen, így például a...

Már belenézhetünk az HBO népszerű sorozatának új évadába

Az HBO a brazíliai São Paulóban megrendezett CCXP23 Comic-Con rendezvényen közzétette az HBO saját gyártású drámasorozata, A SÁRKÁNYOK HÁZA második évadának hivatalos teaserét. A nyolc epizódból álló második évad 2024 nyarán debütál az HBO-n,...

Tovább erősít podcast fronton a Marquard

Új podcastokkal erősíti portfólióját a Marquard Group Hungary. Először az ÉVA magazin Testkép című produkciója mutatkozott be december 1-jén, majd december 7-én startol az InStyle Képesvagyok műsora, amely a brand nagy sikerű #képesvagyok kezdeményezésének...

Moziból a könyvespolcra – filmtörténet és önéletrajz a mester szemén keresztül (x)

Van, akinek a mozi csupán egy kellemes, szabadidős program, de némelyeknek a filmnézés szent hobbi, sőt egyet jelent az élettel. Többnyire belőlük lesznek a filmteoretikusok, kritikusok, és nem utolsó sorban a filmrendezők. A hivatás...

Díjazták a Torontói EU Filmfesztiválon a Semmelweist

A Koltai Lajos rendezésben készült Semmelweis-film lett a Torontói EU Filmfesztivál legjobbja és elnyerte a közönségdíjat. Az anyák megmentőjeként világhírűvé vált magyar orvosról, Semmelweis Ignácról készült - a hazai mozikban már látható - új magyar...

Kiderült, mikor lesz jövőre a SopronFest

Jövőre a pünkösdi hétvégén, május 17. és 19. között rendezik meg második alkalommal a SopronFestet, ahol a hazai fesztiválok kedvenc előadói és zenekarai lépnek színpadra. Az esemény során nem csak a koncertek helyszínéül szolgáló...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így spórolhatunk a klímás fűtéssel

A fűtés gazdaságosságát főként az épület szigetelése határozza meg, a klímák esetében viszont számos más olyan praktika is ismert, amivel spórolhatunk a költségeinken. Ha a teljes fűtési idényben használnánk a klímaberendezést, kizárólag fűtésre optimalizált...
Az Árulók című műsor nézettsége

Meglepő nézettséget produkált Az árulók

A fiatalabb célcsoportoknak nagyon bejött Az árulók. A Sztárbox pedig még ennél is jobb nézettséget hozott az RTL-nek, ami viszont már nem is meglepő. Teljes lakosságnál a TV2-s Dancing with the Stars produkálta a...

Újabb településeken gyorsít a Vodafone

A közelmúltban 8 vármegye 71 településén végzett hálózatfejlesztési munkálatokat a Vodafone Magyarország, melynek köszönhetően november végétől újabb közel 180 ezer háztartásban lesz elérhető a szolgáltató 1 gigabit sebességű vezetékes internetszolgáltatása. A fejlesztéssel a szolgáltató...

Így reagálnak az energiakrízisre a hazai cégek

A gyorsan változó energiaárak és a fenntarthatóság előtérbe kerülése lépésre ösztönzik a hazai vállalkozásokat is. A Schneider Electric friss felméréséből többek között kiderül, hogy a válaszadók túlnyomó többsége már megvalósított ilyen irányú fejlesztést, vagy...

Nagyon felpörgött az ingatlanpiac

2023 novemberében, országosan 8800 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 55 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A várakozásoknak megfelelően erősödő tendenciát mutat az év végéhez közeledve a hazai...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Napelemekre költenek a hazai nagyvállalatok

Népszerűek az energiahatékonyságot növelő beruházások a nagyvállalatok körében, minden negyediknél várható ilyen jellegű fejlesztés a következő egy év során. A beruházásokat nem csupán az energiaárak emelkedése hajtja, hanem több szempont együttesen, így például a...

Minierdőt telepítettek Budapesten

November 29-én a XII. kerületben immár a harmadik Miyawaki erdőt adták át a GreenGo két éve indított Gurulj a fákért! Támogatói Programjának keretében. Budapest első és kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztója ezzel már...

Újabb lépéssel támogatja az ALDI a fenntarthatóságot

A vállalat biatorbágyi méhecskeháza után most hét városban nyitott rovarotthonokat, amelyek a virágok beporzásához nagymértékben hozzájáruló, emberekre ártalmatlan beporzó rovaroknak nyújtanak menedéket.Az ALDI biatorbágyi logisztikai és igazgatási központjánál már 2016 óta működik egy öt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....