- Hirdetés -

Ma indul a darts-vb, a Sport TV közvetíti

|

- Hirdetés -

Az Alexandra Palace újra megnyitja kapuit a világ legjobb dartsosai és a világ talán legjobb hangulatú sportrendezvénye előtt. December 15. és január 3. között zajlik az esemény, amit természetesen a Sport TV élőben közvetít.

Egy évvel ezelőtt csak a nyitó napon láthattunk nézőket a londoni Alexandra Palace-ban, vagy ahogyan a rutinosabb szurkolók hívják, az Ally Pallyben. Az idén azonban december 15-től újra átélhetjük a csodát, amit a dartsvilágbajnokság jelent december második felében. A nézőknek be kell tartaniuk a verseny covidprotokollját, de ott lesznek a sörpadoknál a jelmezbe bújt szurkolók, felrobban majd a nézőtér, amikor felcsendül a darts ikonikus himnusza, a Chase the Sun, táncol és ünnepel majd mindenki, amint Gerwyn Price, Peter Wright, Michael van Gerwen és a többiek dobálják majd sorban a száznyolcvanakat.

Az elmúlt négy évben négy különböző bajnokot avattak (Rob Cross, Michael van Gerwen, Peter Wright és Gerwyn Price), nem igazolódott be az, amit Phil Taylor visszavonulása után sokan gondoltak, így nem lett Van Gerwen a sportág új egyeduralkodója. Most is akad 8-10 versenyző, akinek a győzelme nem lenne hatalmas meglepetés. Sőt, érdemes túlnézni az esélyesek mezőnyén, mert nem akármilyen karaktereket találunk. Például Fallon Sherrockot, aki két éve első hölgyként nyert meccset a vb-n, rögtön két fordulót is ment, azóta pedig a sportág egyik legismertebb alakja lett, többször is bizonyította, nem a véletlen műve volt a 2019. decemberi szereplése. A tornán új Európa-csúcsot is ünnepelhetünk, hiszen a német Fabian Schmutzler az iskolai téli szünetet tölti Londonban: 16 évesen és két hónaposan lesz ott a legjobbak között, és a vb-k történetének második legfiatalabb versenyzője lesz az ausztrál Mitchell Clegg után, aki egykor 16 évesen és egy hónaposan debütált. Ezzel szemben Paul Kim lassan 68 évesen dönt korrekordot, Steve Beaton pedig zsinórban 31. vb-szereplésére készül, amiből ez a 21. PDC-vb. Ebben egyedülálló a mezőnyben. Sőt Raymond és Kay Smith párosával a torna történetében először apa és fia is indul egy vb-n.

Az összdíjazás az előző vb-hez képest változatlan, 2,5 millió fontot osztanak szét a versenyzők között, amiből a bajnok 500 ezret tehet zsebre. Sőt, az egyik szponzor felajánlott 100 ezer fontot arra az esetre, ha egy versenyzőnek sikerülne a vb-történelemben először ugyanazon a tornán kétszer is kilencnyilast dobnia, ötven jutna belőle annak, aki összehozza ezeket, 25 ezer egy szurkolónak és további 25 ezret fordítanának jótékony célra. Már csak ezért is szurkolhatunk, hogy a kommentátorcsapatot ismét halljuk megőrülni egy-egy kilencnyilas során. Eddig 10 kilencnyilas volt a vb-k történetében, és Michael van Gerwen volt a legközelebb a duplázáshoz 2012-ben, de akkor elhibázta a dupla 12-es kiszállót.

A Sport TV jóvoltából nem maradunk le a vb egyetlen fontos momentumáról sem, december 15-től minden játéknapon jövünk az élő közvetítésekkel Bartha Zoltánnal, Fülöp Lászlóval, Gyulai Miklóssal, Vereczkey Lajossal és Ziegenhám Medárddal. A szerdai nyitó napon máris látjuk a címvédő és világranglistavezető Gerwyn Price-t, illetve a kétszeres világbajnok Adrian Lewist is. A döntőt január 3-án rendezik.

PDC-dartsvilágbajnokság: december 15. és január 3. között a Sport TV-n

Az első játéknap: december 15., szerda 20:00, Sport1 (élő)

fotó: Lawrence Lustig, PDC’

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Startupokat támogat a Toyota

Kilenc döntősből öt nyertes vállalkozás került kiválasztásra a Toyota második Startup Accelerator programjában amelyek a ’Mobilitás mindenkinek’ és a ’Fenntarthatóság’ területén rukkoltak elő innovatív megoldásokkal. Az elmúlt hónapokban neves és sikeres vállalkozók és a...

Háromezer gyermeknek segített a Nők Lapja

Tavaly hívta életre Te is hős vagy! elnevezésű CSR-kezdeményezését a Central Médiacsoport. A jótékonysági projekt keretében a kiadó vezető magazinja, a Nők Lapja az olvasókkal közös gyűjtést szervezett hátrányos helyzetű gyermekek javára. A kampány...

Gyermekpszichiátriát támogat a Libri

Már él és fogadja a felajánlásokat az a link, amelyen keresztül a vásárlók 200 forinttal, vagy más, egyedi összeggel járulhatnak hozzá a Vadaskert Gyermek- és Ifjúságpszichiátriai Kórház és Szakambulancia munkájához. A segítség nem is...

Látványosan nőtt a házhoz szállítások száma

2021 az online kereskedelem és a házhoz szállításos rendelések robbanásszerű növekedésének éve volt. A pandémia harmadik hullámának hatására tavasszal 70 százalékkal több házhoz szállításos rendelés teljesült az azt megelőző két hónaphoz képest, a mesterséges...

Így vibereztünk 2021-ben

A magyarok összesen 230 millió hívást indítottak, 26 millió órát töltöttek beszélgetéssel és másodpercenként átlagosan 200 üzenetet küldtek a 2021-es évben – derül ki a Rakuten Viber felméréséből. Leggyakrabban a népszerű ünnepek alatt -...
Brand Safety laptop

Magyar fejlesztésű program segíti a látássérülteket

Látássérülteken segít egy szövegeket hangfájlokká konvertáló, magyar fejlesztésű program. A Dramatizált Elektronikus könyvszerkesztő és Hangoskönyv konvertáló (DEX) szoftver az Informatika a Látássérültekért Alapítvány legújabb innovációja. Az előző verzióhoz képest a mostani fejlesztés képes a...

Lemaradóban a hazai startup ökoszisztéma

Bár viszonylag jó éve volt tavaly a hazai startup ökoszisztémának, régiós összevetésben mégis egyre nagyobb lemaradásban vannak a magyar sikertörténetek – írja elemzésében a Startup Hungary. A szervezet idén ismét elkészíti jelentését a szektorról,...

Yettel. néven folytatja a Telenor

Március elsejétől Yettel Magyarország Zrt. - röviden Yettel – néven folytatja a Telenor Magyarország – jelentette be a távközlési cég. A változtatás az ügyfeleket nem érinti, de jön majd egy új applikáció, illetve az...

Márkaérték: élen az Apple, jön fel a TikTok

Az Apple a világ legértékesebb márkája továbbra is a Brand Finance Global 500 rangsora szerint, az Amazont és a Google-t megelőzve. A leggyorsabban növekvő márka a TikTok lett, egy év alatt 215 százalékkal bővült...

A marketing nem öncélú, nem a marketingeseknek szól

Wilheim Gábor, marketing igazgató, Dreher Sörgyárak Zrt. - A COVID-járvány nagy csapást mért a vendéglátóiparra, sokáig zárva voltak az éttermek, szórakozóhelyek, pubok. Hogyan éltétek meg ezt az időszakot a Drehernél, nagyon visszaesett a forgalom? - A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jelentős átalakulás előtt a munka világa

Jelentős átalakulás indult el a munkavégzés terén az elmúlt években, ami idén tovább erősödik, alapvetően befolyásolva a vállalatok működését. Mivel a munkavégzés már nem helyhez kötött, a rendszereknek és a biztonsági megoldásoknak alkalmazkodniuk kell...

Startupokat támogat a Toyota

Kilenc döntősből öt nyertes vállalkozás került kiválasztásra a Toyota második Startup Accelerator programjában amelyek a ’Mobilitás mindenkinek’ és a ’Fenntarthatóság’ területén rukkoltak elő innovatív megoldásokkal. Az elmúlt hónapokban neves és sikeres vállalkozók és a...

Háromezer gyermeknek segített a Nők Lapja

Tavaly hívta életre Te is hős vagy! elnevezésű CSR-kezdeményezését a Central Médiacsoport. A jótékonysági projekt keretében a kiadó vezető magazinja, a Nők Lapja az olvasókkal közös gyűjtést szervezett hátrányos helyzetű gyermekek javára. A kampány...

Gyermekpszichiátriát támogat a Libri

Már él és fogadja a felajánlásokat az a link, amelyen keresztül a vásárlók 200 forinttal, vagy más, egyedi összeggel járulhatnak hozzá a Vadaskert Gyermek- és Ifjúságpszichiátriai Kórház és Szakambulancia munkájához. A segítség nem is...

Látványosan nőtt a házhoz szállítások száma

2021 az online kereskedelem és a házhoz szállításos rendelések robbanásszerű növekedésének éve volt. A pandémia harmadik hullámának hatására tavasszal 70 százalékkal több házhoz szállításos rendelés teljesült az azt megelőző két hónaphoz képest, a mesterséges...
- Hirdetés -

CMO

A marketing nem öncélú, nem a marketingeseknek szól

Wilheim Gábor, marketing igazgató, Dreher Sörgyárak Zrt. - A COVID-járvány nagy csapást mért a vendéglátóiparra, sokáig zárva voltak az éttermek, szórakozóhelyek, pubok. Hogyan éltétek meg ezt az időszakot a Drehernél, nagyon visszaesett a forgalom? - A...

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA

Negyven percnyi reklámot nézünk naponta

2021 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 5 és fél órát, míg a férfiak az átlagnál 18 perccel kevesebbet – derül ki a Nielsen Közönségmérés...