- Hirdetés -

Ma indul Gundel új műsora

|

- Hirdetés -

Ma 20 órakor debütál Gundel Takács Gábor vezetésével a VIASAT3 legújabb vetélkedője, a KérdezŐ, ezt követően, 21 órakor pedig jön a Lagzi luxuskivitelben! Ősszel mutatkozik be a csatornán Gáspár Kata főszereplésével a nagyszabású, 60 epizódos saját gyártású napi sorozat, a 200 első randi, de a külföldi sikersorozatokból sem lesz hiány, hiszen az 5-csatornás portfólió kínálatában számos országos premierrel találkozhatunk.

A mai napon hivatalosan beindul az őszi műsordömping a Sony csatornáin. Gundel Takács Gábor, az ország egyik legkedveltebb televíziós személyisége és leghitelesebb kvízmestere a VIASAT3 műsorán tér vissza a tudásalapú vetélkedők műfajához. A KérdezŐ (Who’s asking?) nagyszabású stúdióvetélkedő az izraeli Armoza egyik legsikeresebb formátuma, amely szülőhazája mellett számos más országban, többek között Franciaországban, Thaiföldön és Észtországban is sikert aratott már. A rendhagyó kvízműsor egy egészen új élményt nyújt a nézőknek, kezdve azzal, hogy a kérdéseket a megszokottal ellentétben nem a műsorvezető, hanem közel 100 civil teszi fel – az önjelölt kvízguruk érdeklődési körük, szülővárosuk vagy szakmájuk mellett szinte bármiről kérdezhetnek. A civilek után – akik a stúdió hatalmas LED falán tűnnek fel – a továbbjutó párosok hazai sztároktól kapnak feladványt, így például olyan kérdésekre kell tudniuk a választ, minthogy Melyik országból származik Gianni egyik kedvenc étele, a rizibizi? vagy hogy Melyik filmben hangzik el az Ederlezi című dal, amivel Rúzsa Magdi berobbant a Megasztárban? A párosok a személyes, gyakran humoros kérdések és a sztárlépcső megmászása után akár 10 millió forinttal lehetnek gazdagabbak.

A KérdezŐ első adása után, egyetlen alkalomra a luxusfeleségek is visszatérnek a képernyőre. Kizárólag a VIASAT3 kamerái lehettek jelen, amikor a műsor legmegosztóbb párosa, Vasvári Vivien és – már hivatalosan is férje – Fecsó oltár elé állt. Azok, kik kíváncsiak, vajon hány száz rózsa díszítette az esküvőt, miért kellett Yvonne-nak ruhát cserélnie, hogy elkerülje a menyasszony haragját, mit szólt Tünde, mikor férje Babett popsiját dicsérte, vagy hogy mit kapott Vivi Bogitól nászajándékba, amitől minden jelenlévőnek leesett az álla, minden piszkos kis részletet megtudhatnak a Feleségek luxuskivitelben különkiadásából: a Lagzi luxuskivitelben augusztus 27-én, 21:00-kor lesz látható a VIASAT3-on.

Idén ősszel szerelem, humor és számtalan meglepő fordulat várja majd a nézőket a VIASAT3 legújabb saját gyártású, 60 epizódra tervezett napi sorozatában, a 200 első randiban, ahol a 30-as éveiben járó Luca mindennap(i randi)jait követhetjük nyomon. A szerelemben és nevetésben gazdag sorozat olyan ismert színészeket sorakoztat fel, mint Gáspár Kata, Mészáros András, Pápai Erika, Szerednyey Béla és Trokán Péter.

A külföldi sorozatok rajongóinak jó hír, hogy szeptember 11-én, országos premierként mutatkozik be a VIASAT3 csatornán a The Crossing is (Az átkelők), amely keddenként 21 órától „szögezi majd a kanapé elé” a nézőket.

A VIASAT3 mellett a VIASAT6 is teljesen megújult műsorstruktúrával, premierekkel és közönségkedvencekkel várja a nyaralásból visszatérő nézőket. Augusztus 27-től, országos premierként dupla részekkel jön a Helix című sci-fi sorozat, másnap, augusztus 28-án debütál az Idővonal (Travelers), szerdánként pedig érkezik A holnap legendái (Legends of Tomorrow) harmadik évada. Csütörtök estére is jut új sorozatpremier a VIASAT6-on – az Amerikai istenek (American Gods) epizódjai is kettesével mutatkoznak be a csatornán. Folytatódik az animációs sorozatok sávja is: hétköznap délután a YU-GI-OH! 5D és a Dragon Ball Super dupla epizódokkal, majd A Simpson család (The Simpsons) következik. A hét minden napján maratonnal folytatódik a Két pasi – meg egy kicsi (Two and a Half Men), az Agymenők rajongói pedig hétköznaponként 20 órától az első részektől eleveníthetik fel a sorozat epizódjait, melyeket 21 órától Az Álmosvölgy legendája (Sleepy Hollow) részei követnek. A sorozatdömping közepette is megmarad pénteken este 22 órától a filmes sáv, a vasárnap délelőtti autós blokkba pedig visszatér a Top Gear és a Totalcar, előbbi vadonatúj – Magyarországon még sosem látott – epizódokkal.

Ez azonban még közel sem az összes országos premier és közönségkedvenc sorozat a Sony portfólió kínálatában! Az AXN-re érkezik az azonos című Bradley Cooper mozifilm spin-offja, a Limitless (Csúcshatás) és az NCIS sorozatok legfrissebb évadai, a Sony Max-on folytatódnak az olyan csajos kedvencek, mint a Szex és New York vagy a Szeplőtelen Jane, a Sony Movie Channel pedig garantált szórakozást nyújt kultfilmjeivel.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kitalálja, melyik a legkeresettebb szakma Magyarországon?

Több mint 150 kiállító négyezer állásajánlata közül válogathattak a hallgatók a tavaszi Műegyetemi Állásbörzén, ahol ismételten a villamosmérnökök iránt volt a legnagyobb kereslet. A K épületben a szakértői tanácsadás kapott új köntöst, a Q...

Nyugatra vándorolnak a magyarok

2011 és 2022 között valamivel több mint 200 ezerrel nőtt a magyar lakóingatlan állomány és a nyugatra tartás volt a magyarok otthonkeresésének jellemző iránya – ezt mutatják a legutóbbi népszámlálás már nyilvánosságra került eredményei....

Izgalmas hétvége elé néznek a focirajongók

Érkezik a Der Klassiker az ARENA4 és a NET4+ SPORT műsorára: a sportcsatorna helyszíni tudósítással készül minden idők egyik legjobban várt Bayern München – Borussia Dortmund mérkőzésére. A Bundesliga két örök riválisának találkozóit mindig...

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Egész évben jelen vagyunk

Semmilyen más médiummal nem tudunk olyan gyorsan jelentős hatást elérni, mint a televízióval – véli Tüskés Henrietta. A Bayer country group headje (Magyarország, Szlovákia, Csehország) hangsúlyozta azt is, idén a gasztroenterológia kiemelt szerepet kap...

Már filmes előzetest is készít az MI

A Holnap Budapestje címmel jelent meg az első film teaser Magyarországon, amit szinte teljes egészében a mesterséges intelligencia (MI) készített. A disztópia hét soros szinopszisát a Chat GPT írta, képi világát pedig a Midjourney...

Tovább spórolnának a rezsin a magyarok

A magyar háztartások 40 százaléka tervez energiatakarékossági beruházásokat, azonban a zöld szempontok előtt egyértelműen a spórolás a cél. A tervek megvalósulását hátráltatja, hogy a többségnek mintegy 200 ezer forint hiányzik havi szinten a családi...

Díjat kapott A Király, Schell Judit és Majka is

A Dancing with the Stars lett a legjobb nagyszabású showműsor, Lékai-Kiss Ramóna a legjobb női műsorvezető, Schell Judit a legjobb színésznő, Majka pedig a legjobb zsűritag a tavalyi tévés produkciókban. Tegnap este rendezték meg...

Döntőbe jutott az Uniomedia alapítóinak kampánya

Az ázsiai PR Awards2023 döntőjébe került az Uniomedia szingapúri testvércégének, a Rothman Asia-nak tőzsdei kommunikációs kampánya. A Pegasus Asia az első SPAC (a tőzsdei befektetőktől akvizíciós célokra tőkét gyűjtő) részvénykibocsátás volt a szingapúri tőzsdén...

Új ügyféllel erősít a Twincom

Idén tavasztól a Twincom PR Consultancy-val dolgozik a cseh hátterű Tesla okosotthon márka, amely közvetlen felkérés útján választotta az ügynökséget. Mostantól ők végzik a Csehországban már piacvezető brand hazai kommunikációs aktivitásait.Az okosotthon készülékek előretörése...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tajvanon is szeretik a magyar borokat

Az elmúlt években a Chifu Wine folyamatosan növelte szerepét Tajvan borpiacán, és már a legismertebb és legmegbízhatóbb magyar bor importőrként és disztributorként tartják számon. A vállalat az évek során kiépített erős szakmai kapcsolatainak köszönhetően...

Kitalálja, melyik a legkeresettebb szakma Magyarországon?

Több mint 150 kiállító négyezer állásajánlata közül válogathattak a hallgatók a tavaszi Műegyetemi Állásbörzén, ahol ismételten a villamosmérnökök iránt volt a legnagyobb kereslet. A K épületben a szakértői tanácsadás kapott új köntöst, a Q...

Nyugatra vándorolnak a magyarok

2011 és 2022 között valamivel több mint 200 ezerrel nőtt a magyar lakóingatlan állomány és a nyugatra tartás volt a magyarok otthonkeresésének jellemző iránya – ezt mutatják a legutóbbi népszámlálás már nyilvánosságra került eredményei....

Izgalmas hétvége elé néznek a focirajongók

Érkezik a Der Klassiker az ARENA4 és a NET4+ SPORT műsorára: a sportcsatorna helyszíni tudósítással készül minden idők egyik legjobban várt Bayern München – Borussia Dortmund mérkőzésére. A Bundesliga két örök riválisának találkozóit mindig...

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Egész évben jelen vagyunk

Semmilyen más médiummal nem tudunk olyan gyorsan jelentős hatást elérni, mint a televízióval – véli Tüskés Henrietta. A Bayer country group headje (Magyarország, Szlovákia, Csehország) hangsúlyozta azt is, idén a gasztroenterológia kiemelt szerepet kap...

Gördülékenyebben mennek a dolgok

Németországból érkezett az évi 50 milliárd forintos nettó árbevételt megközelítő CETIN Hungary élére Kübler-Andrási Judit, aki olyan magától értetődően beszél nemrég megszerzett vezérigazgatói pozíciójáról, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, hogy nők nagy technológiai...

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Több tízezer fát ültetnének 2023-ban

A 10 millió Fa közössége három és fél év alatt Magyarország szerte közel kétszázezer fát és több mint negyvenezer cserjét ültetett el. Céljuk 2023-ra, hogy az adó 1 százalékából és más adományokból befolyó hozzájárulások...

Ezért is drágulnak az élelmiszerek

Nem a klímaváltozás jelenti az egyedüli kihívást a növénytermesztés számára: Az input- és üzemanyag árak az egekben, csökken a jövedelmezőség. Ráadásul egyre gyakoribb a fagyás, jégverés, hirtelen váltakozó hideg- és hőhullámok, vagy épp a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....