- Hirdetés -

Magyar app segít összehozni a cégeket és a szabadúszókat

|

- Hirdetés -

A jelenlegi munkaerő-piaci helyzetben a munkaerő felvétele és megtartása már jócskán túlmutat a HR hatáskörén. Mindenki többre, izgalmasabbra vágyik, így a munkáltatóknak muszáj új módszereket bevetniük, ha értékes munkaerőt szeretnének. De milyen lehetőségeik vannak?

A Z és Y generáció elvárásai az álláskeresés során már teljesen mások, mint idősebb társaiknál. A leggyakrabban felmerülő igényeik például a versenyképes, "európai" fizetés, a rugalmas időbeosztás, a kreatív munkavégzés, a rendszeres és hasznos visszajelzések, a munka és a magánélet egyensúlya, illetve a fejlődési lehetőség. Perle Judit cégvezető, a SuperPower alapítója és ötletgazdája 16 éves cégvezetői tapasztalattal a háta mögött úgy gondolja, hogy ha a vállalkozások nem újítanak a gondolkozásukon, a fiatalok kevésbé maradnak hűségesek hozzájuk.

“Kikerült a munkaerőpiacra egy olyan generáció, akik profin kezelik az okos eszközöket. Teljesen másképp kommunikálnak, mint például a szüleik, amikor ők dolgozni kezdtek. Az új generáció nem szeretne a klasszikus, nyolctól négyig tartó munkarendben dolgozni, vagy műszakos beosztásokat vállalni, inkább egy pörgősebb, izgalmasabb életre vágynak. Ezért is gondolom, hogy a jövőben a feladatok kiszervezése hasznosabbnak bizonyulna. Egyre vonzóbb a szabadúszó életforma, melynek legnagyobb előnye, hogy ott dolgozol, ahol akarsz. Ez a cégek számára is egy hatékony megoldás költségben, időben, és eredményben is, a munkavállaló pedig több fajta munkakörre is szert tehet, ezáltal fejlődhet.” - mondja Perle Judit.

A papír helyett fontosabb a megbízhatóság

A cégvezető a hozzáértést, a tehetséget, és a szuperképességeket hasznosabbnak véli, mint bármely végzettséget igazoló bizonyítványt, szerinte ugyanis hiába van valakinek több diplomája, ha nem ért az adott munkakörhöz, illetve nincs meg benne a kellő motiváció és elhivatottság a vállalat iránt.

“Több cégvezetővel is egyetértettünk abban, hogy egyre nehezebb megbízható, hosszú távon is foglalkoztatható beosztottat találni, akire lehet építeni, aki teljes bedobással dolgozik. A mai kor nagy kihívása, hogy meg tudjuk szólítani az embereket, hogy a munkakörök számukra is vonzóak legyenek. A munkanélküliségi adatokat figyelembe véve Európában, egyre szembetűnőbb, hogy a 25 év alatti fiatalok száma folyamatosan növekszik. Véleményem szerint ebből nem feltétlenül kell arra következtetnünk, hogy ők nem akarnak dolgozni, hanem ők már nem úgy akarnak dolgozni, mint az előző generáció. Az emberek szeretnének több szabadidőt, lehetőséget, hogy olyan dolgokkal is foglalkozhassak, melyek boldogabbá teszik őket. Nagy probléma manapság, hogy az emberek nem tudnak elköteleződni, igénylik a változatosságot, nem szeretik az alá-fölé rendeltségi viszonyokat. A világ változik, ahogy az igények is, ebben szeretnék segíteni az általam megtervezett alkalmazással. A jelenlegi válság is át fogja rendezni a munkaerőpiacot, új megoldásokra lesz szükség, hogy a cégek életben tudjanak maradni, valamint elképzelhető, hogy a magánemberek hozzáállása is megváltozik a munkához, így sokan vállalnának majd másodállást, vagy keresnek lehetőséget arra, hogy kiegészítsék a jövedelmüket.”

Temérdek munkalehetőség néhány kattintással

Perle Judit sokat gondolkozott a megoldáson, majd két év tesztidőszak után útjára indította a SuperPower nevezetű projektjét. Weboldal és applikáció egyben, ahol a munkakeresők, miután létrehozták a saját profiljukat, böngészhetnek a különböző lehetőségek között a fűnyírástól egészen a programozásig. Térképen láthatják a körülöttük lévő megoldandó feladatokat, és lehetőség van számos szűrő beállítására. A regisztráció a munkavállalóknak ingyenes, a vállalkozásoknak pedig egy hónapos ingyenes tesztidőszak biztosított.

“Ez az első olyan alkalmazás Magyarországon, mely összeköti a szabadúszókat és a cégeket. A munkavállalók temérdek változatos lehetőség közül válogathatnak, fejlődhetnek, nem kell elköteleződniük, a cégek pedig új tehetségeket ismerhetnek meg. Közösen építik egymást. Lehetőséget biztosítunk arra, hogy vállalkozások külső segítséggel oldják meg a náluk jelentkező feladatokat olyan munkavállalókkal, akik az adott feladathoz megfelelő tehetséggel és szorgalommal rendelkeznek, legyen szó kisebb megbízásokról vagy nagyobb projektekről, egyszeri vagy visszatérő alkalmakról. Nálunk mindenki megtalálja a számára ideális és célravezető megoldást, közvetítői jutalékok nélkül. Rövid regisztrációt követően a vállalkozások feltölthetik a weboldalra a megoldásra váró feladataikat, projektjeiket, vagy akár a hosszú távra szóló szabad pozícióikat, a munkavállalóknak pedig csak az a dolguk, hogy böngésszenek a lehetőségek között. Fontos információ még, hogy az elvégzett munka után jár a fizetség, ami a cégeknek is jó költségek és hatékonyság tekintetében, valamint a munkavállalókat is ösztönzi a munka tökéletes elvégzésére, így nem lehetnek fél vagy rossz megoldások.”- részletezi a szakember, majd azt is kifejtette, hogy a külföldi lehetőségektől sem zárkóznak el, így még több potenciál vár az érdeklődőkre.

“Lehetősége van a munkaadóknak egy feladatra komplett csoportok számára is feladni hirdetéseket. Ilyenkor meg kell adnia a munkaadónak, hogy a feladat elvégzésére hány embert vár, és hogy tud-e a munkavállalók elszállásolásában segíteni. Ez jól jöhet például egy építőipari projektben, vagy idénymunkák esetén. Ez egy nemzetközinek szánt projekt. Az internet világában elmosódnak a határok, a fiatalok egyre jobban beszélnek idegen nyelveket, bizonyos régiókon belül a munkaerő is szabadon áramolhat, így ezzel az oldallal és applikációval szeretnék kaput nyitni a külföldi munkavállalás számára is.”

Fotó: SuperPower

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...

Ettől is függ, hogy mennyi pénzt kapnak a diákok

Idén június 21-én lesz az utolsó tanítási nap, ezt követően diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon. A munka világával való ismerkedést részben anyagi megfontolás, részben szakmai gyakorlatszerzés iránti érdeklődés határozza meg. A diákok többsége...

Egyre nehezebb befolyásolni a vásárlókat

Egyre tudatosabb vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos vásárlásösztönző reklámok. A celebek szintén kezdik elveszíteni a befolyásolási képességüket, már a véleményvezérekre is csak akkor hallgatnak igazán a követőik, ha szakmai érvekkel keresik a...

Így szurkolnak a magyarok

Az európai futballrajongók jelentős része, 47 százaléka egy sor rituálét hajlandó lenne elvégezni, ha ezzel győzelemre segíthetné kedvenc csapatát – derült ki a Coca-Cola Zéró Cukor felméréséből. Az UEFA EURO 2024 hivatalos alkoholmentes italszponzoraként...

Megdöbbentő: közel 600 millió euró hiányzik majd az EB-ről

Csaknem 600 millió, egészen pontosan 573 millió euró - ez az összeg azokat a klasszisjátékosokat takarja, akikre sokan számítottak, ám már biztosan nem lesznek ott a futball Európa-bajnokságon. „A jelenleg fellelhető információk alapján mintegy 600...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...