- Hirdetés -

Magyar app segít összehozni a cégeket és a szabadúszókat

|

- Hirdetés -

A jelenlegi munkaerő-piaci helyzetben a munkaerő felvétele és megtartása már jócskán túlmutat a HR hatáskörén. Mindenki többre, izgalmasabbra vágyik, így a munkáltatóknak muszáj új módszereket bevetniük, ha értékes munkaerőt szeretnének. De milyen lehetőségeik vannak?

A Z és Y generáció elvárásai az álláskeresés során már teljesen mások, mint idősebb társaiknál. A leggyakrabban felmerülő igényeik például a versenyképes, "európai" fizetés, a rugalmas időbeosztás, a kreatív munkavégzés, a rendszeres és hasznos visszajelzések, a munka és a magánélet egyensúlya, illetve a fejlődési lehetőség. Perle Judit cégvezető, a SuperPower alapítója és ötletgazdája 16 éves cégvezetői tapasztalattal a háta mögött úgy gondolja, hogy ha a vállalkozások nem újítanak a gondolkozásukon, a fiatalok kevésbé maradnak hűségesek hozzájuk.

“Kikerült a munkaerőpiacra egy olyan generáció, akik profin kezelik az okos eszközöket. Teljesen másképp kommunikálnak, mint például a szüleik, amikor ők dolgozni kezdtek. Az új generáció nem szeretne a klasszikus, nyolctól négyig tartó munkarendben dolgozni, vagy műszakos beosztásokat vállalni, inkább egy pörgősebb, izgalmasabb életre vágynak. Ezért is gondolom, hogy a jövőben a feladatok kiszervezése hasznosabbnak bizonyulna. Egyre vonzóbb a szabadúszó életforma, melynek legnagyobb előnye, hogy ott dolgozol, ahol akarsz. Ez a cégek számára is egy hatékony megoldás költségben, időben, és eredményben is, a munkavállaló pedig több fajta munkakörre is szert tehet, ezáltal fejlődhet.” - mondja Perle Judit.

A papír helyett fontosabb a megbízhatóság

A cégvezető a hozzáértést, a tehetséget, és a szuperképességeket hasznosabbnak véli, mint bármely végzettséget igazoló bizonyítványt, szerinte ugyanis hiába van valakinek több diplomája, ha nem ért az adott munkakörhöz, illetve nincs meg benne a kellő motiváció és elhivatottság a vállalat iránt.

“Több cégvezetővel is egyetértettünk abban, hogy egyre nehezebb megbízható, hosszú távon is foglalkoztatható beosztottat találni, akire lehet építeni, aki teljes bedobással dolgozik. A mai kor nagy kihívása, hogy meg tudjuk szólítani az embereket, hogy a munkakörök számukra is vonzóak legyenek. A munkanélküliségi adatokat figyelembe véve Európában, egyre szembetűnőbb, hogy a 25 év alatti fiatalok száma folyamatosan növekszik. Véleményem szerint ebből nem feltétlenül kell arra következtetnünk, hogy ők nem akarnak dolgozni, hanem ők már nem úgy akarnak dolgozni, mint az előző generáció. Az emberek szeretnének több szabadidőt, lehetőséget, hogy olyan dolgokkal is foglalkozhassak, melyek boldogabbá teszik őket. Nagy probléma manapság, hogy az emberek nem tudnak elköteleződni, igénylik a változatosságot, nem szeretik az alá-fölé rendeltségi viszonyokat. A világ változik, ahogy az igények is, ebben szeretnék segíteni az általam megtervezett alkalmazással. A jelenlegi válság is át fogja rendezni a munkaerőpiacot, új megoldásokra lesz szükség, hogy a cégek életben tudjanak maradni, valamint elképzelhető, hogy a magánemberek hozzáállása is megváltozik a munkához, így sokan vállalnának majd másodállást, vagy keresnek lehetőséget arra, hogy kiegészítsék a jövedelmüket.”

Temérdek munkalehetőség néhány kattintással

Perle Judit sokat gondolkozott a megoldáson, majd két év tesztidőszak után útjára indította a SuperPower nevezetű projektjét. Weboldal és applikáció egyben, ahol a munkakeresők, miután létrehozták a saját profiljukat, böngészhetnek a különböző lehetőségek között a fűnyírástól egészen a programozásig. Térképen láthatják a körülöttük lévő megoldandó feladatokat, és lehetőség van számos szűrő beállítására. A regisztráció a munkavállalóknak ingyenes, a vállalkozásoknak pedig egy hónapos ingyenes tesztidőszak biztosított.

“Ez az első olyan alkalmazás Magyarországon, mely összeköti a szabadúszókat és a cégeket. A munkavállalók temérdek változatos lehetőség közül válogathatnak, fejlődhetnek, nem kell elköteleződniük, a cégek pedig új tehetségeket ismerhetnek meg. Közösen építik egymást. Lehetőséget biztosítunk arra, hogy vállalkozások külső segítséggel oldják meg a náluk jelentkező feladatokat olyan munkavállalókkal, akik az adott feladathoz megfelelő tehetséggel és szorgalommal rendelkeznek, legyen szó kisebb megbízásokról vagy nagyobb projektekről, egyszeri vagy visszatérő alkalmakról. Nálunk mindenki megtalálja a számára ideális és célravezető megoldást, közvetítői jutalékok nélkül. Rövid regisztrációt követően a vállalkozások feltölthetik a weboldalra a megoldásra váró feladataikat, projektjeiket, vagy akár a hosszú távra szóló szabad pozícióikat, a munkavállalóknak pedig csak az a dolguk, hogy böngésszenek a lehetőségek között. Fontos információ még, hogy az elvégzett munka után jár a fizetség, ami a cégeknek is jó költségek és hatékonyság tekintetében, valamint a munkavállalókat is ösztönzi a munka tökéletes elvégzésére, így nem lehetnek fél vagy rossz megoldások.”- részletezi a szakember, majd azt is kifejtette, hogy a külföldi lehetőségektől sem zárkóznak el, így még több potenciál vár az érdeklődőkre.

“Lehetősége van a munkaadóknak egy feladatra komplett csoportok számára is feladni hirdetéseket. Ilyenkor meg kell adnia a munkaadónak, hogy a feladat elvégzésére hány embert vár, és hogy tud-e a munkavállalók elszállásolásában segíteni. Ez jól jöhet például egy építőipari projektben, vagy idénymunkák esetén. Ez egy nemzetközinek szánt projekt. Az internet világában elmosódnak a határok, a fiatalok egyre jobban beszélnek idegen nyelveket, bizonyos régiókon belül a munkaerő is szabadon áramolhat, így ezzel az oldallal és applikációval szeretnék kaput nyitni a külföldi munkavállalás számára is.”

Fotó: SuperPower

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges mezben lépnek pályára a fradi focistái

A Magyar Telekom és a Ferencvárosi Torna Club különleges aktivitással készül a vasárnapi derbire: a játékosok február 5-én, az FTC-UTE mérkőzésen egyedi mezben lépnek pályára, mellyel egy fontos, jó ügyre kívánják felhívni a figyelmet....

Veszélyesek társkereső appokat találtak

A Sophos kiberbiztonsági cég CryptoRom csalásokra derített fényt. A csalók hamis női Facebook és Tinder profilokkal verték át az áldozatokat. Az alkalmazások az App Store-ban Ace Pro és MBM BitScan, a Play Store-ban pedig...

Kezd beindulni a használtautó-import

Idén januárban a DataHouse adatai szerint 8.146 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami az előző hónapban elért mélyponthoz (7.510) képest több mint nyolc százalékos növekedést jelent. Ezzel együtt továbbra is jelentős a távolság...

Országos premierekkel erősít az AXN

Izgalmakkal, akcióval és drámával teli műsorkínálattal – összesen 11 országos premierrel – várja nézőit februárban és márciusban az Antenna Entertainment magyar portfóliójának egyik legerősebb csatornája. Az AXN-en új sorozatként debütált az európai szenzáció, a...

Ezek a technológiák pörgethetik fel idén a piacot

Háború, járvány, recesszió, válság. Vállalat legyen a talpán, aki ilyen körülmények között jól tud teljesíteni. A krízisben azonban ott van a lehetőség is, hiszen aki megtalálja a legjobb módszert a túlélésre, illetve választ tud...

Megnyílt az ország első Apple Premium Partner üzlete

Az iSTYLE első Apple Premium Partner üzlete várja vásárlóit a budapesti Árkád bevásárlóközpontban. A közép-kelet-európai régió második Apple Premium Partner márkaboltja az ikonikus Apple Store vásárlási élményét hozza el, és az ügyfélkiszolgálás teljesen új...

Erős technológiai alap kell

A felhőre és a mesterséges intelligenciára alapuló digitális transzformáció tartós lesz – véli Rehus Péter. Az IBM Magyarországi Kft. országigazgatója beszélt arról is, hogy az informatikai vezetők milyen technológiákba fektetnének be és mire helyezik...

A Spíleren nézhetjük a francia labdarúgókupa meccseit

Megszerezte a francia labdarúgókupa, a Coupe de France magyarországi közvetítési jogait a TV2 Csoport sportcsatornája. Az első meccsnap február 8-án lesz, amikor három összecsapást is élőben követhetnek majd a hazai nézők. A Coupe de France...
rádió mikrofon

Több helyi rádió és az ATV is bírságot kapott

Jogszerűtlenül kivitelezett termékmegjelenítésért bírságolta meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa az ATV-t a Napló című műsor egyik riportja miatt. A testület ezen kívül egy karcagi és szolnoki helyi rádió műsorainak vizsgálata...

Így csökkenthetők a fizetések miatti konfliktusok

A bértranszparenciának, azaz a fizetések nyilvánossá tételének kérdéséhez cégkultúrától függően máshogy állnak hozzá a szakemberek – részben például azért, mert érdekellentétet jelenthet a munkáltatói és munkavállalói oldal között. Gyakran tartanak a belső bérfeszültségektől, amelynek...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zöld kezdeményezéshez csatlakozott az Unilever

Az Unilever Magyarország is csatlakozott az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), valamint a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által életre hívott Green Pledge kezdeményezéshez.E környezetvédelmi és fenntarthatósági kezdeményezés lényege, hogy...

Különleges mezben lépnek pályára a fradi focistái

A Magyar Telekom és a Ferencvárosi Torna Club különleges aktivitással készül a vasárnapi derbire: a játékosok február 5-én, az FTC-UTE mérkőzésen egyedi mezben lépnek pályára, mellyel egy fontos, jó ügyre kívánják felhívni a figyelmet....

Veszélyesek társkereső appokat találtak

A Sophos kiberbiztonsági cég CryptoRom csalásokra derített fényt. A csalók hamis női Facebook és Tinder profilokkal verték át az áldozatokat. Az alkalmazások az App Store-ban Ace Pro és MBM BitScan, a Play Store-ban pedig...

Kezd beindulni a használtautó-import

Idén januárban a DataHouse adatai szerint 8.146 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami az előző hónapban elért mélyponthoz (7.510) képest több mint nyolc százalékos növekedést jelent. Ezzel együtt továbbra is jelentős a távolság...

Országos premierekkel erősít az AXN

Izgalmakkal, akcióval és drámával teli műsorkínálattal – összesen 11 országos premierrel – várja nézőit februárban és márciusban az Antenna Entertainment magyar portfóliójának egyik legerősebb csatornája. Az AXN-en új sorozatként debütált az európai szenzáció, a...

Podcast

A játék egy válságálló műfaj

Mi a jellemző a magyar emberre játékvásárlás szempontjából és hogyan tudja fenntarthatóságra nevelni vásárlóit egy játékforgalmazó? Erről is szó esett a Business Lounge podcast december 20-i, itt meghallgatható epizódjában, ahol ezúttal Gyaraki Dávid, a...

Az elégedett partner viszi a jó szolgáltató hírét

Varga Balázs huszonötévnyi koncertszervezés után hozta létre a Tixát, vele beszélgettek a Business Lounge műsorvezetői a jegyértékesítő piac telítettségéről, a kultúrafogyasztói szokások változásáról, és arról is, hogy szükség van-e egy újabb Pesti Estre? A...

A trendet alakítani kell, nem pedig követni

Online kontra offline vásárlás, felhalmozás, vásárlói edukáció – többek között erről is faggatták a műsorvezetők Kanyó Rolandot, a dm kft. marketing és PR menedzserét és Fazekas Bálintot, az Euronics kereskedelmi ügyvezetőjét a radiocafé Business...

Don't Miss

Erős technológiai alap kell

A felhőre és a mesterséges intelligenciára alapuló digitális transzformáció tartós lesz – véli Rehus Péter. Az IBM Magyarországi Kft. országigazgatója beszélt arról is, hogy az informatikai vezetők milyen technológiákba fektetnének be és mire helyezik...

„Izgalmas 2023 elé nézünk” – interjú Németh Károllyal

Ahogy az interjúból is kitűnik majd, amilyen érdekesnek találta Németh Károly a feltett kérdéseket, olyan érdekes válaszokat is adott rájuk. A SPAR Magyarország Signature CEO díjban részesült marketingvezetőjét harmadmagával faggattuk ki a marketing jelenlegi...

Óvatos tervezés

Az ember és a gép újjászervezett együttműködése új üzletágakat nyithat meg és segíthet a munkaerőhiány kezelésében – jelezte a technológia kínálta lehetőségek kapcsán Rakoncza Zsolt. A Dell Technologies Magyarország vezérigazgatója beszélt arról is, hogy...

A megújulás kötelező

Palkó András, a Coca-Cola HBC Magyarország marketingigazgatója is egyike annak a 14 üzleti döntéshozónak, akik idén Signature CEO díjban részesültek. Amennyire derűsen vette át a díjat, annyira lelkesen válaszolt kérdéseinkre Jakus Melindával, a Signature...

60 százalékkal nőtt a digitális lottózás aránya – interjú Bánhegyi Zsófiával

Hogyan élte meg a pandémiát a Szerencsejáték Zrt.? Milyennek látják a marketingszakmán belül megváltozni látszó helyzetet? Milyen új, innovatív megoldásokat terveznek jövőre, amikor megjelennek az első külföldi versenytársak a táv-szerencsejátékpiacon? Többek között ezekre a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld kezdeményezéshez csatlakozott az Unilever

Az Unilever Magyarország is csatlakozott az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), valamint a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által életre hívott Green Pledge kezdeményezéshez.E környezetvédelmi és fenntarthatósági kezdeményezés lényege, hogy...

Csomagolóanyagokkal zöldít a PICK

Újabb 14 százalékkal csökkenti a csomagoláshoz felhasznált műanyag mennyiségét a PICK Szeged Zrt., 2023 január végétől ugyanis a szeletelt PICK szalámik után már a HERZ sonkák is kisebb tálcaméretben és megújult csomagolásban kerülnek a...

Zöld mintaprojektet indít a Toyota

Thaiföld legnagyobb vállalata, és egyben a világ egyik vezető mezőgazdasági feldolgozója és élelmiszergyártója, a mindemellett 12 ezer 7-Eleven áruházat is üzemeltető Charoen Pokphand Group (CP) és a Toyota mintaprojektet indít az országban a karbonsemleges...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....