- Hirdetés -

Magyar cég hódított az amerikai divatiparban

|

- Hirdetés -

Az amerikai divatipar egyik leginnovatívabb márkája, a rag & bone 2020-as ősztéli kollekcióját egy egyedi audiovizuális élmény kíséretében mutatta be a New York Fashion Weeken. A show 3D-s látványvilágát egy magyar fényművészeti alkotócsoport, a Limelight készítette el.

New York City sajátságos jellegét ünnepelve a bemutatót idén újra a Skylight elnevezésű, korábban tőzsdeépületként funkcionáló helyszínen tartották Manhattanben. A 2020-as ősz-téli kollekció élmény-narratívája a digitális valóság és a technológiával való humán interakció közötti feszültség felfedezéséből született. A rag & bone innovatív együttműködő partnerei, a Limelight és a Panasonic dolgoztak az egyedi, csak a rag & bone-ra jellemző márkasztori erősítésén.

A Limelight különleges projection mapping alkotásairól és tematikus fényművészeti tárlatairól ismert, digitális művészetben alkotó magyar művészcsoport, amely a világ szinte minden táján alkotott már, elsősorban nagyformátumú épületvetítésekkel és fényinstallációkkal. A rag & bone felkérésére készült alkotás a harmadik jelentős USA-beli munkájuk, emellett dolgoznak és kiállítanak Sydney-től Szingapúron és Hong Kongon át Londonig.

„Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy a rag & bone bennünket választott a 3D-s látványvilág elkészítésére. Ritkán dolgozunk márkáknak, mert ritkán tudunk azonosulni az üzeneteikkel, pont hetekkel ezelőtt mondtunk nemet például egy európai Coca-Cola kampányban való részvételre emiatt. A rag & bone tulajdonos-tervezője, Marcus Wainwright egy olyan víziót álmodott meg, amivel teljes mértékben azonosulni tudtunk, és amellett, hogy kimondottan minket akart a feladatra, szinte teljesen szabadon alkothattunk a témán belül. Az alapüzenete az, hogy a divat valójában egyáltalán nem fontos, sokkal komolyabb témák vannak ma a világban, amikről beszélni kell. Soha nem dolgoztunk korábban a divatszakmában, és őszintén szólva nem is volt túl vonzó kívülről, de egy ilyen projektben boldogan vettünk részt. Nem jellemző egyébként a New York Fashion Week bemutatóira, hogy a ruhákon túl másról is szólnának, ebben a tekintetben is egyedülálló volt a rag & bone show-ja, nagyon nagy sikere is volt, és szerettünk velük együtt dolgozni, remek hetet töltöttünk New Yorkban” – mondta el Dávid István, a Limelight társalapítója, producere és ügyvezetője.

A show-hoz készült, a rag & bone innováció, a legmodernebb technológia és a klímakatasztrófa elleni harc iránti elkötelezettsége inspirálta műalkotás egy futurista vízió, amely négy világon viszi át a nézőt: New York-ot, Londont, az angol vidéket és a brazíliai esőerdőt érintve térünk vissza a természetbe, a gyökereinkhez. Ebben az utópisztikus vízióban a néző eljut a jelenkorba, ahol lángol Amazónia és az ausztrál esőerdők, a világunkat és az emberiséget tragikus vég fenyegeti. A megoldás, amelyet a történet felkínál, egy magasabb tudatosság elérése, az összekapcsolódás, hiszen csak összefogva, együtt menthetjük meg a Földet.

Egy nagy falfelület egyfajta portálként szolgált a kollekció darabjait bemutató modellek számára, a tartalmat pedig HD projektorokkal vetítették a képernyőre. A vetítés az emberi alakról, a városokról és természetről, tájakról készült 3D mapping-részletekkel kelt életre. A bemutató fináléjában korábbi rag & bone kampányokból készült vetítés oltotta a divat analóg természetét egy digitális utazásba. Az erőteljes zenei mix, amelyet DJ Kris Bones készített, a valóság, az emberi elme és a divat meglepetésszerű találkozását visszhangozza.

A bemutató és a műalkotás nagy sikert arattak a divat-szakemberek körében, többek között a Vogue, a The Cut, a WWD, a Wallpaper, a Dazed Korea, a W Korea, a Bazaar Thailand, az ELLE Taiwan, a GLAMOUR Hungary, a legnagyobb divat-influencerek közül pedig Vanessa Hong, Dylana Suarez és Natalie Suarez is beszámoltak róluk.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...

Különleges kisfilmmel kampányol a Pfizer

Verset szavalni sokaknak egyáltalán nem okoz gondot, kivéve, ha van a dologban egy kis csavar. Adott egy vers, és egy igen nehéz feladat: egyetlen levegővel kell végig mondani a strófákat. A Pfizer egy nem...

Izgalmas hajsza a NatGeo új sorozatában

Az amerikai lépfenetámadások 20. évfordulója alkalmából a National Geographic 2021 decemberében műsorára tűzi a biológiai terrorcselekmény és az azt követő izgalmas nyomozás történetét feldolgozó Halálzóna: Antrax című filmsorozatot. A hatrészes széria a Halálzóna című...

Új megoldásokat keresnek a munkavállalók

A dolgozók megéléseiből táplálkozó „nagy felismerés" jelenség következményeként újabb jelentős mozgás indulhat be világszerte a munkaerőpiacokon – mutat rá a Randstad Workmonitor 2021-es második felmérése. A több mint 27,000 dolgozó megkérdezésével 34 piacon, köztük...

Zenélő növényekkel kampányol az E.ON és az ACG

Az ACG Reklámügynökség és az E.ON zenélő mikrooázisokat hozott létre a vállalat klímaváltozás elleni küzdelem fontosságáról szóló kampányának részeként. A különleges installációknak köszönhetően a budapesti Széna- és Szent Gellért téren várakozó utasok nemcsak a...

Erős negyedévet zárt az Allianz

2021-ben az Allianz Csoport a harmadik negyedévben is erős működési teljesítményt mutatott fel az összes üzletágában. Ez azt bizonyítja, hogy az üzleti modellünk jól működik, segítségével ki tudjuk használni a globális gazdasági környezet és...

Eldőlt, viszi a 4iG a DIGI-t

Végleges megállapodást kötött a 4iG Nyrt. a román RCS & RDS csoporttal a médiakonszern magyarországi érdekeltségeinek megvásárlásáról. A tranzakció lezárásával, illetve az elmúlt egy évben az infokommunikációs szektorban végrehajtott akvizícióival a 4iG a legnagyobb...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Digitális lízinggel újít a Péntech

A digitális faktoring úttörője, a Péntech novembertől új szolgáltatással bővíti portfólióját, amelynek köszönhetően most még könnyebb lehet a vállalkozások növekedésének finanszírozása. A digitális lízing megoldásnak köszönhetően a Péntech weboldalán keresztül a piacon egyedülállóan gyorsan...

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...
- Hirdetés -

CMO

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA