- Hirdetés -

Magyar cégek a régió legjobbjai között

|

- Hirdetés -

A Deloitte Central Europe 2022-es Technology Fast 50 programjára 16 közép-európai országból közel 400 pályázat érkezett. A kiemelkedő érdeklődés mellett idén a rangsorra felkerült cégek növekedésének mértéke is rekordot döntött.

A Deloitte CE Technology Fast 50 2022-es program legfontosabb megállapításai:

A rangsoron szereplő vállalatok átlagos növekedése 2.351% volt

Idén először lehetett pályázni a Google Cloud-al közös "CE Tech Rocketship!” díjra

A rangsor fő kategóriájára 9 országból és 5 piaci ágazatból kerültek fel vállalatok

A cégek által 2018 és 2021 között elért bevételek alapján idén rendkívüli, 2.351%-os átlagos növekedést értek el a jelentkező vállalatok. Ez az eredmény megelőzi a tavalyi rekordot (2.278%) is, és jóval meghaladja a 2020-es 1.460%-os növekedési értéket.

Ez az év azonban más okból is különleges, ugyanis a Google Cloud immár második éve a program hivatalos regionális partnere. Az együttműködés pedig egy új kategória bevezetését is eredményezte, így idén először elindult a CE Tech Rocketship díj, amely a kiváló minőségű, innovatív megoldásokat fejlesztő vállalatokat ismeri el. 2022-ben a CE Tech Rocketship díjat a lengyel Autenti, az elektronikus aláírás úttörője érdemelte ki.

A magyar nyertesek

Az idei évben 3 magyar cég került fel a Deloitte CE Technology Fast 50 rangsorra, ezen felül pedig 3 magyar vállalat részesült Impact Stars minősítésben.

A lista 13. helyén szereplő SnapSoft felhő alapú szoftveres megoldásokat szállít a DACH, US és CE régióban lévő ügyfelei számára. Amazon Web Services partnerként komplex webes problémákat old meg felhő alapon, összeszokott agile fejlesztőcsapatokba szerveződve. Partnereik számára előzetes felmérést követően egyedi szoftveres megoldásokat szállít, az adott kihívás megoldására optimális technológia felhasználásával webes, mobil és cloud környezetben.

A 33. helyen az i4p informatics szerepel. A vállalat az IT biztonság területén tevékenykedik, kriptográfiai (titkosítási) megoldásokat fejleszt. A cég zászlóshajója a Trident HSM, egy fizikai informatikai berendezés, amely védi és kezeli az informatikai rendszerek digitális kriptográfiai kulcsait. Ez az első olyan HSM a világon, amely többszereplős kriptográfiát alkalmaz, így a legmagasabb szintű védelmet nyújtja.

A lista 47. helyezettje az Abylon Consulting. A cég gyorsan bevezethető és skálázható nagyvállalati informatikai megoldásokat kínál az üzleti intelligencia, a fejlett adatelemzés és a kollaboráció területén. Szoftvertermékeik között megtalálhatóak modern adattárház automatizáló és adatelemző eszközök, üzleti és pénzügyi tervezőeszközök, dokumentumkezelési és munkafolyamat-automatizálási megoldások, valamint egy videós ügyfélszolgálati platform.

A 2020-ban bevezetett Impact Stars kategóriában olyan cégek kerülnek elismerésre, akik a kiváló termék- vagy szolgáltatáskínálat mellett pozitív hatást gyakorolnak a társadalomra, az üzleti életre, az innovációra, a környezetre vagy a sokszínűségre. Az idei magyar díjazott vállalatok a Digital Thinkers, a Parkl Digital Technologies és a Talk-A-Bot.

A Digital Thinkers egy digitális innovációkkal foglalkozó ügynökség - termékstratégia, termék design és termékfejlesztés tartozik a fő tevékenységeik közé. Felhasználó- és emberközpontú digitális termékeket készítenek úgy, hogy közben végig szem előtt tartják a felhasználó igényeket.

A Parkl Digital Technologies mobilitási szolgáltatóként, elsődlegesen irodaházak számára nyújt digitális parkolási szolgáltatást, valamint elektromos autó töltő üzemeltetést. A Parkl bevezetése támogatja a hatékony ingatlan üzemeltetést, növeli a bérlői elégedettséget, valamint hozzájárul az ESG célok eléréséhez is. Az üzleti megoldásaikon felül továbbá, a Parkl mobil applikációban zárt téri és utcai parkolást, valamint elektromobilitási szolgáltatást kínál a modern városi autósoknak is.

A Talk-A-Bot és annak a CHEQ nevű terméke a vállalatok és intézmények legfontosabb kapcsolatait, az alkalmazottakkal, valamint az ügyfelekkel való kapcsolatát digitalizálja. Chatbot alapú keretrendszere kétirányú, titkosított és azonnali reakciót adó kommunikációban köti össze a gyárakat azok (sokszor távoli helyen fizikai munkát végző) dolgozóival, valamint látja el a nagytömegű, repetitív ügyfélkérdések megválaszolását. A technológia hozzájárul a fluktuáció csökkenéséhez, valamint az ügyfélszolgálati tevékenységgel kombinálva a vevőszolgálati kapacitás jelentős bővítéséhez.

"Rendkívül büszkék vagyunk az idei évben beérkezett pályázatok minőségére. A 2022-es program során ismét kiemelkedően innovatív cégekkel volt lehetőségünk megismerkedni, akik a legkülönbözőbb iparágakban tevékenykednek. Ezen felül külön öröm számunkra, hogy idén hat magyar cég is elismerésben részesült. Gratulálunk a hazai nyerteseknek és a Fast 50 programban szereplő valamennyi vállalatnak!” – mondta el Kóka Gábor, a Deloitte Private közép-európai régiójának vezető partnere és a Deloitte Fast 50 program magyarországi vezetője.

A Deloitte Technology Fast 50 a leggyorsabban növekvő technológiai cégeket díjazza árbevétel-növekedésük alapján. A megmérettetés során rangsorolják, végül külön kategóriákban díjazzák mind az évek óta működő, mind pedig a feltörekvő technológiai vállalatokat. A program magyarországi partnere a Citibank.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kitalálja, melyik a legkeresettebb szakma Magyarországon?

Több mint 150 kiállító négyezer állásajánlata közül válogathattak a hallgatók a tavaszi Műegyetemi Állásbörzén, ahol ismételten a villamosmérnökök iránt volt a legnagyobb kereslet. A K épületben a szakértői tanácsadás kapott új köntöst, a Q...

Nyugatra vándorolnak a magyarok

2011 és 2022 között valamivel több mint 200 ezerrel nőtt a magyar lakóingatlan állomány és a nyugatra tartás volt a magyarok otthonkeresésének jellemző iránya – ezt mutatják a legutóbbi népszámlálás már nyilvánosságra került eredményei....

Izgalmas hétvége elé néznek a focirajongók

Érkezik a Der Klassiker az ARENA4 és a NET4+ SPORT műsorára: a sportcsatorna helyszíni tudósítással készül minden idők egyik legjobban várt Bayern München – Borussia Dortmund mérkőzésére. A Bundesliga két örök riválisának találkozóit mindig...

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Egész évben jelen vagyunk

Semmilyen más médiummal nem tudunk olyan gyorsan jelentős hatást elérni, mint a televízióval – véli Tüskés Henrietta. A Bayer country group headje (Magyarország, Szlovákia, Csehország) hangsúlyozta azt is, idén a gasztroenterológia kiemelt szerepet kap...

Már filmes előzetest is készít az MI

A Holnap Budapestje címmel jelent meg az első film teaser Magyarországon, amit szinte teljes egészében a mesterséges intelligencia (MI) készített. A disztópia hét soros szinopszisát a Chat GPT írta, képi világát pedig a Midjourney...

Tovább spórolnának a rezsin a magyarok

A magyar háztartások 40 százaléka tervez energiatakarékossági beruházásokat, azonban a zöld szempontok előtt egyértelműen a spórolás a cél. A tervek megvalósulását hátráltatja, hogy a többségnek mintegy 200 ezer forint hiányzik havi szinten a családi...

Díjat kapott A Király, Schell Judit és Majka is

A Dancing with the Stars lett a legjobb nagyszabású showműsor, Lékai-Kiss Ramóna a legjobb női műsorvezető, Schell Judit a legjobb színésznő, Majka pedig a legjobb zsűritag a tavalyi tévés produkciókban. Tegnap este rendezték meg...

Döntőbe jutott az Uniomedia alapítóinak kampánya

Az ázsiai PR Awards2023 döntőjébe került az Uniomedia szingapúri testvércégének, a Rothman Asia-nak tőzsdei kommunikációs kampánya. A Pegasus Asia az első SPAC (a tőzsdei befektetőktől akvizíciós célokra tőkét gyűjtő) részvénykibocsátás volt a szingapúri tőzsdén...

Új ügyféllel erősít a Twincom

Idén tavasztól a Twincom PR Consultancy-val dolgozik a cseh hátterű Tesla okosotthon márka, amely közvetlen felkérés útján választotta az ügynökséget. Mostantól ők végzik a Csehországban már piacvezető brand hazai kommunikációs aktivitásait.Az okosotthon készülékek előretörése...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tajvanon is szeretik a magyar borokat

Az elmúlt években a Chifu Wine folyamatosan növelte szerepét Tajvan borpiacán, és már a legismertebb és legmegbízhatóbb magyar bor importőrként és disztributorként tartják számon. A vállalat az évek során kiépített erős szakmai kapcsolatainak köszönhetően...

Kitalálja, melyik a legkeresettebb szakma Magyarországon?

Több mint 150 kiállító négyezer állásajánlata közül válogathattak a hallgatók a tavaszi Műegyetemi Állásbörzén, ahol ismételten a villamosmérnökök iránt volt a legnagyobb kereslet. A K épületben a szakértői tanácsadás kapott új köntöst, a Q...

Nyugatra vándorolnak a magyarok

2011 és 2022 között valamivel több mint 200 ezerrel nőtt a magyar lakóingatlan állomány és a nyugatra tartás volt a magyarok otthonkeresésének jellemző iránya – ezt mutatják a legutóbbi népszámlálás már nyilvánosságra került eredményei....

Izgalmas hétvége elé néznek a focirajongók

Érkezik a Der Klassiker az ARENA4 és a NET4+ SPORT műsorára: a sportcsatorna helyszíni tudósítással készül minden idők egyik legjobban várt Bayern München – Borussia Dortmund mérkőzésére. A Bundesliga két örök riválisának találkozóit mindig...

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Egész évben jelen vagyunk

Semmilyen más médiummal nem tudunk olyan gyorsan jelentős hatást elérni, mint a televízióval – véli Tüskés Henrietta. A Bayer country group headje (Magyarország, Szlovákia, Csehország) hangsúlyozta azt is, idén a gasztroenterológia kiemelt szerepet kap...

Gördülékenyebben mennek a dolgok

Németországból érkezett az évi 50 milliárd forintos nettó árbevételt megközelítő CETIN Hungary élére Kübler-Andrási Judit, aki olyan magától értetődően beszél nemrég megszerzett vezérigazgatói pozíciójáról, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, hogy nők nagy technológiai...

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Több tízezer fát ültetnének 2023-ban

A 10 millió Fa közössége három és fél év alatt Magyarország szerte közel kétszázezer fát és több mint negyvenezer cserjét ültetett el. Céljuk 2023-ra, hogy az adó 1 százalékából és más adományokból befolyó hozzájárulások...

Ezért is drágulnak az élelmiszerek

Nem a klímaváltozás jelenti az egyedüli kihívást a növénytermesztés számára: Az input- és üzemanyag árak az egekben, csökken a jövedelmezőség. Ráadásul egyre gyakoribb a fagyás, jégverés, hirtelen váltakozó hideg- és hőhullámok, vagy épp a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....