- Hirdetés -

Magyar mobilappra figyelt fel a Google

|

Több mint 200 000 magyar kismamának segített már a PregHello várandóssági mobilapplikáció, amelyet ma már a Magyar Védőnők Egyesülete is hivatalosan, szakmailag ajánl a kismamáknak. Az alkalmazásra a Google is felfigyelt és felkérte az app megálmodóját, Németh Nórát, hogy a PregHello képviselje Magyarországot a Google #WeArePlay európai kampányában.

A PregHelloban minden információ egy helyen megtalálható, ami a várandósság során fontos és szükséges ahhoz, hogy a kismamák és leendő apukák stresszmentesen várhassák kisbabájukat.

Lényegében az alkalmazás arról szól, hogy a kismamák hétről hétre követhetik benne a várandósságukat és kisbabájuk fejlődését az anyaméhben. Ezenkívül egy egészségügyi szakértők által lektorált Tudástár és Eszköztár biztosít nekik egy alaptudást a várandósgondozás menetéről, vizsgálatokról, a testi lelki változásokról, babagondozásról, elintézni valókról. A PregHello várandós app sajátossága, hogy a tartalmak minden esetben a magyarországi viszonyokat tükrözik, vagyis nem egy globális app általános információit teszi közzé, hanem például a magyarországi várandósgondozás folyamatáról , a Magyarországon elérhető vizsgálatokról, a magyarországi állami támogatásokról ir közérthetően, struktúráltan. A cikkeket magyar, szakmájukban elismert egészségügyi dolgozók írják/lektorálják, így garantálja a PregHello a hiteles, szakszerű tartalmakat a kismamáknak.

Az indulás óta az applikáció híre futótűzként terjed a kismamák között és már néhány hónap leforgása után az alkalmazásboltokban az első helyen szerepel a hasonló kategóriájú alkalmazások között. Mára már háromból két kismama a PregHellot használja a várandóssága során.

„Hitvallásunk, hogy minden várandós édesanyának lehetőséget kell biztosítani ingyenes keretek között arra, hogy egyszerűen, egy helyről az összes fontos információhoz hozzájusson.” – emelte ki Nóra, a PregHello alapítója.

Miért pont a PregHellora figyelt fel a Google?

„Amikor először megkeresett a Google, azt hittem, hogy spam. Miután jobban megnéztem az emailt, akkor realizálódott bennem, hogy tényleg a Google ír és tényleg aziránt érdeklődnek, hogy lenne-e kedvünk együttműködni és Magyarországot képviselni az európai kampányukban” – emlékszik vissza Nóra. Természetesen a válasz igen volt, melyet egy beszélgetés követett a Google szakembereivel, ahol kiderült a PregHellot kiemelkedő társadalmi szerepe miatt választották nagykövetnek két másik neves magyar applikáció (a BookR Kids és Vimage) mellett.

A nyáron a Google meghívta Nóráékat Amszterdamba, a kampány megnyitóra is, ahol értékes előadásokon tanulhattak, workshopokon vehettek részt és ezzel még nincs vége, további meghívások várnak rájuk idén.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...