- Hirdetés -

Magyar produkciókkal erősít a Comedy Central

|

Hiába maradnak otthon, a visszavonulás ellenére sem adták fel a szórakoztató tartalmak készítését a Comedy Central nagy nevettetői. A humorcsatorna két új saját produkcióval is erősít: péntekenként 20:35-től a DUNSZT című távolságtartó-show-ban a standupos sztárok, köztük Ráskó Eszter, Kovács András Péter, Janklovics Péter, Hadházi László, vagy éppen a Szomszédnéni Produkciós Iroda rövid jelenetekkel, kötetlen beszélgetésekkel mulatják az időt. A Comedy első online szkeccsvideó-sorozatában, a Comedians in Quarantine-ban pedig a szociális távolságtartást gyakorló komikusok mutatják be, milyen az élet a küszöbükön túl.

„Elvagyunk, mint a befőtt!” – állítják a standup műfaj legismertebb hazai alakjai, akik vadonatúj, saját, „házi készítésű” műsorral jelentkeznek azokra az időkre, amikor humoristát legfeljebb a szupermarketben láthatunk, akkor is maszkban. A május 22-én 20:35-kor debütáló DUNSZT a közönség hiányában egymással viccelődő előadók mindennapjaiba enged betekintést. A produkcióban Ráskó Eszter és Kovács András Péter heti rendszerességgel várja a nézőket a négy fal között rögzített, mulattató beszélgetésekkel és szórakoztató jelenetekkel. Jön Janklovics Hollywoodja, heti challenge-ek, Hadházi életbölcsességei és a Zoompszichológus „rovat” is.

„Bár a kijárási korlátozást valamilyen szinten feloldották, mégis egyelőre várnunk kell arra, hogy visszatérhessünk a színpadokra, így kénytelenek vagyunk otthonról nyújtani azt, amihez a legjobban értünk” – nyilatkozta Kovács András Péter. „Minden epizód házilag készül, így ez egy teljes mértékben „barkácsműsor”. Most a saját személyzetünkként funkcionálva gyártunk itthonról, és ahogy az ember szereti az első, saját maga által készített kenyerét, mi is pontosan így szeretjük ezt a produkciót.”

A DUNSZT-ban olyan nagyágyúk is fel-feltűnnek, mint például Aranyosi Péter, Tóth Edu, Hajdú Balázs, a Szomszédnéni Produkciós Iroda, vagy éppen Janklovics Péter.

„Korábban is szívesen készítettem filmekhez kapcsolódó zenés anyagokat, így amikor Kovács András Péter barátom megkeresett a műsor ötletével, örömmel mondtam igent a felkérésre. Hálás feladat, hogy minden részben én éneklem majd a különleges főcímdalt, amelynek szövege az aktuális történések alapján íródik az újabb epizódokban, a dallam pedig marad ugyanaz” – mesélte a humorista, aki a mozik hiányáért kárpótolva minket, röviden el is játssza nekünk a legjobb filmeket is.

Az otthon maradó standuposokkal a Comedians in Quarantine-ban is találkozhatunk. A Comedy első online szkeccsvideósorozatában a csatorna standup tehetségkutatójából, a Magyarország, szereplek!-ből megismert Ács Fruzsina, Ráskó Eszter és Szabó Balázs Máté olyan hétköznapi problémákkal küzdenek meg a négy fal között, mint az együttélés a home office-ban, vagy éppen a webes randizás.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...

Már a mozikban a magyar Eufória

Két fiatal szerhasználó felépülésének első 1,5 évét követi nyomon a hazai mozikban december 5-től látható új magyar dokumentumfilm, a Nemzeti Filmintézet támogatásával elkészült Mélypont érzés. Miklós Ádám rendező és Száki Adrián producer úgy nyúltak...

A sarki fény is beköltözik a Nyugati téri Mekibe

A látogatók egy varázslatos utazás részesei lehetnek, ahol a rénszarvasszánon utazó Mikulás, angyalkák, mézeskalácsfigurák és karácsonyi fényárban úszó házikók mellett a misztikus és látványos sarki fény is megjelenik.A McDonald’s Nyugati téri egységének egyedi attrakciója,...

Fenntartható magyar márkákat díjaztak

Fenntarthatóságért és környezetvédelemért tett kimagasló erőfeszítésekért díjaztak vállalatokat, kiemelkedő márkákat és személyiségeket december 3-án a GREEN BRANDS regionális Gálán Bécsben, a gyönyörű Niederösterreich Palais-ban, ahol számos magyar márka is elismerésben részesült. Itt derült ki...

Ilyen ajándékokra vágynak a fiatalok

Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak nemet, a Mastercard felmérése szerint a Z generáció számára ezek az ajándékok inkább eszközök, amelyek segítségével elérhetik azt, amire igazán vágynak: az életre szóló...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...