- Hirdetés -

Magyar sajt hódíthat Franciaországban

|

- Hirdetés -

Egy új, korszerű gyártósor vásárlásával idén szeptemberétől újabb kapacitásbővítésre kerülhet sor a Savencia Fromage & Dairy Magyarország Zrt. veszprémi üzemében. Az új üzemcsarnok fejlesztése is ütemezetten halad, a megújult kutatás-fejlesztési központ pedig már megkezdte működését. A fagyasztott portfólióból így első alkalommal Magyarországon gyártott termékek érkezhettek az európai sajtpiac központjának számító Franciaországba.

A Savencia Magyarország a tavalyi év elején, több milliárd forint értékű beruházással új gyárépület, raktár, gyártósorok és regionális kutatás-fejlesztési központ kialakítását kezdte meg Veszprémben. A fejlesztések jó ütemben haladnak. Az új üzemcsarnok építése decemberben befejeződött. Az európai gyártási kapacitások optimalizációja révén a panírozott termékek gyártósora a Savencia csoport csehországi egységéből szintén megérkezett a hazai gyáregységbe. Ennek telepítése befejeződött és a gyártás megindult a soron.

A vállalat nemrég egy új, modern, magas kapacitású gyártósor vásárlását is lezárta, amely idén ősszel kezdheti meg a működést az egységben. Az elősütött és panírozott termékek gyártása és fejlesztése, eddig már közel harminc új munkahelyet teremtett a vállalatnál. Az építési és gyártósor installálási munkálatok végére a jelenlegi gyártásikapacitás megduplázódik, és a dolgozói létszám szintén tovább emelkedhet.

A termékek hazai forgalmazása mellett, az új kutatás-fejlesztési központ hatalmas sikere, hogy a vállalat történetében először hazai gyártású sajtok jelentek meg a francia piacon.

”Ez az első alkalom, hogy a francia piacon, a camembert hazájában, Magyarországon készített panírozott sajtokat értékesíthetünk” – nyilatkozta Kajdon Attila, a Savencia Magyarország Zrt. vezérigazgatója. „Hatalmas megtiszteltetés és öröm ez számunkra, hiszen erre a különleges piacra csakis kiváló minőségű termékekkel lehet betörni. Mondhatni, szembe is megyünk a trendekkel, hiszen általában inkább a francia sajtok érkeznek az európai országokba, nem fordítva. A további fejlesztések is kiváló ütemben haladnak, és ez összhangban van folyamatos innovációs törekvéseinkkel.”

A gyártás mellett a termékfejlesztés is kulcsfontosságú, így a gyár a magyar tudásra építve, immár nemzetközi innovációs és fejlesztési központként is funkcionál.

„Nem csak a piacvezető márkáink folyamatos fejlesztésén dolgozunk, hanem hazai tudásból, hazai alapanyagokkal új termékeket és ízeket fejlesztünk, amik a nemzetközi piacon is kiemelkedően szerepelhetnek” – emelte ki Szalay Rita, a Savencia Magyarország megbízott marketing igazgatója. „A fogyasztói szokások és az élelmiszeripari trendek folyamatosan változnak. A sajt hagyományos étkezési formái mellett, már itthon is rohamosan fejlődnek a kiegészítő felhasználások. Egyre népszerűbbek például a forró falatok (sütőbeli felhasználások), illetve a snacking-célú sajttermékek (sajtfalatok). Az új gyártósorokon készült új termékeink ezeket az igényeket is képesek kielégíteni.

Savencia Fromage & Dairy Magyarország Zrt. (korábbi nevén Pannontej Zrt.) olyan közkedvelt piacvezető sajtmárkák gyártója, mint a Medve, a Tihany Válogatás, a Pannónia, vagy a Karaván. A Savencia Fromage & Dairy vállalatcsoport leányvállalataként széles nemzetközi portfólióval és nemzetközi sajtgyártói tudással is rendelkezik.

A vállalat hosszú távú sikeres működésének alapja a kiváló minőségű termékek előállítása, a folyamatos termékinnováció és a szolgáltatások megbízhatóságának fenntartása. A társaság fontos szerepet vállal a hazai sajtfogyasztási kultúra fejlesztésében, valamint az egészséges táplálkozási szokások kialakításában is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -