Az A’Design Award & Competiton a legrangosabb nemzetközi design versenye, ahol évente a szakma kiválóságai díjazzák a kreatív területek legkiemelkedőbb munkáit és megoldásait. A megmérettetésen a Republic Group is indult, pályázott munkájuk pedig újabb sikertörténetet hozott a hazai reklámszakmában.
Ahogy minden évben, idén is kihirdették az A’ Design Award & Competition nyerteseit. A világ elrangosabb kreatív versenyén a Republic Group termékcsomagolás design munkáját arany minősítéssel jutalmazta a befolyásos zsűri. A Souldrops termékcsalád még a tavalyi évben robbant be a hazai piacra, egyedi, színes megjelenése pedig kivívta a szakma elismerését szerte a világban. A magyar Arany Penge, a keleti régió legnagyobb reklámpiaci fesztiválja, a Golden Hammer, az angol LIA Awards, valamint az amerikai CLIO ezüst és arany szobrai – legutóbbi esetében olyan közismert márkákat előzött meg, mint a Guinness, IBM, SAP és a Google – nemcsak a két cég közös munkájának elvitathatatlan sikerét, hanem a magyar reklámszakma történetének eddig egyedülálló eredményét jelenti.
A márka brand-szakmai színtéren való jutalmazása nem ért véget a 2017-es reklámpiaci fesztiválok elismerései után. A kreatív és design szakma legismertebb versenyén mintegy 100 különböző ország, 99 design területről érkezett pályamunka mutathatta meg egyedi megoldásaikat a prominens zsűri előtt, melyek között akadémikusok, sajtómunkatársak és méltán elismert szakmabeliek választották ki a legkiemelkedőbb alkotásokat.
A kreatív területek széles skáláján adnak át A’ Design díjakat, azért, hogy a világ bármely országában élő, bármilyen területen alkotó legjobb dizájnerek nyilvánosságot kapjanak. (…) A nyertesek ugyanakkor exkluzív kiállítási helyet kapnak a munkáik számára az „év legjobb designjai” kiállításon Olaszországban és jogosultak, hogy megkapják az “A’ Design Prize” díjat.
Az A’Design Award & Competiton-ön a Souldrops termékcsomagolás designja arany elismerést hozott a kreatív csapatnak. A Republic Group és a Souldrops közös munkája még 2017 elején kezdődött, melynek során az ügynökség felelt a márka pozicionálásáért, illetve az integrált bevezető kampány kialakításáért is.