- Hirdetés -

Magyar siker az EMEA Premier Partner Awardson

|

- Hirdetés -

Bekerült az EMEA Premier Partner Awards szakmai verseny döntősei közé pályázatával a Klikkmánia. A digitális marketing legjobbjait felvonultató versenyre, melynek idén ősszel Dublinban lesz a díjátadó ünnepsége, egyedüli magyar résztvevőként jutott be az ügynökség.

Az EMEA Premier Partner Awards a Google Partner ügynökségeinek legrangosabb megmérettetése Európában. Az eseményen a Google platformjait felhasználó, leghatékonyabb, leginnovatívabb digitális munkákat díjazzák. A projekteket ügyfél esettanulmány formájában lehet benyújtani a versenyre, majd ezek közül előzetesen kiválogatják a legjobbakat.

A finalisták – köztük idén a Klikkmánia is – október 1-én Dublinban tudják meg, ki lett díjazott az adott kategóriában. 2019-ben az alábbi hat szakmai területen lehetett pályázni: Google Shopping Ad, Google Video Ad, Google App kampány, Google Display Ad, Google Search Ads, valamint Growing Business Online, azaz online jelenlét kialakítása és segítése különböző eszközökkel az ügyfelek számára.

A Klikkmánia a Google App kampány szekcióban adott be több pályázatot, ezek közül a Profession.hu számára készített megoldás jutott be a döntőbe. A shortlistbe kerülés rávilágított arra a kemény és magas szintű munkára, amellyel ügyfelei céljain dolgozik az ügynökség.

A döntős pályamunkáról

A magyar piacon piacvezető állásportál és a Klikkmánia azóta sikertörténetté vált együttműködése 2016 júliusában kezdődött. A jelenlegi projekt fókuszában – amellyel a nemzetközi verseny döntőjébe került az ügynökség – a ‘Profession.hu – állások azonnal’ applikáció még hatékonyabbá tétele állt.

Az álláspiacon vezetőnek számító mobilapplikáció összetett és testreszabható keresési – szűrési – lehetőségeket biztosít, és a találatok könnyen megoszthatóak a közösségi médiában. A Klikkmánia által lefuttatott kampány fő célja az volt, hogy újrastrukturálja ennek az applikációnak a stratégiáját. A kihívás abban rejlett, hogy ezt az igen népszerű alkalmazást még többen töltsék le, és még több forgalmat sikerüljön generálni.

A különböző kampány típusok futtatásával, a célzás (targetálás) precíz beállításaival igyekeztek elérni a Klikkmánia munkatársai, Besenyei Ildikó Noémi és Solcz Tamás a legideálisabb CPA (cost-per-action), azaz egy konverzióra eső költség értéket. Amellett, hogy különböző alkalmazáskampány típusokat futtattak, ennek keretében a jelenleg elérhető összes kreatív elemeket tesztelték, target CPA ajánlati stratégiát, és dinamikus remarketing kampányt is használtak. A hazai álláskeresési szektor jellemzője, hogy rendkívül nagy a verseny, így újszerű és magas szintű megoldások kombinációját kellett összehangolni az eredmény eléréséhez, emellett végig monitorozni és finomhangolni a folyamatot.

Az új kampánystratégia kiemelkedően sikeresnek bizonyult: 180%-os hatékonyságnövekedést ért el a konverziós eredmények terén a 8 hónapos időszak végén. A konverziós arány 5,4 %-al emelkedett, a visszafordulási arány pedig 18,28 %-al javult. A pályamunkaként beadott rendkívül innovatív kampány leírását, valamint az eredmények összegzését értékelte a Google Partner ügynökségek legrangosabb európai versenyének zsűrije is. Az EMEA Premier Partner Awards 2019-es finalistáinak listájában jelenleg így egyedüli magyar cégként szerepel a Klikkmánia. Lehet, hogy októberben a Klikkmánia csapata kerül ki győztesként az App Excelence kategóriában a 14 pályázó közül.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jótékony akcióban a Wolt

Milliós értékben vásárolhat a János Kórház gyermeksebészeti osztálya eszközöket abból a felajánlásból, amit a Wolt Magyarország juttatott el számukra. A Wolt közel 200 irodai munkatársa Mikulás napján futárnak állt néhány órára, az általuk kézbesített...

Fákat ültet Budapesten a Főtaxi

A 10 millió Fa Alapítvánnyal együttműködve folytatja több éve futó faültetési programját a Főtaxi, ezúttal kifejezetten Budapest legforgalmasabb területeire koncentrálva. A szervezet szakmai irányításával olyan koros, azaz előnevelt, lombos fák ültetésére kerül sor, amelyek...

Csúcson a családi vállalkozások

Az egészségügyi vészhelyzet ellenére továbbra is a gazdaság kulcsszereplői maradtak a családi vállalkozások – derül ki az EY és a svájci St. Gallen Egyetem friss Global Family Business Index rangsorából. A világ 500 legnagyobb...

Idén sem lesz Kevin nélkül karácsony

Családi filmek a közös tévénézős estékhez, karácsonyi mesék, romantikus és lebilincselő mozik, klasszikusok, akció, szerelem, humor – ez mind-mind megtalálható a TV2 Csoport csatornáin, és persze jön a Reszkessetek betörők a TV2-n.A TV2 -...

Díjazták Magyarország legbátrabb nőit

„A bátorság nem azt jelenti, hogy nem félünk. Hanem hogy a félelem ellenére megyünk tovább” – mondta D.Tóth Kriszta, a díjat alapító WMN magazin tulajdonosa az ötödik SzuperWMN-gálán, amit a Nemzeti Táncszínházban rendeztek meg...

Milliós kárt okoz a Facebook-letiltás

A hazai kkv-k harmadát tiltotta már le a Facebook, ezeknek a cégeknek az 55 százaléka semmilyen magyarázatot nem kapott, miközben egy letiltás által okozott átlagos kár közel 1,2 millió forint volt – derül ki...

Foci, COVID és Squid Game – ezekre kerestek a magyarok

Ismét kiadta az év keresési trendjeit felsorakoztató listáját a Google, amiből kiderül, hogy idén a foci, a koronavírus, és egy dél-koreai sorozat mozgatta meg leginkább a hazai netezőket, legalábbis ezekre kerestek rá legtöbben. A...

Így vásárolnak a magyarok karácsonyra

A lakosság több mint 61 ezer forintot költ idén karácsonyi ajándékokra – ez derül ki a Magyar Bankholding által készített piackutatásból. 2021-ben a vásárlók csaknem 40 százaléka hitelből finanszírozza a karácsonyi ajándékokat, 38,5 százalékuk...

Így lehet biztonságos a netes vásárlás

Az ünnepi időszak lehetőséget biztosít a zavarosban halászó bűnözőknek, hogy egy kis extra bevételhez jussanak, ezért ilyenkor megszaporodnak az adathalász e-mailek és az átverős oldalak is – figyelmeztet a G DATA.A Black Friday őrület...

Új részekkel jön az UniCredit podcastja

Pénzügyekről, nyakkendő nélkül címmel indított podcastot az UniCredit Bank 2021 első felében, mely most egy második évaddal folytatódik. A sorozat célja, hogy a fenntarthatóság vállalati szempontú megközelítését, az ESG szemléletmódot közelebb hozzák a hallgatókhoz.A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rengeteg karácsonyi film készült idén

Rekordszámú, több mint 200 új karácsonyi mozifilm és televíziós produkció készült idén. Az imdb.com nemzetközi filmes adatbázis szerint 2016-ban csupán ennek fele, 2011-ben pedig negyede született. A rengeteg karácsonyi film jórészt annak köszönhető, hogy...

Jótékony akcióban a Wolt

Milliós értékben vásárolhat a János Kórház gyermeksebészeti osztálya eszközöket abból a felajánlásból, amit a Wolt Magyarország juttatott el számukra. A Wolt közel 200 irodai munkatársa Mikulás napján futárnak állt néhány órára, az általuk kézbesített...

Fákat ültet Budapesten a Főtaxi

A 10 millió Fa Alapítvánnyal együttműködve folytatja több éve futó faültetési programját a Főtaxi, ezúttal kifejezetten Budapest legforgalmasabb területeire koncentrálva. A szervezet szakmai irányításával olyan koros, azaz előnevelt, lombos fák ültetésére kerül sor, amelyek...

Csúcson a családi vállalkozások

Az egészségügyi vészhelyzet ellenére továbbra is a gazdaság kulcsszereplői maradtak a családi vállalkozások – derül ki az EY és a svájci St. Gallen Egyetem friss Global Family Business Index rangsorából. A világ 500 legnagyobb...

Idén sem lesz Kevin nélkül karácsony

Családi filmek a közös tévénézős estékhez, karácsonyi mesék, romantikus és lebilincselő mozik, klasszikusok, akció, szerelem, humor – ez mind-mind megtalálható a TV2 Csoport csatornáin, és persze jön a Reszkessetek betörők a TV2-n.A TV2 -...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

DATA