A Poli-Farbe Platinum matt latex festékét hirdető reklámfilm ötletessége és professzionális megvalósítása mellett a kritikusok sem mehettek el szó nélkül. Az idei Cannes Corporate Media & TV Awards díjátadóján Arany Delfin díjjal jutalmazták az alkotást.
Cannes-ban nem csak a művészfilmeket értékelik. 2010 óta külön versenyen díjazzák a vállalati filmeket, az online és a TV-s dokumentumfilmeket. A díj történetének hazai nyertesei is vannak már, az ő soraikat gazdagítja tovább a Poli-Farbe Platinum matt latex festék reklámfilmjének eredményes szereplése, amely 2018-ban Arany Delfin díjat vehetett át.
A Poli-Farbe idei termékújdonsága, a Poli-Farbe Platinum matt latex mosható és dörzsálló falfestéke kapott figyelmet és új reklámfilmet. A szpot kreatív ötletét és megvalósítását a Greenroom, valamint az I’m FILM ügynökség valósította meg a festékgyár megbízásából. A reklámszpot kreatív igazgatója Vida Gusztáv, rendezője Mednyánszky René, operatőre Győri Márk volt. A reklámfilmben hétköznapi emberek láthatók, akik egy óvatlan mozdulattal makacs szennyeződéseket kennek a falra. Ezek a szituációk mindenki számára ismerősek lehetnek. A film különleges hangulatához az elején hallható baljós hangulatú klasszikus zene is hozzájárul, valamint Reviczky Gábor drámai hangja is tovább fokozza a feszültséget. Szerencsére a falak Poli-Farbe Platinum matt latexfestékkel vannak festve, ami dörzsálló és súrolásálló, ezért könnyen tisztítható. A reklámszpot központi üzenete: a latexfestéknek hála búcsút mondhatunk a bennünket mardosó bűntudatnak, egy mozdulattal eltüntethetjük a szennyeződéseket falfelületeinkről. Nincs több lelkiismeret-furdalás! A reklámszpot egy budapesti loftlakásban készült, két forgatási napot vett igénybe, összesen hét otthoni szituáció került berendezésre és tíz szereplő váltotta egymást az egyes jelenetekben. A stábtagok száma meghaladta az ötven főt, így sokan örülhetnek a Cannes-ban elért sikernek.
A Poli-Farbe PR és kommunikációs, valamint médiavásárló ügynöksége a KRQ Communications.