Magyar sikerek és aktív márkák – így indult a Cannes Lions

Cannes-ban elrajtolt a világ legnagyobb kreatívipari fesztiválja, a Cannes Lions, amelyen a Robert Capa Központ „1943” kampánya két bronz oroszlánt is elnyert. Az mmonline.hu-nak nyilatkozott a MAKSZ helyszínen tartózkodó főtitkára, Csizmadia Diána, aki többek között kiemelt, hogy idén rendkívül aktívak a nagy márkák, számos aktivitással, standdal vannak jelen a városban.

A Print&Publishing és az Industry Craft kategóriában is bronz oroszlánt érdemelt ki a Robert Capa Központ „1943” kampánya az idei Cannes Lions-on. Csizmadi Diána érdeklődésünkre elmondta, hogy további magyar érdekeltségek is vannak, hiszen több ügynökség kampányai is ott vannak a shortlisten, így a következő napokban akár további magyar sikerekről is érkezhetnek hírek Cannes-ból.

Az esemény természetesen nem csak az elismerésekről, hanem a szakmai programokról is szól, így például az ügynökségi modellek szükséges megváltoztatásáról, az óradíj alapú modell melletti vagy utáni lehetőségekről is volt szó. De izgalmas előadást hallgathattak meg az érdeklődők arról is, hogy egy fiatal márka hogyan tud hatékonyan ismertté válni és ebben hogyan tudja a márkaépítésbe az ott dolgozókat.

Csizmadia Diána jelezte azt is, hogy 10 magyar Young Lions jelölt is kint van a rendezvényen, akik a hazai előválogatón vívták ki maguknak ezt a lehetőséget. Ők hétfőn és kedden kapták meg a briefeket, szerdán és csütörtökön lesz a zsűrizés, majd pénteken az eredményhirdetés.

Ahogyan azt megszokhattuk, idén is rendkívüli érdeklődés mellett zajlik a Cannes Lions, és ezt a nagy márkák is igyekeznek kihasználni. Egyre többen jelentkeznek komoly installációkkal, saját standokkal, extra programokkal, hogy így is megszólítsák a fesztivál közönségét.

A következő napokban az mmonline.hu-n is beszámolunk a Cannes Lions főbb történéseiről. A holnapi nap talán leginkább várt programja a WPP szemináriuma lesz, amelyen az ügynökség vezérigazgatója, Mark Read beszélget majd Elon Muskkal.