- Hirdetés -

Magyar szakemberekkel erősít a Diageo

|

- Hirdetés -

Új vezetőt és brand managereket nevezett ki a Diageo kelet-európai marketing csapata. A szakemberek a vállalat budapesti központjából látják el a Diageo által forgalmazott alkoholos ital márkák marketingkommunikációjával és termékinnovációval kapcsolatos feladatokat a kelet-európai régióban és az orosz piacokon is.

2022 elejétől Bognár Marianna veszi át a Diageo-nál a Head of Marketing Kelet-Európa, Közel-Kelet és Észak-Afrika pozíciót, a rum, vodka és tequila kategóriákra.

Bognár Marianna idei célkitűzése a Captain Morgan rum piacrészének erősítése a fő piacokon (Oroszország, Ukrajna, Csehország, Magyarország, Románia, Baltikum), az új márkakommunikáció és innovációk bevezetése és a prémium portfólió növelése például a Diageo olyan márkáival, mint a Zacapa vagy a Pampero. Másik fókusz területe a Smirnoff vodka márkaépítése és a piacrész növelése Izraelben, Romániában és a Közel-Keleten. 14 éves munkatapasztalatát FMCG területen szerezte piacvezető multinacionális cégeknél, majd végül a Danone-tól igazolt át a Diageo csapatához.

Fejes Dóra 2021 júliusban vette át a cég legnagyobb márkáját, a Johnnie Walkert, amiért Senior Brand Managerként Kelet-Európában és Oroszországban felel.

Fejes Dóra legfontosabb feladatai közé tartozik a Johnnie Walker új kommunikációs és innovációs stratégiájának és kampányának megalkotása és végrehajtása a különböző piacokon, valamint az innovációs stratégia vezetése és megvalósítása. A Diageo brand marketing csapatához 2020-ban csatlakozott, az Asahi Breweries-től (Dréher Sörgyárak). A Diageónál töltött első egy évében senior brand managerként a sör portfólióért (Guinness, HH13, Kilkenny) volt felelős a kontinentális európai piacokon.

Rajcsits Patrik 2021 novemberében csatlakozott a céghez Senior Brand Managerként, felelősségi körébe tartozik a vállalat teljes sör portfóliójának menedzsmentje kontinentális Európában.

Rajcsits Patrik szakmai feladatai a márkamenedzsmenten túl a sör kategória további prémiumizációjára, hosszútávú stratégiájának megalkotására is kiterjed, beleértve a Guinness, HopHouse13 és Kilkenny márkák tartós marketingkommunikációjának és termékinnovációinak megalkotását kontinentális Európa szinten. A szakember a The Coca-Cola Company-tól csatlakozott a Diageo csapatához, ahol a Coca-Cola márkáért felelt Senior Brand Managerként.

Szabó Rékát 2021 júliusában nevezték ki a Baileys márka kommunikációs és innovációs stratégiájáért felelős Senior Brand Managernek.

Szabó Réka felel a Baileys márka kommunikációs stratégiájának megalkotásért és végrehajtásáért a különböző piacokon, illetve az innovációs stratégia vezetéséért és megvalósításáért. A Diageo csapatához 2020-ban 10 éves FMCG tapasztalattal csatlakozott, az első egy évben a gin portfólióért (Gordon’s, Tanqueray) volt felelős Kelet-Európában és feladatkörébe tartozott a gin portfólió stratégia kialakítása, a márkakommunikáció vezetése és az új innovációk bevezetése. A szakember az Unilever-től csatlakozott a Diageo csapatához, ahol a Dove márka stratégiájáért volt felelős.

Szanyó Bence Brand Manager felel a jövőben a cég malátawhisky portfóliójának menedzseléséért Oroszországban és a kelet-európai országokban, illetve annak kiépítéséért a fejlődő piacokon.

Szanyó Bence a portfólió menedzselése mellett az új termékek bevezetéséért, kommunikációs stratégia kialakításáért és országspecifikus megvalósításáért is felel. A szakember 2021 őszén csatlakozott a Diageo Eastern Europe csapatához, a Reckitt Benckisertől. Ezt megelőzően a Heinemann Testvéreknél szerzett manageri tapasztalatot az alkoholpiac területén.

Tóth Bálint Brand Manager 2022 januárjától a rum márkákért (Zacapa, Captain Morgan) felel Kelet-Európában és Oroszországban a kommunikációs és innovációs stratégia megalkotásának és végrehajtásának területén.

Tóth Bálint fő feladatai közé tartozik a kommunikációs stratégia megalkotása és végrehajtása a különböző piacokon, illetve az innovációs stratégia vezetése és implementálása. Az első évben a vodka (Smirnoff, Ciroc, Ketel One) és tequila (Don Julio, Casamigos) porfólióért felelt Kelet-Európában. Korábban 8 évig dolgozott marketing területen többek közt a PPG Trilak-nál majd a The Coca-Cola Company-nál.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hétvégén érkezik az HBO legújabb magyar filmje

Szombaton válik elérhetővé az HBO MAX és az HBO kínálatában Zsótér Indi Dániel első nagyjátékfilmje, az öt szkeccsből álló A Karantén Zóna. A közösségi finanszírozásból készült alkotás „nobudget-cucc, de szebben néz ki, mint némelyik...

Több ezer új SZÉP kártya elfogadóhely várja a nyaralókat

Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az...

Tartós recesszió jöhet a gazdaságban

Az elmúlt hónapokban felerősödtek a találgatások a globális gazdaság helyzetéről, és egyre gyakrabban kerülnek elő a recesszióval kapcsolatos félelmek. A világgazdaság alakulása szempontjából legnagyobb hatású két országban, az Egyesült Államokban és Kínában további nehézségekre...

Új vezetővel erősítaz EIT InnoEnergy

Marcin Wasilewski, Lengyelország egyik legeredményesebb energiaipari szakembere csatlakozott az EIT InnoEnergy csapatához. A vállalat közép-európai régiójának vezetését vette át a korábbi regionális igazgatótól, Jakub Milertől, aki az EIT InnoEnergy portfoliójába tartozó, többek közt elektromos...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Jövő hónaptól kevesebb sportcsatorna lehet itthon

Megszűnik a tartalomszolgáltatás a Digi Sporton július 1-től a csakfoci.hu információi szerint. A Digi sportos portfóliójában három csatorna is tartozott, a kínálatban a legnépszerűbb futball bajnokságok és versenysorozatok összecsapásai is szerepeltek. A csakfoci.hu úgy...

Ásványvízből inkább hazait vesznek a magyarok

Bár a magyar ásványvízpiac az ellátási láncok bizonytalanságai, a pandémia hatásai és a szomszédos országban zajló háború miatt számtalan, a költségeket jelentősen megtöbbszöröző nehézséggel küzd, azért a gyártók a hazai vásárlókra még mindig számíthatnak....

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

6 ok, amiért már nincs értelme a papíralapú adminisztrációnak (x)

Egyre több dolgot tudunk elintézni az interneten papírmunka nélkül, hiszen szinte minden elkezdett átrendeződni az online térbe – így például az adminisztráció is. Egy banki ügyintézés alkalmával már kevesebb nyomtatott papírt kapunk, de hivatalos...

Magyar arany a világ legelismertebb borversenyén

A Decanter World Wine Awards (DWWA) a világ legnagyobb és legelismertebb, páratlan globális érdeklődés által kísért borversenye. Ezért különösen figyelemre méltó eredmény, hogy 2022-ben, a Thummerer Pincészet Egri Vili Papa Cuvée Superior 2018 lett...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Hétvégén érkezik az HBO legújabb magyar filmje

Szombaton válik elérhetővé az HBO MAX és az HBO kínálatában Zsótér Indi Dániel első nagyjátékfilmje, az öt szkeccsből álló A Karantén Zóna. A közösségi finanszírozásból készült alkotás „nobudget-cucc, de szebben néz ki, mint némelyik...

Több ezer új SZÉP kártya elfogadóhely várja a nyaralókat

Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az...

Tartós recesszió jöhet a gazdaságban

Az elmúlt hónapokban felerősödtek a találgatások a globális gazdaság helyzetéről, és egyre gyakrabban kerülnek elő a recesszióval kapcsolatos félelmek. A világgazdaság alakulása szempontjából legnagyobb hatású két országban, az Egyesült Államokban és Kínában további nehézségekre...

Új vezetővel erősítaz EIT InnoEnergy

Marcin Wasilewski, Lengyelország egyik legeredményesebb energiaipari szakembere csatlakozott az EIT InnoEnergy csapatához. A vállalat közép-európai régiójának vezetését vette át a korábbi regionális igazgatótól, Jakub Milertől, aki az EIT InnoEnergy portfoliójába tartozó, többek közt elektromos...
- Hirdetés -

Don't Miss

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...

Építkezni szeretek – interjú Palocsay Gézával

Nem érzi visszalépésnek, hogy az Adevinta után a kevésbé ismert Pepita.hu-nál folytatja, amelyből három év alatt százmillió euró forgalmú céget építene Palocsay Géza. A webáruházként és online piactérként is működő platform fejlődésének támogatására a...

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....