- Hirdetés -

Már a polcokon a Dreher újdonsága

|

- Hirdetés -

Mától új italkategória érhető el Magyarországon: a Dreher Sörgyárak által forgalmazott Viperrel megérkezett hazánkba is az újgenerációs alkoholos hard seltzer. A Viper hasonló eljárással készül, mint a sörök, mégis teljesen különbözik azoktól, leheletnyi gyümölcsös ízesítésével alaposan lehűtve önmagában vagy egy italkompozíció részeként egyaránt tökéletes választás.

Megérkezett a hazai boltok polcaira az alkoholos italok legújabb szereplője, a hard seltzer. Az áttetsző, szénsavas alkoholos ital néhány év alatt felforgatta az amerikai piacot: a semmiből vált dollármilliárdos éves forgalmat produkáló termékkategóriává. Azóta már Ausztráliában, Kanadában és Nyugat-Európában is egyre több, az újdonságokra mindig nyitott kísérletező és trendkereső fedezi fel az új, a sörök és a hagyományos long drinkek között elhelyezkedő italkategóriát. Hozzájuk csatlakozhatnak most a magyar fogyasztók is, hiszen az innováció mellett elkötelezett Asahi Europe & International jóvoltából a Viper hard seltzer mostantól Magyarországon is elérhető.

A Dreher Sörgyárak által forgalmazott Viper 0,33 literes dobozos, majd üveges kiszerelésben kapható, mindkettő 96 kilokalóriát tartalmaz, alkoholtartalmuk pedig 4 százalék. Az ital alapanyaga a 100 méter mélységből érkező víz. Ezt üstben forralják fel, majd miközben lehűl, hozzáadják az alkohol alapját adó cukrot, amelyet az élesztők dolgoznak fel, hogy elérjék a kívánt alkohol- és széndioxidszintet. Az így kapott italt megszűrve jutnak a letisztult és áttetsző végeredményhez, amelyet a frissítő lime ízesítés tesz izgalmassá.

A tudatos, minőségi élményeket kereső és kíváncsi fogyasztók ugyanúgy értékelni fogják a Viper trendiségét, természetességét és egyszerűségét, mint azok, akik a mesterséges adalékok és színezékek nélküli összetevőket tartják szem előtt” – véli a Dreher Sörgyárak nemzetközi márkákért felelős marketingvezetője. Hruska Rita szerint a Viper tipikusan az az ital, amely baráti társaságban fogyasztva és jól behűtve teljesedik ki igazán.

„Jég, barátok és a kísérletező énünk” – sorolja a Viper élvezetének legfőbb összetevőit Nagy Zoltán, a Viper nagykövete, valamint alapító-tulajdonosa a máig egyetlen olyan magyar bárnak, amely kiérdemelte a World’s Best Bars Top 50 elismerést. „Az alaposan lehűtött Viper önmagában fogyasztva is tökéletes választás jégre töltve egy kis limeszelettel, ahogyan saját receptek komponálásához is ideális kiindulási alap” – teszi hozzá Nagy Zoltán.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tízmillió millió embernek biztosít képzést a Microsoft és a LinkedIn

Folytatja nagysikerű képzési programját a Microsoft: a LinkedIn-nel együttműködve világszerte 10 millió embert terveznek bevonni olyan képzésekbe, amelyek a digitális szektorban nagyon keresett hat szakterületen kínálnak tudást, és ezzel jobb esélyt az elhelyezkedésre. 350...

Jövőre jön a Zsákbamacska a TV2-n

Megújult formában tér vissza 2023-ban a Zsákbamacska című vetélkedő, a TV2-n jelentkező műsor két házigazdája Majka és Pápai Joci lesznek majd. Nagy energiákkal folynak a TV2 legújabb műsorának előkészületei, az egykor hazánkban is népszerű Zsákbamacska...

Új termékekkel bővül az Euronics kínálata

Hosszú távú partneri megállapodást kötött a Nestlé Purina, illetve a Mars kisállateledel üzletágával az Euronics Műszaki Áruházlánc, amelynek köszönhetően a két gyártó minőségi kutya- és macskaeledelei megjelennek az Euronics kínálatában. Az állateledelek az Euronics...

Eredményesen zárult az utolsó hagyományos népszámlálás (x)

Befejeződött a 2022-es népszámlálás, amely az utolsó volt ebben a formában. Az eredmények jövőre lesznek ismertek, a beérkezett kérdőívekben szereplő információk a nemzeti adatvagyon részét képezik. (x) A 2022-es népszámlálás három szakaszból állt, és már...

Változások az LG-nél

Szervezeti változásokat jelentett be az LG Electronics (LG), amelyeknek köszönhetően a vállalat felkészültebben nézhet szembe a jövő kihívásaival. A szervezeti átalakítás elsődleges célja, hogy felgyorsítsa a jövőbeni növekedést, és továbbra is garantálja, hogy az...

Gyengébb ünnepi szezonra számítanak az e-kereskedők

Megkezdődött az ünnepi vásárlási szezon, amely az elmúlt két év hipernövekedéséhez képest bár visszaesést mutat, azonban lehetőségeket is tartogat a hazai digitális kereskedők számára. A Digitális Kereskedelmi Szövetség alapító tagjai saját adataik és kutatásaik...

Idén is megrendezik a Portfolio Day-t

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a Kreatív Utánpótlás (KRU) projekt keretén belül idei évben is megszervezi a Portfolio Day-t.2019-ben nagy sikerrel megtartott utánpótlás esemény visszatér, december 15-én a Magyar Telekom Székházában újra a...

A sikeres influencer marketing titka

Miként látják az influencer marketinget a márkák? – nehézségek, előnyök és bevált stratégiák. Ezt a témát jártuk körül az InfluenceAIR Podcast legújabb adásában, melyben Szabó Bélát, a Telekom márka és kereskedelmi kommunikációs vezetőjét, valamint...

Nemzetközi kupává bővült a Telekom e-sport versenye

Az elmúlt év rendkívül sikeres hazai eseménye után idén Csehország, Szlovákia és Magyarország legjobbjai mérkőzhettek meg egymással Esport CUP powered by Telekom eseményén. A versenyzők League of Legendsben és Wild Riftben mérték össze erejüket,...

Újabb három évig dr. Molnár Kálmán az ÖRT elnöke

Az ÖRT 2022.évi Közgyűlése megerősítette a szervezet vezetését, így a következő három évben ismét dr. Molnár Kálmán az Unilever Jogi- és Vállalati Kapcsolati Igazgatója lesz az ÖRT elnöke, Mező László (Medicom) és Galavics András...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Folytatódik a visszaesés az ingatlanpiacon

2022 novemberében, országosan nyolcezer lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 60 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A Duna House becslése alapján novemberben stabilizálódott a visszaesés az ingatlanpiacon. Az...

Tízmillió millió embernek biztosít képzést a Microsoft és a LinkedIn

Folytatja nagysikerű képzési programját a Microsoft: a LinkedIn-nel együttműködve világszerte 10 millió embert terveznek bevonni olyan képzésekbe, amelyek a digitális szektorban nagyon keresett hat szakterületen kínálnak tudást, és ezzel jobb esélyt az elhelyezkedésre. 350...

Jövőre jön a Zsákbamacska a TV2-n

Megújult formában tér vissza 2023-ban a Zsákbamacska című vetélkedő, a TV2-n jelentkező műsor két házigazdája Majka és Pápai Joci lesznek majd. Nagy energiákkal folynak a TV2 legújabb műsorának előkészületei, az egykor hazánkban is népszerű Zsákbamacska...

Új termékekkel bővül az Euronics kínálata

Hosszú távú partneri megállapodást kötött a Nestlé Purina, illetve a Mars kisállateledel üzletágával az Euronics Műszaki Áruházlánc, amelynek köszönhetően a két gyártó minőségi kutya- és macskaeledelei megjelennek az Euronics kínálatában. Az állateledelek az Euronics...

Eredményesen zárult az utolsó hagyományos népszámlálás (x)

Befejeződött a 2022-es népszámlálás, amely az utolsó volt ebben a formában. Az eredmények jövőre lesznek ismertek, a beérkezett kérdőívekben szereplő információk a nemzeti adatvagyon részét képezik. (x) A 2022-es népszámlálás három szakaszból állt, és már...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...

Van tér a fejlődésre – interjú Bíró Pállal

Részben a vezetői kultúra miatt is nagyon kishitűek a hazai cégek, nem mernek exportálni, és ezen a helyzeten a szemléletmód átalakítása segíthetne sokat – állítja Bíró Pál, aki első lett idén a legmeghatározóbb hazai...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Krízisálló értéket teremt az ESG

Az üzleti életben a fenntarthatóság túlmutat az önkéntes kezdeményezéseken, és már nem megkerülhető – hangzott el a CBRE szakmai konferenciáján. A tágabban vett gazdaság és a kereskedelmi-ingatlanpiac szereplői egy olyan mérhető és átlátható rendszer...

Piacvezető zöldenergia-szolgáltatóvá válna az E.ON

Több hónapos előkészítő munkát követően megjelent az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése. A vállalatcsoport stratégiájának egyik alappillére a fenntarthatóság, ide értve egyebek mellett a környezetre gyakorolt negatív hatások csökkentését, a zöld energiamegoldások és...

Fenntarthatósági ötleteket díjazott a Vodafone

November 26-án, a Vodafone új székházában rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Skool szakmai közreműködésével a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! ötletpályázat döntőjét, ahol a 10 legjobb ötlettel pályázó csapat szakmai mentorok...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....