- Hirdetés -

Már a Tescóból is kiszállít a NetPincér

|

- Hirdetés -

A Tesco és a NetPincér most indult együttműködésének köszönhetően akár 1000-féle élelmiszer közül válogathatunk a portálon, és egy ételrendelés ideje alatt beszerezhetjük a legszükségesebb dolgokat anélkül, hogy kimozdulnánk otthonról.

Már két budapesti Tesco Expresszből rendelhetnek házhoz élelmiszert a környéken lakók az áruházlánc és a NetPincér próbajelleggel indult együttműködésének köszönhetően. A Thaly Kálmán utcai és Erzsébet Királyné útjai üzletekből főként biciklis futárok szállítják házhoz a NetPincér oldalán megrendelt termékeket a rendelés leadásától számított akár 30 percen belül. A kiszállítás a két kijelölt üzlet nagyjából 3 kilométeres sugarú körzetében érhető el.

„Egyre nagyobb az igény a házhozszállításra, így online szolgáltatásainkat a változó igények alapján folyamatosan fejlesztjük és bővítjük. Ennek egy újabb eleme a NetPincérrel kötött megállapodásunk, amely lehetővé teszi, hogy azok is kényelmesen és egyszerűen vásároljanak a Tescóból, akiknek gyorsan van szükségük mindössze néhány élelmiszerre, például hideg italra és rágcsálnivalóra az esti meccsnézéshez vagy néhány kifelejtett alapanyagra a sütés-főzéshez” – mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco Global-Zrt. vezérigazgatója.

Kis bevásárlás, nagy segítség

A vásárlók 8 és 20 óra között tudják leadni a rendelésüket a NetPincér oldalán, ahol körülbelül 1000 termék között válogathatnak. A kínálatban a mirelit áruk kivételével hűtött élelmiszerek is találhatók, amelyeket hőszigetelt thermoboxokban szállítanak ki a futárok. A leadott rendelések azonnal megjelennek az adott üzlet rendszerében, amelyet az áruház munkatársa készít össze nagyjából 15 percen belül, hasonlóan ahhoz, mintha a vásárló maga pakolna a kosarába. Az elérhető termékek listája – a bolti készletet követve – naponta ötször frissül. Amennyiben pedig valamelyik kért tétel esetleg éppen mégsem érhető el, a NetPincér egyeztet a vásárlóval, hogy kéri-e a többi termék kiszállítását. A futárok ezt követően 10-12 perc alatt házhoz viszik a rendelést, vagyis akár fél órán belül megérkezik a bevásárlás, amit a NetPincéren keresztül kizárólag online lehet kifizetni. A rendelés típusától és mennyiségétől függően pedig a termékeket a bicikli mellett a futárok motorral vagy autóval is ki tudják szállítani.

„A NetPincérnél mára túlnőttünk az étel-házhozszállítási piacon, és elhoztuk a vásárlás új generációját, a gyorskereskedelmet Magyarországra, aminek köszönhetően akár 30 percen belül kiszállítjuk megrendelőink számára az élelmiszereket és háztartási cikkeket. A fogyasztóink visszajelzéseiből is látjuk, hogy egyre nagyobb az igény arra, hogy mindent, amire csak rövid időn belül szükség lehet, házhoz tudjanak rendelni tőlünk. A friss készételek mellett így egyre népszerűbbek az élelmiszerek is, köztük például a sör, a szénsavas üdítők, a péksütemények vagy akár a főzéshez szükséges alapanyagok, amelyekre sokszor azonnal van szüksége a tőlünk rendelőknek. Ezért is örülünk annak, hogy több mint 5000 éttermi és 330 üzleti partnerünk mellett kínálatunkat az egyik legnagyobb kiskereskedelmi lánc termékeivel is bővíthetjük. Reméljük, hogy a próbaidőszakot követően további Tesco áruházakat tudunk bevonni a kiszállítási körbe, hogy még több otthonba eljusson a villámgyors vásárlás lehetősége” – mondta Patai Zoltán, a NetPincér ügyvezetője.

A személyes bevásárlás mellett így már háromféleképpen is hozzájuthatunk a Tesco kínálatához, hiszen továbbra is rendelkezésre áll a tartósélelmiszer- és háztartási termékekkel az ország minden pontját lefedő Tesco Doboz Webáruház, valamint a több mint 13 000 terméket kínáló Tesco Otthonról online szolgáltatás, amely már az ország több mint 500 pontján elérhető. A Tesco online szolgáltatását június végén díjjal is jutalmazták, a kelet-magyarországi régió egy részét kiszolgáló debreceni Tesco Extra ugyanis a Store Insider Év Boltja versenyén a közönségszavazás győztese lett.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...

A Toyota lett Európa második legnépszerűbb személyautó márkája

A Toyota Motor Europe európai Toyota és Lexus járműeladásai 1.076.300 darabot tettek ki 2021-ben, ami 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, tükrözve a környezetbarát márkák iránti erős ügyfélkeresletet. Ezzel a Toyota...

Kriptovalutázó startupokat támadnak a hekkerek

Kis és közepes méretű vállalkozások elleni támadássorozatra bukkantak a Kaspersky szakértői. A fejlett állandó fenyegetésekkel támadó BlueNoroff hekkercsoport támadásai következtében az áldozatok komoly kriptovaluta-veszteségeket szenvednek el világszerte. A SnatchCrypto nevű kampány célpontjai olyan vállalatok,...

Karitatív kampánnyal segített az OMV

A karácsonyi szezonban tartott karitatív kampány eredményeképpen összesen több mint 5 millió forintot utal át az OMV a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. A segélyszervezet a pénzt egy új mentőautó megvásárlásához használja fel. Ezzel az...

Új hírcsatornák a DirectNow kínálatában

Két új hírcsatornával bővültek a Direct Now alkalmazásban elérhető tartalmak, ezzel most már 96-ra emelkedett azon csatornák száma, melyek mobiltelefonon, tableten, laptopon vagy okostévén hozzáférhetőek a Direct One előfizetői számára. A Direct Now alkalmazás a...

Konferenciaszervezés: melyik részét érdemes profikra bízni? (x)

Egy konferencia sikerén számtalan dolog múlhat: erősítheti vagy akár gyengítheti is a cég hírnevét, bevételeit, megbízhatóságát. A siker azonban több lábon áll, melynek nagy része a szervezésben teljesedik ki. Fontos a helyszín, az előadók,...

Közös beszerzési stratégiát javasol a GVH

Lezárta a hazai médiaszolgáltatás és műsorterjesztés piacán végzett ágazati vizsgálatát a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A szervezet elemzése szerint az árak és a szolgáltatás minősége határozza meg leginkább a fogyasztói döntéseket, a kisebb szolgáltatóknak pedig...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Cápák között és a Tények áll az élen

Egyik a 18-49 éveseknél, másik a teljes lakosságnál bizonyult a hét legnézettebbjének. A főműsoridőben egész szoros volt a verseny az RTL Klub és a TV2 között. Az év első hetéhez képest mindkét vezető kereskedelmi csatorna...

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA