- Hirdetés -

Már a Tescóval is mozizhatunk

|

- Hirdetés -

A szakemberek idén remek vízminőséget és szuper szezont várnak a Balatonnál, amire az elmúlt évekhez hasonlóan a Tesco is kiemelten készül. Az áruházlánc a tó körüli boltjaiban extra munkaerővel biztosítja a megnövekedett forgalom zökkenőmentes kiszolgálását, de azoknak sem kell aggódniuk, akik nem bevásárlással tervezik tölteni a nyaralás idejét – a szükséges élelmiszereket és egyéb háztartási eszközöket a Balatonon és környékén tavaly óta már házhozszállítással is megrendelhetik a Tesco Otthonról szolgáltatásnak köszönhetően. Az egész napos strandolás után pedig több áruház parkolójában is kertmoziban szórakozhatnak az érdeklődők.

Az egyik legnépszerűbb hazai vakációs desztináció vitathatatlanul a Balaton, nem telhet el úgy nyár, hogy legalább egy gyors strandolás, lángossal és fagyival megbolondítva ne férjen bele. Az árak emelkedésével sokan vannak azonban, akik – főleg hosszabb, több napos tóparti tartózkodás esetén – inkább beszerzik a hozzávalókat és a nyaralóban főznek, házilag grilleznek, vagy csak gyorsan összedobják a strandra indulás előtt az aznapra szánt falatokat.

Több ezer vásárló, még több kolléga

Jól látszik ez a tendencia a Tesco siófoki áruházának forgalmán is, hiszen a tavaly nyári szezonban az összes magyarországi vásárló közel 2 százaléka ebben az üzletben fordult meg, és a kiszállító kollégák is több mint 3000 online leadott rendelést vittek házhoz a nyári hónapokban.

A megnövekedett forgalomra az áruházlánc idén is plusz munkaerővel készül – évek óta lehetősége van a Tesco áruházi munkatársainak, hogy kéthetes turnusokban a Balaton környéki boltokban támogassák a helyi kollégák munkáját. Ebben az időszakban a vállalat biztosítja számukra a szállást, illetve az utazás költségét is megtéríti. 2023-ban több mint 80 tescós jelentkezett a „Vár a Balaton!” programra, ami kiegészül további közel 50 fővel, akik belső ajánlás útján csatlakoznak a tóparti csapatokhoz.

Paradicsom, uborka, gumimatrac

A legnépszerűbb termékek listáját toronymagasan vezetik a lecsó legfontosabb alapanyagai, de ezen kívül jól fogynak még a kerti grillezéshez szinte alapvető élelmiszerek, mint a csirkemell, a cukkini vagy a burgonya. A nyár nagy kedvence, a görögdinnye is épp, hogy csak kiszorult a top 10-ből a tavalyi siófoki bevásárlások alapján.

A vásárlók ráadásul a Tesco sárga nyilával jelzett árcsökkentett 2000 terméket tartalmazó választékában szezonális termékeket, például grillkolbászokat és akár vega szejtánt is találnak. A hagyományos bevásárlás is kicsit könnyebb lehet az áruházlánc üzleteiben, hiszen az immár több mint egy éve tartó Árgarancia programban mintegy 600 alapvető élelmiszer és háztartási cikk árát tartja tartósan alacsonyan a Tesco, és folyamatosan ellenőrzi azokat. A hűségkártyával rendelkezők ezenkívül hetente jellemzően 20 közkedvelt terméket találnak a Tesco polcain és online bombaáron, melyek közül több termék is nagy, 50 százalékot is meghaladó árengedménnyel vásárolható meg. Emellett hetente mintegy 1000, jelentős árkedvezménnyel kapható termék közül válogathatnak a „Clubcarddal olcsóbb” program keretében. Mindezeken túl a nyugdíjasok minden kedden 5 százalék kedvezményt kapnak a vásárlásuk végösszegéből, ha használják Clubcardjukat.

Azoknak sem kell aggódniuk, akiknek bár a hűtőszekrényük tele, de a legfontosabb strand kellékek otthon maradtak. Hat Balatonhoz közeli áruházban (Sümeg, Zirc, Veszprém, Tapolca, Balatonboglár és Siófok) ugyanis külön sátorral várja a Tesco a nyaralókat, ahol a kínálatban a kerti bútortól a grillezés-bográcsozás legfontosabb eszközein át, a legnépszerűbb strand felszerelések, például vízi pisztoly, napernyő vagy gumimatrac is megtalálható.

Bevásárlás a strandról? Naná!

Nemcsak az ott élőknek, de a tó partján nyaralóknak is egyre fontosabb, hogy vásárlásaikat könnyen, gyorsan és kényelmesen tudják intézni, minél több időt hagyva ezáltal a pihenésre. A Tesco ezért azoknak is készült megoldással, akik ragaszkodnak a jól bevált termékekhez, de a bevásárlás helyett szívesebben töltik strandolással, kirándulással vagy kertészkedéssel a nyaralást. A Tesco Otthonról online szolgáltatás a Balaton környékét teljesen lefedve érhető el, az áruházlánc 73 településen csaknem 70 ezer címre viszi ki az interneten a Tesco Otthonról felületén vagy az online applikációban leadott rendeléseket a siófoki, tapolcai és veszprémi üzletekből.

Ha Balaton, akkor kertmozi

A régi nyaralások emlékét idézi a balatoni települések megunhatatlan kertmozija, ami még mostanáig is népszerű idősek és fiatalok körében egyaránt. A tavalyi nagy sikerre való tekintettel a vásárlók idén is mozizhatnak 3 balatoni Tesco áruháznál – júliusban és augusztusban a balatonboglári, keszthelyi, valamint a veszprémi boltok parkolója alakul át ideiglenes filmszínházzá.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges adással indítja a jövő hetet a Zsákbamacska

Május 6-án este bemutatkozik a Szente Vajk – T. Danny műsorvezető páros a Zsákbamacskában, a fergeteges hangulatról ők, valamint sztárjátékosaik gondoskodnak. Április 27-én, különkiadással indult a TV2 műsorán a Zsákbamacska vadonatúj évada. Az első...

Új műsorvezetők a Reggeli csapatában

Szondi Vanda, az RTL Híradó és a XXI. század című műsorok állandó riportere és Ember Márk, színész csatlakozik a Reggeli gárdájához. Az új műsorvezetők feltűnésére május 6-tól számíthatnak a nézők. Szondi Vanda éppen 10 éve...

Jól kezdte az évet a Pepita.hu

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. A webáruház levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős...

Rövidfilmversenyt szerveznek diákoknak

Az ENSZ bécsi Információs Szolgálata Rajtunk múlik a jövő címmel diákoknak szóló rövidfilmversenyt hirdetett: olyan alkotásokat várnak, amelyeket az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozatának cikkei ihlettek. A versenyre minden 10 és 20 éves kor közötti diák...

Négyórás műsorral készül Anyák napjára a Zenebutik

Négyórás, élő kívánságműsor várja a nézőket a Zenebutik csatornán május első vasárnapján. Az édesanyákat köszöntik a csatorna népszerű előadói és slágergyárosai ezen a napon. Május első vasárnapján az édesanyákat köszöntjük országszerte, így ezen a napon...

Bajban a marketingkommunikációs szakma, erre lenne szükség

Iparági összefogást és akcióterv kidolgozását szorgalmazza a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a marketingkommunikációs és reklámszakmai nemzetközi központosító törekvések negatív hatásainak szakmai és pénzügyi ellensúlyozására. A szervezet felkérésére az EY készített egy átfogó elemzést a témában,...

A Telexnél folytatja Dezső András

Május végétől a Telexhez igazol Dezső András újságíró, aki számos sikerkönyv és oknyomozó írás szerzője, kétszer nyerte el a legjobb oknyomozó újságíróknak járó Göbölyös Soma-díjat, kimagasló tényfeltáró munkájáért megkapta a Joseph Pulitzer-emlékdíjat is. Eddig...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Meryl Streep előtt tisztelegnek a cannes-i filmfesztivál megnyitóján

Meryl Streep amerikai színésznő lesz a 77. cannes-i filmfesztivál megnyitó ünnepségének díszvendége, ő fogja megnyitni a május 14. és 25. között zajló seregszemlét, amelyen tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap. „Harmincöt évvel azután, hogy elnyerte a legjobb...

Átszervezés a 4iG-nél

A 4iG Nyrt. új holdingvállalatot alapít 4iG Űr és Technológiai Zrt. néven, amelynek főbb piaci területe lesz az űripar- és műholdfejlesztés, dróngyártás és drónvédelem, valamint a védelmi digitalizáció. Az alapítást követően a társaság az űripari...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új szekciót indított az eMAG

Az eMAG Magyarország üzlet az üzletben koncepció jegyében útjára indított Hajápolás és sminkszekciójában több mint 70 ezer-féle hajápolási- és sminkterméket, hajformázó eszközöket kínál, a férfiakat célzó szekciójában pedig több mint hétezer férfikozmetikum és kiegészítő...

Különleges adással indítja a jövő hetet a Zsákbamacska

Május 6-án este bemutatkozik a Szente Vajk – T. Danny műsorvezető páros a Zsákbamacskában, a fergeteges hangulatról ők, valamint sztárjátékosaik gondoskodnak. Április 27-én, különkiadással indult a TV2 műsorán a Zsákbamacska vadonatúj évada. Az első...

Új műsorvezetők a Reggeli csapatában

Szondi Vanda, az RTL Híradó és a XXI. század című műsorok állandó riportere és Ember Márk, színész csatlakozik a Reggeli gárdájához. Az új műsorvezetők feltűnésére május 6-tól számíthatnak a nézők. Szondi Vanda éppen 10 éve...

Jól kezdte az évet a Pepita.hu

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. A webáruház levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős...

Rövidfilmversenyt szerveznek diákoknak

Az ENSZ bécsi Információs Szolgálata Rajtunk múlik a jövő címmel diákoknak szóló rövidfilmversenyt hirdetett: olyan alkotásokat várnak, amelyeket az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozatának cikkei ihlettek. A versenyre minden 10 és 20 éves kor közötti diák...

Don't Miss

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...