A nemrég megnyílt, és eddig csak online szupermarketként működő Kifli.hu a hirtelen megnövekedett vásárlói igényekre reagálva elindította a Kifli Drive-in szolgáltatását; az online leadott rendelések személyesen is átvehetőek a cég Jászberényi úti raktárában.
„A megrendeléseink 77%-kal növekedtek az elmúlt napokban az előző hét ugyanezen időszakához képest, az egyes kosarak vásárlói értéke pedig 50%-kal nőtt. Nálunk ez nem okoz problémát, hiszen, ha valamiből ki is fogyunk, gyorsan tudjuk pótolni. Választékunk elérhetősége jelenleg is 90% felett van” – mondta James McQuillan, a Kifli.hu ügyvezető igazgatója.
Az elmúlt napok legkelendőbb termékei az ásványvíz, a tartós tej, a liszt, a rizs, a kifli, a banán, a retek és az újhagyma voltak, de az instant leves és az instant élesztő eladásai is megugrottak.
A Prágában és Brnóban piacvezető Rohlik.cz külföldi terjeszkedésének első állomása Budapest. A nemrég megnyílt Kifli.hu online szupermarket minden fogyasztói igényt kielégít, folyamatosan bővülő kínálatában mintegy 8000 termék található. A versenytársaihoz hasonló árkategóriájú árucikkek mellett portfóliójában nagy hangsúlyt kapnak a prémium és felső kategóriás termékek. Logisztikai rendszere e-com-ra optimalizált, így a megrendelés összekészítése 100%-os, kiszállítása pedig gyors (akár 3 órán belüli, 1 órás kiszállítási időablakban). A cégnek saját flottája van, a kiszállítás 20 gázüzemű autóval, saját sofőrökkel történik, egy autó egyszerre 8-12 rendelést tud teljesíteni. A Kifli.hu alkalmazottainak száma jelenleg 87 fő a budapesti irodában és raktárban.