
Eddig már közel 500 ügynökségi és megbízói nevezés érkezett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idei Marketing Diamond Awards felhívására, így továbbra is a legtöbb nevezést vonzó hazai szakmai díjnak számít. A szövetség idén is azokat a megoldásokat keresi, amelyek bizonyítják, hogy nem pusztán a büdzsé mérete számít, hanem a szakmaiság, a kreatív gondolkodás és az üzletileg mérhető eredmények is.
„A Marketing Diamond Awards célja, hogy teret adjon a szakma mindazon szereplőinek, akik akár kisebb költségvetésből is kiemelkedőt alkotnak. A díj egyaránt megszólítja az ügynökségi és az ügyféloldali szereplőket, és valódi, élő szakmai platformot teremt a jó gyakorlatok bemutatására” - mondta el Hinora Ferenc, a díjat szervező Magyar Marketing Szövetség elnöke.
„Az, hogy már most 470 fölött jár a nevezések száma, egyértelműen bizonyítja, hogy ez a legnagyobb szakmai díj Magyarországon. A benyújtott pályázatokat idén több mint nyolcvan főből álló szakmai zsűri értékeli, amely az ügynökségi, valamint a megbízói oldal legelismertebb marketing- és kommunikációs döntéshozóiból áll. A pályázatok nem egymással versenyeznek: a grémium tagjai az előre megadott szakmai szempontok mentén értékelik a pályázatokat, ami garanciát jelent a transzparens és hiteles bírálatra. A pályázati lehetőség egészen 2026. január 31-ig nyitva áll mindenki előtt, így arra biztatunk mindenkit, hogy nevezze be saját legjobb megoldásait és legyen a díj aktív közösségének tagja” – tette hozzá az MMSZ elnöke.
A díjra Magyarországon tevékenykedő ügynökségek, valamint marketingtevékenységet végző for- és nonprofit szervezetek nevezhetnek a 2025. január 1. és 2025. december 31. között megvalósult marketingmegoldásaikkal. A pályázati rendszer három fő kategóriára épül – stratégiai marketing, kampányok, marketingmegoldások –, amelyekben idén immár összesen 21 alkategóriában várják a nevezéseket.
Az eddigi nevezések alapján az „imázs, márkaépítés”, a „kis költségvetésű üzleti célú kampányok” és a „rendezvények és eseményalapú aktivációk” kategóriái a legnépszerűbbek. A díj idén ugyanakkor négy új kategóriával is bővült, ezek: a startup és go-to-market marketing, a cross-border & multimarket marketing, a speciális célcsoport-marketing, valamint az innovatív média- és értékesítési platformhasználat, amelyek a pályázást még szélesebb kör számára tehetik vonzóvá.
Egy szervezet akár több marketinggyémántot is szerezhet, ami nemcsak szakmai elismerést, hanem komoly presztízst is jelent számára. Az a pályázó ügynökség, amely a legtöbb gyémántot gyűjti, elnyeri az „Az Év Ügynöksége”, a legtöbb elismerést összegyűjtő ügyféloldali vállalat pedig az „Az Év Megbízója” címet. A sikeres pályázók a gyémánt védjegyek mellett automatikusan felkerülnek a Diamond Listre is, amelyen a szervező azokat az ügynökségeket és marketingaktív vállalkozásokat, márkákat összesíti, amelyek az elmúlt három évben a legtöbb eredményes pályázattal rendelkeznek.










