- Hirdetés -

Már lehet nevezni a Balaton-átúszásra, SUP-osok is indulhatnak

|

- Hirdetés -

Június 16-án megnyílt a nevezés az ország legnépszerűbb nyíltvízi szabadidősport-eseményére, a 39. Lidl Balaton-átúszásra. Az idei év újdonsága: a Lidl Balaton-áthúzás, külön verseny SUP-osoknak.

A szervezők legfontosabb törekvése idén is az, hogy július 31-én a résztvevők biztonságos körülmények között tegyék meg Révfülöp-Balatonboglár között az 5,2 km-es, vagy a Balatonboglárról rajtoló és ugyanoda beérkező 2,6 km-es „Féltávot”. A Balaton-átúszást csak ideális időjárási viszonyok között rendezik meg, így a SUP-osok számára is garantáltak az ideális feltételek. Az első Lidl Balaton-áthúzáson saját eszközzel lehet részt venni, ahol a résztvevők számát 1000 főben limitálják.

„A Balaton-átúszás minden évben a szabadidősport és a nyílt vízi úszás ünnepe is egyben. Nagyszerű érzés látni, hogy fiatalok és idősek, profik és amatőrök évről-évre egyaránt ilyen nagy számban tudnak együtt sportolni. Napjainkban talán minden eddiginél jobban felértékelődött az egészségmegőrzés, az egészséges életmód hangsúlyozásának fontossága. Célunk az, hogy Magyarország ne csupán az élsportban érjen el kiemelkedő eredményeket, de minden generáció számára természetes legyen a sport szeretete a rendszeres testmozgás fontossága, hogy a jövő generációi úgy nőjenek fel, hogy igényeljék a sport szerepét a mindennapi életükben.” – nyilatkozta Dr. Szabó Tünde az Emberi Erőforrások Minisztériumának sportért felelős államtitkára.

Máth István versenyigazgató kiemelte: „A sportesemény biztonságának záloga ezúttal is a több mint 100 vitorlásból, tucatnyi kishajókból és motorcsónakokból kialakított úszófolyosó, ahol a Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság és a Vízimentők Magyarországi Szakszolgálat szakemberei folyamatosan figyelik és ellenőrzik az úszókat. Összesen 1500 szervező, rendező ügyel a résztvevők biztonságára. A Balaton-átúszás népszerűségére jellemző, hogy tavaly az ország több mint 800 településéről érkeztek az úszók. 2020-ban a teljesítők több mint 1/3-a nő volt, míg az első 1979-ben megrendezett Balaton-átúszáson mindössze 4% volt a hölgyek aránya. 1979 óta 201 592 fő, összesen 1 048 278 km-t úszott, azaz a Balaton-átúszás eddigi résztvevői háromszor tették meg a Föld-Hold távolságot.”

Az 5,2 km-es, vagy 2,6 km-es táv vagy az áthúzás megtétele után a versenyzők a balatonboglári Platán strandon érnek partot, ahol számos programmal várja őket és a szurkolókat a Lidl Magyarország.

„Felelős vállalatként elkötelezettek vagyunk vásárlóink egészsége iránt, ezért hosszú évek óta azon dolgozunk, hogy felhívjuk a figyelmet a tudatos táplálkozásra, valamint a rendszeres- sportolásra, testmozgásra. Ezzel összhangban a 39. Lidl-Balaton-átúszáson is az egészségesség kerül majd a fókuszba, ahol a különféle aktivitásokon keresztül kiemelt szerepet kapnak a kiváló hazai termékek. Fontosnak tartjuk, hogy arra ösztönözzük vásárlóinkat, hogy részesítsék előnyben a magyar beszállítóktól származó termékeket, amely nem csak egészségük, de a fenntarthatóság és a hazai gazdaság támogatása szempontjából is előnyös” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Az eseményen való részvétel feltételei megegyeznek a 264/2021. (V. 21.) Korm. rendeletben megfogalmazott, 500 fő feletti szabadtéri sportrendezvényekre vonatkozó szabályokkal.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...

Csatlakozott a Mastercard programjához az OTP

A magyar bankok közül elsőként az OTP Bank csatlakozott a Mastercard Priceless Planet Koalícióhoz, egy olyan globális kezdeményezéshez, melynek célja, hogy öt év alatt 100 millió fa ültetésével járuljon hozzá a klímaváltozás elleni küzdelemhez....

Példátlan helyzetet hozott az átigazolási szezon

A futballtörténelem során még sosem történt olyan, mint az idei nyári átigazolási szezonban, hogy a világ két legjobb és legértékesebb játékosa, Messi és Cristiano Ronaldo egyszerre váltson klubot. Ráadásul az argentin világsztár ingyen költözött...

Többezer program lesz a Kutatók éjszakáján

Országszerte csaknem 50 városban 112 intézmény több mint 2100 programot - mások mellett szórakoztató előadásokat, kísérleteket, bemutatókat, laborbejárásokat - kínál pénteken és szombaton a Kutatók éjszakáján. A Kutatók éjszakája idén először nem nyert EU-s támogatást,...

A Republic Grouppal kampányol a Blikk

A Blikk új őszi kampányában, amit a Republic Group készített, milliókat nyerhetünk, ha a megfelelő pénzfürtöt kaparjuk le. Az ügynökség feladata a kreatív koncepció megtervezése és egy különleges kollázsfilm elkészítése volt, melyben valós fotókból...

Tovább nőtt az Oracle bevétele

A teljes negyedéves bevétel az előző évhez képest 4 százalékkal, 9,7 milliárd dollárra nőtt. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 6 százalékkal 7,4 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 8...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők is előadnak az idei BrandFestivalon

Gardrób-pszichológus és Afrika-imádó ötletforradalmár is előad majd az idei BrandFestivalon. Az esemény programjának célja bemutatni a Viselkedéstudomány irányait, jelenségeit a nemzetközi szinten jegyzett „sztárelőadók” és a hazai „vállalatvezetők” társaságában, interkulturális közegben. Idén megosztja gondolatait többek...

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...
- Hirdetés -

CMO

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...