- Hirdetés -

Már nálunk is kaphatók a legújabb középkategóriás okosmobilok

|

- Hirdetés -

Megérkezett a magyar telefonszolgáltatókhoz is a realme 7 sorozat. A készülékek árkategóriájukban a legmodernebb kamerákkal és a leggyorsabb töltési technológiával rendelkeznek. A realme 7 és 7i készülékei elsőként kapták meg a TÜV Rheinland megbízhatósági tanúsítványát, amely 22 nagyobb és 38 kisebb teszttel vizsgálta a telefonokat mindennapi használat közben.

A realme kifejezetten az online játékosok igényeit szem előtt tartva alkotta meg a 7-es modellt: a nagy teljesítményű telefon masszív, Helio G95-ös gaming processzorral fut, amely akadásmentes játékélményt kínál a legkomolyabb gamereknek is. Az előlap 90.5%-át kitöltő, 6,5 hüvelykes ultrafinom kijelzőhöz 90 Hz-es képfrissítési ráta társul. A telefonon tárolt információk biztonságát a készülék oldalába épített ujjlenyomat-olvasó szenzor védi.

A nagy akkumulátor kapacitással a userek gyors lemerülés miatti szorongása már a múlté, hiszen a realme 7-ben 5000 mAh-es akkumulátor gondoskodik a telefon hosszú ideig tartó működéséről. Ráadásul a 30W-os Dart gyorstöltővel 26 perc alatt akár 50 százalékos töltöttségi szint is elérhető.

A realme 7, 48 megapixeles AI Quad kamerával, 8 megapixeles széles látószögű objektívvel, 16 megapixeles szelfi kamerával és számos, éjszakai filterrel segít előhozni belőlünk a profi fotóst.

Elképesztő játékélmény

A realme 7i szuperképessége a masszív, 6000 mAh-es akkumulátor. A realme 7i készülékkel 43 órán át beszélgethetünk barátainkkal, meghallgathatunk 1200 dalt, vagy megnézhetünk 18, egész estés mozifilmet. Még a vérbeli gamerek is el lesznek ragadtatva a realme 7i 18 W-os, C típusú gyorstöltőjétől, ami fél óra alatt akár 29%-ra is képes feltölteni a készüléket.

A tartós teljesítmény érdekében a realme optimalizálta a 6000 mAh-es akkumulátort, amely azonban nem befolyásolja a napi használatot. Az App Quick Freeze funkció intelligensen “lefagyasztja” a nem használt alkalmazásokat, míg a kijelző optimalizáló mód csökkenti a kijelző aktivitását, így az akkumulátor energiáját a legfontosabb dolgokra használhatjuk.

A realme 7i MediaTek Helio G85 játék processzorral és Mali-G52 GPU-val érkezik; ennek köszönhetően a mobiljátékok rajongói akadásmentesen hódolhatnak játékszenvedélyüknek! Ráadásul a realme 7i masszív processzort is kapott, amely akár 200 000+-al is elelheti a realme 7i referencia értékét, növelve ezzel az okostelefon általános teljesítményét. A kiváló teljesítmény mellé a realme 7i pazar mobilozási élményt nyújt 6.5 hüvelykes Mini-drop Fullscreen kijelzőjével, ami 88.7%-át kitölti az előlapnak, így garantálva a teljes elmerülés élményét a játékok és a filmek világában.

A realme 7i azonban nemcsak az online játékok világában nyűgözi le a felhasználókat, de a való világban is! A realme 7i készülék AI tripla kamerája egy 48 megapixeles nagy felbontású főkamerát, egy 119 fokos ultraszéles látószögű lencsét és a 4 cm-es makro lencsét kapott, amellyel rögzíthetjük életünk emlékezetes pillanatait. A fotózás szerelmeseit garantáltan lenyűgözi majd a kiváló minőségű, 6000 x 8000 felbontású, 48 megapixeles kamera, ami minden pillanatot elképesztően nagy felbontásban, lenyűgözően élénk részletekkel rögzít.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA