- Hirdetés -

Már nem A mi kis falunk a legnézettebb

|

Az RTL Klub szombat esti sorozata a heti toplista második helyén végzett, pedig nem csökkent a nézőszáma. A vasárnap esti Álarcos énekes bizonyult a legnézettebb műsornak. A TV2-s produkciók közül az Exatlon és a Tények érte le a legjobb nézettséget.

Egy százalékpontot távolodott egymástól múlt héten az RTL Klub és a TV2 a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. A korábbi héthez képest az RTL Klub közönségaránya 0,9 százalékkal nőtt, a TV2-é 0,1 százalékponttal csökkent. Az RTL Klub így 15,8 százalékon, a TV2 11,8 százalékon állt, azaz kerek négy százalékpontot tett ki a közöttük lévő differencia.

A TV2 megnyerte a péntek estét, azonban a hét többi napjának főműsoridejét az RTL Klub húzta be. Az RTL Klubnak különösen a vasárnapja volt nagyon erős: 21,2 százalékos share-t produkáltak, miközben a fő konkurens 8,4 százalékos közönségarányt ért el.

Múlt héten egyébként mindenki más elől is nagyon elhúzott az RTL Klub és a TV2. Jól mutatja ezt, hogy a 18-49 éveseknél és főműsoridőben a harmadik és negyedik legjobb eredményt elérő csatornák – a Cool és a Film+ – is mindössze 3,6 százalékos share-rel zárták a hetet.

Csatornacsoportok terén (szintén 18-49 évesek és főműsoridő) az RTL Magyarország nyerte a hetet 28,1 százalékos közönségaránnyal. A TV2 Csoport 24,6 százalékot hozott össze.

A három legnagyobb nemzetközi tévés portfólió közül az AMC és a Viacom holtversenyt produkált, 6-6 százalékos heti share-rel, a Sony csatornái pedig 4,5 százalékos közönségarányt értek el.

6. hét / 5. hét / 4. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15,8% / 14,9% / 14,6%
TV2 – 11,8% / 11,9% / 12,1%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (6. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 9,8% (11%)
Híradó – 19,6% (20,6%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 17,3% (19,3%)
Drága örökösök – 17,8% (18,5%)
Bátrak földje – 10,4% (12,1%)

TV2
Remények földje – 6% (7,4%)
Tények – 13,4% (14,1%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,6% (13,8%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 12,5% (13,9%)
Exatlon Hungary – 14,8% (15,2%)

A hétköznapi állandó műsoroknál nem történtek nagy mozgolódások. Azaz az RTL Klubon a Híradó, Fókusz, Drága örökösök még mindig nagyon erős nézettséget hoz. A Bátrak földje viszont le van maradva az RTL Klub átlagától, ráadásul múlt héten megtört a korábbi időszakban látott növekedésük is.

A TV2-n a Tények, Tények Plusz, a Mintaapák és az Exatlon is hozta a csatornaátlag feletti szintet. Főleg az utóbbi teljesített jól ebből a négyesből. A Mintaapáknál a korábbi héthez képest egy jelentősebb – 1,4 százalékpontos – csökkentést látni a heti átlagos share-ben.

A hétvége már több érdekességet hozott. Az RTL Klub vasárnap este egy last minute bejelentést követően műsorra tűzte az Álarcos énekes című műsort, ami meglepően erős – X-Faktor-szintű – nézettséggel nyitott. A 18-49 éveseknél 489 ezer nézővel és 28,6 százalékos share-rel. A teljes lakosságnál pedig 1,36 millió nézővel és ugyancsak 28,6 százalékos közönségaránnyal.

Ezzel az új műsor a heti toplista élén végzett, ami azt is jelenti, hogy A mi kis falunknak be kellett érnie a nézettségi toplista második helyével. Az RTL-es sorozat a kereskedelmi célcsoportnál 390 ezer, a teljes lakosságnál kerek egymillió nézőt vonzott.

Múlt héten a 18-49 évesek körében a TV2 legnézettebbje az Exatlon pénteki adása volt (ennek köszönhetően nyerték meg a pénteki főműsoridőt), miután 254 ezres nézőszámot produkált. A teljes lakosságnál pedig a hétfői Tények miatt kapcsoltak a legtöbben a TV2-re, ami szám szerint 822 ezres nézettséget jelentett.

A Duna Tv-n futó A Dal múlt héten egy kicsit összekapta magát. A 18-49 éveseknél 26 ezerről 35 ezerre, a teljes lakosságnál pedig 204 ezerről 211 ezerre nőtt a produkció nézettsége. Ez azért továbbra sem valami erős eredmény. A 18-49 éveseknél a hét 50 legnézettebb produkciója közé sem jutottak be (ahhoz legalább 54 ezer néző kellett volna), a teljes lakosságos heti toplistán pedig a 31. helyen végeztek.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2020_6het1849
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2020_6hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...