- Hirdetés -

Már novemberben is megdobta a VB a sportoldalak látogatottságát

|

- Hirdetés -

Bár a katari foci VB csak november 20-án rajtolt el, a hazai sportoldalak múlt havi látogatottsági számain már éreztette hatását – derül ki a DKT novemberre vonatkozó elemzéséből. A napi átlagos egyedi látogatószám alapján összeállított listát az Origo vezeti a Blikk és az Index előtt.

Októberben 2,14 millióan látogatták a vizsgált magyar sportoldalakat (összesen 36-ot), novemberben viszont 2,31 millióan, ami 8%-os növekedésnek felel meg. Ha az oldalletöltések számát vesszük alapul, akkor valamivel még nagyobb, 10%-os a növekedés mértéke. Októberben valamivel több, mint 98 millió, novemberben pedig csaknem 108 millió oldalletöltés történt a vizsgált ilyen tematikájú weblapokról belföldön.

A sporttal kapcsolatos oldalak listáját vezető m4sport.hu impozáns, 1,18 milliós látogatószámmal zárta a novembert, de a nemzetisport.hu-t is közel 850 ezren keresték fel. A harmadik-negyedik helyezett látógatószáma közt viszonylag kicsi a különbség: az eredmenyek.com odalán 573 ezren voltak kíváncsiak foci- vagy más sporteredményekre, míg a csakfoci.hu oldalát 568 ezren keresték fel. A lista ötödik helyén az eurosport.hu áll 513 ezer látogatóval. Amit az nb1.hu és a goal.com/hu követ 438 és 430 ezres látogatószámmal. De a sport365.hu is még közel 300 ezer érdeklődőt vonzott. Az ulloi129.hu oldalát pedig. 214 ezren keresték fel novemberben.

A TOP10-es sportoldal listát egy, az eddigiektől jelentősen eltérő profilú oldal zárja, a kepesmotor.hu, ahol közel 132 ezren fordultak meg. Érdemes megjegyezni, hogy ahogy más tematikus elemzések, így most a sport oldalak látogatottságának bemutatása is a vizsgált oldalak önbesorolásán alapul.

Az összevetést érdemes kiegészíteni azzal, hogy a nagyobb hírportálok kivétel nélkül foglalkoznak sporttal, ezek közül három site sportrovatának látogatottsága publikus. Az Origó sportrovatát novemberben közel 1,6 millióan keresték fel, az Indexét pedig több, mint 1,2 millión. Vagyis mindkét oldal sportrovata egyéni látogatószáma alapján novemberben megelőzte az előbb közölt lista első helyezettjét is. A hvg.hu sportrovata a maga 240 ezres látogatójával a lista nyolcadik és kilencedik helyezettje közé ékelődne be, ha önálló sportsite lenne.

Átrendeződés az élmezőnyben

Most kevés weboldal őrizte meg egy hónappal korábbi pozícióját, a változások pedig a dobogósokat is érintették a napi átlagos egyedi látogatószám (real user) alapján kialakított TOP10-es listán. Ezt most az Origó vezeti két helyet javítva pozícióján. Második a Blikk, harmadik az Index. A lista negyedik helyén, októberi pozícióját megtartva a 24.hu áll.

Nem lehet toplista női oldal nélkül, most sincs ez másként: az ötödik helyen a femina.hu található, eggyel előrébb lépve az előző hónaphoz képest. A Portfólió is javított helyezésén, most a lista hatodik helyét foglalhatta el, míg októberben még a nyolcadik helyen állt. Hetedik a Telex, nyolcadik az nlc.hu. A Borsonline az Origóhoz és a Portfolióhoz hasonlóan kettővel lépett feljebb, így most a kilencedik helyen áll, míg tízes listánk most is ripos.hu-val zárul, akárcsak egy hónapja.

 

Ha nem site, hanem brand alapon állítjuk össze a napi átlagos látogatószámmal mért toplistát, akkor részben más sorrendet láthatunk, mint az előzőben. Ezt a listát is az Origó vezeti, brand alapon második helyen viszont már az Index áll, amit a Blikk követ. A negyedik helyezett ugyanaz a két listán, a 24. Elemzésink során már többször megerősítést nyert az applikációk szerepe, ennek köszönheti most is ötödik helyét az Időkép. Hatodik a Femina, amit a Telex, majd Portfolió követ, hogy aztán újra egy népszerű női brand, az NLC következzen. Ezt a tízes listát most a Borsonline zárja.

Az egyes oldalak látogatói eltérő szokásainak, aktivitásának köszönhetően a havi összesített egyedi látogatószám alapján készített domain-toplista jelentősen eltér a napi látógatószám alapján összeállítottól. Most például csak két esetben, a mindkét listán második helyezett Blikkről és a kilencedik helyezett Borsonline-ról mondható el az, hogy ugyanazon a pozíción állnak. De a novemberi havi látogatószámon alapuló listát az a 24.hu vezeti, amelyik a napi átlagos látogatószáma alapján még a lista 4. helyén szerepelt.

Ebben a sorban harmadik az Origó, amit a femina.hu követ. Ötödik az Index, hatodik az nlc.hu, havi szinten kettővel jobb helyezést elérve, mint napi átlagos látogatószáma alapján. Havi szinten már hetedik a ripost.hu, amelyik a napi átlagon alapuló toplistát zárta. Itt a Portfolió áll a nyolcadik helyen, amit a Borsonline és a Pénzcentrum követ.

A brandek havi látogatószám alapján összeállított toplistája többnyire megfelel a brandekhez tartozó (fő) weblapok listájának. Most is így van a lista legtöbb helyén. A havi adatok alapján mindkét esetben első a 24. De a második-harmadik helyen már eltér a két lista, itt az Origóé az ezüst, a Blikké a bronzérem novemberben. Ezután a két lista megegyezik a kilencedik helyig: a Feminát itt is az Index, majd az az NLC, a Ripost, a Portfolió és a Borsonline követi, hogy a TOP10-es lista legvégén egy új szereplő bukkanjon fel: a TV2.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elképesztő gazdagság a hazai luxusotthonokban

Szívesen bepillantana egy-két luxusotthonba? Június első hétvégéjén ismét megteheti, vadonatúj részekkel jelentkezik ugyanis a Spektrum Home-on a Luxusra tervezve című sorozat, mely hazánk egyik legnépszerűbb saját gyártású belsőépítészeti műsora. Az 5. évad epizódjaiban Sütő...

Új főszerkesztővel folytatja a Telex

Német Tamás lett a Telex új főszerkesztője, Dull Szabolcs szakmai igazgatóként a Telex igazgatóságában dolgozik a jövőben is, illetve a Telex Akadémia szakmai vezetőjeként folytatja. (Fotó: Huszti István / Telex) Tamás a Telex egyik legismertebb arca,...

A gyors kiszállítást keresik az online vásárlók

A magyarországi online vásárlások közel 40 százaléka azért hiúsul meg, mert az adott webshop szállítási lehetőségei között a vásárló nem talál elég gyors kézbesítési lehetőséget. Ez derül ki az aznapi kiszállításra specializálódott nemzetközi okoslogisztikai...

Mitől lesz fenntartható egy csúcstévé?

Az LG Electronics 2023-as OLED evo tévéi a megkapták a Carbon Trust CO2 kibocsátás csökkentéséről és CO2 méréséről szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a...

Itt érdemes tankolni a hétvégén

A 25. születésnapját ünneplő hazai Auchan hatalmas kedvezményekkel és meglepetésekkel várta vásárlóit egész májusban. Ezt meghosszabbítva júniusban pedig három hétvégén kedvezményes áron lehet majd tankolni az Auchan benzinkutakon. A jubileum alkalmából az első júniusi...

Ezt kell tudni a kriptovaluták adózásáról

A kriptovaluták iránti fokozódó érdeklődés nyomán a Binance egy új, Binance Tax Watch elnevezésű blogsorozatban foglalja össze a digitális pénzügyi eszközök adózásával kapcsolatos tudnivalókat. Ennek első része az Európában és a Független Államok Szövetségében...

Így lehet feltörhetetlen jelszavad

Egy 2022-es jelentés szerint 24 milliárd felhasználónév és jelszó kombináció kering a kiberbűnözői piacon, ami 65 százalékos növekedést jelent 2020-hoz képest. A felhasználók sajnos gyakran ugyanazokat a belépési adatokat adják meg kényelmi szempontok miatt,...

Baj lehet az államosításokból

Az utóbbi évek kormányzati költekezése kezdetben a COVID-19 járvány káros gazdasági hatásainak mérséklését szolgálta, majd kimondva is a növekedés erőltetett gyorsítása lett a cél. Ha a Bokros-csomagot (1995) követő időszakot nézzük látható, hogy a...

Ilyen évük volt a tévépiac főszereplőinek

Csökkenő árbevétel mellett is sikerült profittal zárnia a múlt évet a hazai televíziós piac két legnagyobb szereplőjének, az RTL Magyarországnak és a TV2 Csoportnak. Az RTL Magyarország teljes konszolidált árbevétele a 2022-es pénzügyi évben...

Gyereknek lenni jó! (x)

A gyermeki fantázia világokat képes teremteni. De mi történik akkor, ha a valóság ugyanolyan csodálatos, mint a szárnyaló képzelet? Ha egyszer csak életnagyságú TRex hátára lehet pattanni, lehetőség nyílik ráját simogatni, cápát etetni, trambulinon...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Óriási húzás – Az RTL adja a Bajnokok Ligáját

Történelmi jelentőségű megállapodást kötött az RTL Magyarország és az UEFA. A 2024/25-ös szezontól a következő három szezonon át az RTL lesz a Bajnokok Ligája otthona. Nem is akármilyen taktikával sikerült nyélbe ütni az üzletet:...

Elképesztő gazdagság a hazai luxusotthonokban

Szívesen bepillantana egy-két luxusotthonba? Június első hétvégéjén ismét megteheti, vadonatúj részekkel jelentkezik ugyanis a Spektrum Home-on a Luxusra tervezve című sorozat, mely hazánk egyik legnépszerűbb saját gyártású belsőépítészeti műsora. Az 5. évad epizódjaiban Sütő...

Új főszerkesztővel folytatja a Telex

Német Tamás lett a Telex új főszerkesztője, Dull Szabolcs szakmai igazgatóként a Telex igazgatóságában dolgozik a jövőben is, illetve a Telex Akadémia szakmai vezetőjeként folytatja. (Fotó: Huszti István / Telex) Tamás a Telex egyik legismertebb arca,...

A gyors kiszállítást keresik az online vásárlók

A magyarországi online vásárlások közel 40 százaléka azért hiúsul meg, mert az adott webshop szállítási lehetőségei között a vásárló nem talál elég gyors kézbesítési lehetőséget. Ez derül ki az aznapi kiszállításra specializálódott nemzetközi okoslogisztikai...

Mitől lesz fenntartható egy csúcstévé?

Az LG Electronics 2023-as OLED evo tévéi a megkapták a Carbon Trust CO2 kibocsátás csökkentéséről és CO2 méréséről szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Mitől lesz fenntartható egy csúcstévé?

Az LG Electronics 2023-as OLED evo tévéi a megkapták a Carbon Trust CO2 kibocsátás csökkentéséről és CO2 méréséről szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a...

Karbonsemleges lett az Erste Magyarországon

Az idén már karbonsemlegesen működik az Erste Magyarországon. A bank az elmúlt hat évben több mint 70 százalékkal csökkentette a szén-dioxid kibocsátását. Az Erste minden fiókja, irodája zöldárammal működik, 2030-ra pedig a gépjárműflotta is...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....