- Hirdetés -

Már száz millió eszközön fut a Huawei saját operációs rendszere

|

- Hirdetés -

Már több mint 100 millió Huawei okoseszköz – beleértve az okostelefonokat, táblagépeket és viselhető okoseszközöket – használja a vállalat legújabb operációs rendszerét, a HarmonyOS 2-t. A százmilliós felhasználószámot mindössze három hónappal a rendszer bemutatását követően érték el, ami új rekordnak tekinthető az iparágban. A Huawei Technologies Fogyasztói Üzletága számos új intelligens, irodai eszközt – többek között asztali számítógépet, notebookokat és nyomtatót – mutatott be, amelyek a globális piacon lesznek elérhetők.

Szeptember 13-án számos új irodai eszközt mutatott be a Huawei Technologies. A globális piacon mostantól elérhető a Huawei MateBook 13s, a MateBook 14s, a Huawei MateStation X asztali számítógép, a Huawei MateView GT 27 monitor, valamint a Huawei PixLab X1 nyomtató is. Emellett azt is bejelentették, hogy meghaladta a 100 milliót azoknak a felhasználóknak a száma, akik frissítették készülékeiket HarmonyOS 2-re.

Rekord gyorsaságú telepítés

“Ez egy hatalmas mérföldkő. Hálásak vagyunk fogyasztóinknak és partnereinknek a támogatásért!” – mondta a rendezvényen Richard Yu. A Huawei Fogyasztói Üzletágának vezetője hozzátette, a HarmonyOS már nemcsak az okostelefonok, hanem az összes okoseszköz kényelmes, gördülékeny és biztonságos összekapcsolódását, illetve együttműködését kínálja a felhasználók számára. A megosztott technológián alapuló rendszerszoftver az eddig függetlenül működő eszközöket egy nagy szupereszközzé kapcsolja össze a hardverintegráción és a Service Widget-eken keresztül.

A HarmonyOS 2-t rekord ütemben telepítették a felhasználók: a megjelenés után egy héttel az operációs rendszer elérte a 10 millió letöltést. Ez a szám július 8-án 30 millióra emelkedett. Szeptember 12-én, három hónappal a bevezetés után, a felhasználók száma átlépte a 100 milliót. Ilyen rövid idő alatt egyetlen mobil operációs rendszer sem ért el ilyen mennyiségű felhasználót.

Fejlesztők között is népszerű

Az új operációs rendszer nemcsak a felhasználók körében népszerű, számos fejlesztő és partner is csatlakozott a HarmonyOS ökoszisztémájához. Számuk mára meghaladta az 1,3 milliót, ami tízszeres növekedést jelent a tavalyi évhez képest.

A Huawei a jövőben még tovább növeli az elérhető kódokat az OpenHarmony nyílt forráskódú projekthez, hogy segítse annak növekedését és fejlődését, lehetővé téve a különböző iparágak fejlesztőinek, hogy az OpenHarmony-n alapuló, következő generációs operációs rendszereket építsenek, ami tovább segítheti a digitalizációt és az intelligens fejlesztést.

Új termékek a globális piacra

Ezen a rendezvényen debütált egy új termékkategória, a HarmonyOS-t futtató Huawei PixLab X1 nyomtató. Ez az élvonalbeli nyomtatást biztosító termék is része a vállalat intelligens irodai Seamless AI Life (élet a gördülékeny AI megoldásokkal) megoldásainak. A felhasználók Bluetooth-on keresztül csatlakoztathatják a nyomtatót a közeli Huawei eszközükhöz, beleértve a telefonokat, táblagépeket vagy számítógépeket. A folyamat mindössze 20 másodpercet vesz igénybe. A PixLab X1 működése egyszerű és hatékony, valamint támogatja a Tap to Print funkciót is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Gond van a bérekkel, váltana a dolgozók több mint fele

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a fizetésével, 52 százalékuk egy éven belül munkahelyváltást is tervez. 55 százaléknyian egyelőre nem érzik úgy, hogy ha arra kerülne sor, egy munkahelyváltás nehezebb volna számukra, mint...

Kocsmakvízzel jön a Főzdekocsmák Éjszakája

Szerte az országban, közös programmal várják szombaton a kisüzemi sörfőzdék saját vendéglátóhelyei, azaz a főzdekocsmák, vagy taproomok az érdeklődőket. Bejárható sörfőzdék, először kóstolható új sörök és országos kocsmakvíz kíséri az első Főzdekocsmák Éjszakáját.A taproomok,...

Válsághelyzetben is hasít az eMAG Marketplace

Az eMAG külső kereskedőpartnerek termékeit kínáló Marketplace-e a jelenlegi válsághelyzetben is képes volt jóval a hazai online kiskereskedelem átlagát jelentősen meghaladó mértékben bővülni. A Marketplace-en termékeket árusító cégek száma 2018-hoz képest megháromszorozódott, az elérhető...

Változások a Henkelnél

Több mint három évtizede, pontosan 35 éve jelent meg a magyar piacon a Henkel. A vállalat 1987-es piacra lépése óta két magyarországi gyárával kiemelkedő szerepet tölt be a régió ellátásában. Az évforduló egy másik...

Online ingatlanhirdetési oldalt indított az OTP

Az OTP Csoport márciusi bejelentésével összhangban elindította online ingatlanhirdetési oldalát, az otpotthon.hu-t. A Csoport által felvásárolt oldalak (Startlak.hu, Költözzbe.hu, Újotthon.hu) közül első lépésben a Startlak.hu olvadt be az új portálba. A márciusi felvásárlás óta...

Ukrajnában is megtisztították a Tiszát

Már mintegy 280 tonna hulladék került begyűjtésre és feldolgozásra a Tisza ukrajnai forrásvidékén a Diageo és a PET Kupa közös Call-Action programjának köszönhetően – jelentette be a Diageo és a PET Kupa a folyók...

Változások előtt a munkaerőpiac

A jelenlegi gazdasági helyzetben várhatóan megnő az aktív álláskeresők száma, a felszabadult munkaerőt pedig a kkv-szektor szippanthatja majd fel. Nemes-Nagy Szilvia, a Performia Hungary Kft. ügyvezető tulajdonosa szerint a változás már elkezdődött, a cégeknek...

Ösztöndíjprogramot indít a Central Médiacsoport

Central Digitális Akadémia néven egy képzéssel egybekötött gyakornoki programot indít a Central Médiacsoport. A kiadóvállalat számára a hiteles és független tájékoztatás mellett nagyon fontos az utánpótlásnevelés, a fiatalok képzése és a tudásmegosztás is. A...

Jó ügyért kampányol a Tesco és Nestlé

Szeptember 29. és október 12. között újfent közös kampányt hirdet a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására, melynek keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben vásárolt, meghatározott termékek értékének egy...

Újabb funkcióval bővült a Huawei okosórája

A HUAWEI WATCH GT 3 Pro EKG alkalmazása megkapta az Európai Unió CE tanúsítványát, amely jelzi, hogy az applikáció megfelel a vonatkozó uniós szintű biztonsági, egészségügyi és környezetvédelmi előírásoknak. Mostantól a WATCH GT 3...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Fesztiválhangulat a BrandManiában

Idén nyáron ismét százezrek szórakoztak a nagy zenei fesztiválokon az országban, visszatért a Sziget is. A BrandMania stábja utánajárt, hogy mik a legfrissebb trendek a fesztiválok világában, hogyan érinti őket a változó gazdasági helyzetre. Két...

Gond van a bérekkel, váltana a dolgozók több mint fele

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a fizetésével, 52 százalékuk egy éven belül munkahelyváltást is tervez. 55 százaléknyian egyelőre nem érzik úgy, hogy ha arra kerülne sor, egy munkahelyváltás nehezebb volna számukra, mint...

Kocsmakvízzel jön a Főzdekocsmák Éjszakája

Szerte az országban, közös programmal várják szombaton a kisüzemi sörfőzdék saját vendéglátóhelyei, azaz a főzdekocsmák, vagy taproomok az érdeklődőket. Bejárható sörfőzdék, először kóstolható új sörök és országos kocsmakvíz kíséri az első Főzdekocsmák Éjszakáját.A taproomok,...

Válsághelyzetben is hasít az eMAG Marketplace

Az eMAG külső kereskedőpartnerek termékeit kínáló Marketplace-e a jelenlegi válsághelyzetben is képes volt jóval a hazai online kiskereskedelem átlagát jelentősen meghaladó mértékben bővülni. A Marketplace-en termékeket árusító cégek száma 2018-hoz képest megháromszorozódott, az elérhető...

Változások a Henkelnél

Több mint három évtizede, pontosan 35 éve jelent meg a magyar piacon a Henkel. A vállalat 1987-es piacra lépése óta két magyarországi gyárával kiemelkedő szerepet tölt be a régió ellátásában. Az évforduló egy másik...
- Hirdetés -

Don't Miss

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...

Bátornak, belemenősnek és nyitottnak kell lennünk

Melyek a legforróbb témák a marketingszakmában, mire kellene nagyobb figyelmet fordítaniuk a területtel foglalkozóknak – többek között erről beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Horváth Tibor (HT), a Salesforce felhőmarketingért felelős vezetője és Siegler Bálint...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Busásan megtérül a fenntartható terméktervezés

Bár még csak a vállalatok 22 százaléka tette a terméktervezési stratégiája kulcsfontosságú elemévé a fenntarthatóságot, annak beemelése egyre sürgetőbbé válik nemcsak a környezettudatosság, de annak egyéb hosszútávú pozitív hatásai miatt is.A szervezeteknek be kell...

Tudatosságra tanítanak Ördög Nóráék

Tapasztalatok, személyes történetek, sikerek és kudarcok – Ördög Nóra előtt megnyíltak a PlanAll Day – A Tudatosság Napja előadói. A Corinthia Hotel Budapestben november 11-én tartandó egész napos rendezvényen Almási Kitti, Csufor Lilla, Gangel...

Élelmiszervásárlásnál nem nézzük a fenntarthatóságot

Ár, íz, egészségesség – egy friss hazai kutatás szerint ezek a legfontosabb szempontok, amelyek meghatározzák a hazai fogyasztók élelmiszervásárlásait, miközben sem a hazai eredet, sem pedig a fenntarthatóság nem számít lényegesnek. Ez utóbbi azért...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....