A harmadik negyedévben 5,5 százalékkal növelte árbevételét az előző év hasonló időszakához képest a UPC Magyarország. A társaság jelentős mértékben bővítette ügyfélkörét is, mobilos előfizetői száma pedig átlépte a százezret.
A UPC Magyarország lakossági és üzleti előfizetőinek száma 23 000-rel növekedett 2017 harmadik negyedévéhez képest, és elérte a 865 000-et – derül ki a cég közleményéből. Az előfizetések összesített száma – beleértve a mobil előfizetéseket is – meghaladta a 2 146 600-at, ami egyéves viszonylatban 120 700-as növekedést jelent.
Jelentős növekedés volt az előfizetések számában az elmúlt egy év alatt. A nagysebességű internet előfizetések száma 33 200-zal növekedett, és így elérte a 688 200-at, miközben a digitális és analóg televízió előfizetések száma is 689 600-ra bővült, ami 12 000-rel több, mint az előző év azonos időszakában. A fix-mobil konvergencia terén is erőteljes teljesítményt produkált a UPC; a mobil előfizetések száma meghaladta a 103 000-et, ami 21 900-as növekedés 2017 harmadik negyedéve óta.
A UPC 2018 szeptember végéig 12 milliárd forint értékben végzett beruházásokat szolgáltatási területén, illetve terjesztette ki szolgáltatásait újabb településekre. Monor, Dabas és Gyál körzetében megkezdődött a korszerű szélessávú hálózat átadása, amely részben saját, részben állami forrásokból valósul meg. A Szupergyors Internet Program részeként kiépítésre kerülő 14 település felében már év végéig elérhetővé válnak a UPC új szolgáltatásai. A vállalat szolgáltatásai országszerte már 1 816 600 háztartásban érhetők el; ez 52 200-zal több, mint egy évvel korábban.