Már több mint 140 millió példány kelt el a Xiaomi mobiljából

A Redmi a hivatalos Weibo csatornán jelentette be, hogy a Redmi Note szériás mobiltelefonok globális értékesítése meghaladta a 140 millió darabot. Ugyanakkor az Omdia kutatóintézet által közzétett adatok szerint a teljes Redmi Note 8 sorozat 2020 első félévében a világ második legkelendőbb modelljévé lépett elő és Kínában a legkeresettebb mobiltelefon-sorozat lett, ezzel is tovább erősítve a Redmi Note globális népszerűségét.

A Redmi Note sorozat óriási szenzációként 2014 márciusában jelent meg. A népszerű sorozat újra és újra továbbfejlesztett modellekkel jelentkezett az elmúlt 7 év során, amelyek világszerte folyamatosan a legkeresettebb termékekké váltak és a felhasználói visszajelzések is folyamatosan kedvezőek voltak. A Redmi márka 2019-es függetlenedésével a Redmi Note sorozat értékesítési teljesítménye tovább javult, a Note 7 sorozatból több mint 10 millió példányt értékesítettek 4 hónap alatt, a Note 8 sorozatból több mint 10 millió darab kelt el mindössze 3 hónap alatt, a teljes értékesítési volumene pedig meghaladta a 40 milliót. A Redmi Note 8 kétségtelenül a Redmi márka egyik legsikeresebb termékcsaládja, hiszen számos piackutató jelentése szerint is a világ legnagyobb számban eladott modelljei között szerepel.

„Három oka van annak, hogy a Redmi Note-ot világszerte 140 millió felhasználó kedveli. Először is, hogy a Xiaomi komolyan veszi a technológiai intenzitás alapelvét, és csúcsminőségű, minőségi termékeket állít elő reális áron, annak érdekében, hogy minden felhasználó hozzáférhessen a fejlett technológiához. Másodszor, a Xiaomi folyamatosan az információk teljes átláthatóságára törekszik, és az összes észszerűtlen prémium tulajdonsággal ellentétben arra helyezi a hangsúlyt, hogy a legújabb fejlesztések minél hamarabb a felhasználók rendelkezésére álljanak. Harmadszor, a Xiaomi folyamatosan javítja a szállítói fölötti minőségellenőrzést annak érdekében, hogy a termékeinek előállítása során a lehető legjobb költséghatékonyságot érje el. Ilyen értékek mellett a Redmi Note általában erősebb teljesítményt, lényegesen jobb minőséget és átfogóbb felhasználói élményt nyújt, mint a piacon ugyanebben az árkategóriában szereplő más termékek, míg a széria egyre népszerűbbé válik a felhasználók véleménymegosztása révén” – mondta el Lu Weibing, a Xiaomi Group alelnöke, a China Business elnöke és a Redmi vezérigazgatója.

Iparági szakértők szerint az 1000 jüan RMB árkategóriába tartozó termékek pozicionálása jelentős kihívást okoz és az elérhető profit is limitált, különös tekintettel arra, hogy az 5G technológia előretörése további költségnövekedéssel jár. Kevés gyártó tesz erőfeszítéseket azért, hogy ebben a kategóriában is a legmodernebb technológiákat kínálja a felhasználóknak, az 1000 jüanos árkategóriában – ez pedig átláthatatlanságot okoz ebben a piaci szegmensben, ahol meglehetősen vegyes minőségű és fejlettségű modellek alkotják a kínálatot. A Redmi azonban az a ritka márka, amely komolyan veszi ezt a piacot, és a Note sorozattal háborút hirdet ebben a káoszban, annak érdekében, hogy a piaci verseny ismét egészséges lehessen és a fogyasztók érdekét szolgálja a fejlett és minőségi termékek révén. A Redmi Note széria sikerének következtében a fogyasztók várják a legújabb terméket.