- Hirdetés -

Már több mint 8 milliárd forintot spóroltak meg az Alza vásárlói

|

- Hirdetés -

Két évvel ezelőtt Csehország legnagyobb webáruháza, az Alza.cz forradalmian új szolgáltatást vezetett be – az AlzaPlus+ programnak köszönhetően az AlzaBoxokba, az átvételi pontokra és az Alza üzleteibe ingyenes szállítást kínál. A programot már közel 900 ezer vásárló próbálta ki. Tavaly október óta a hűségprogram az Alza.hu vásárlói számára is elérhető. 2024 májusáig az AlzaPlus+-nak köszönhetően az Alza magyarországi, csehországi és szlovákiai ügyfelei több mint nyolcmilliárd forintot takarítottak meg.

Az AlzaPlus+ egy hűségprogram, amely az Alza ügyfelei számára éves fizetés esetén havi 500 Ft-ért a megrendelés összegétől függetlenül ingyenes kiszállítást kínál az AlzaBoxokba, az Alza üzleteibe és az átvételi pontokra. Az átlagosan 645 Ft-ot kitevő kiszállítási díjakat alapul véve az AlzaPlus+ programban való részvétel legtöbbször már évi 5 vásárlás esetén megtérül. A programot a tagok 96%-a ajánlja. „Egyszerűen zseniális ötlet, és ráadásul nagyon olcsó. Most már nem kell azon gondolkodnom, hogy mit válasszak, és nem lesz-e túl drága a szállítási díjjal együtt. Tehát amikor keresek valamit, először mindig megnézem, hogy az Alzánál van-e” – írja az Alza weboldalán egy ügyfelünk, míg egy másik hozzáteszi: „Szuper program! Már a kisebb dolgokat is megvehetem olcsón és nem kell hozzáadnom a szállítási díjat. Olyan, mintha itt az utcánkban lenne egy bolt, AlzaBoxot pedig tényleg könnyedén lehet találni.” Pozitív fogadtatásra talált a program egy másik ügyfélnél is: „Az AlzaBoxokba történő díjmentes szállítás egy észszerű éves tagsági díj fejében remek választás. Nem kell mindig azt számolgatni, hogy mennyivel drágítja meg a szállítási díj a megrendelést.” Hasonlóképpen értékeli az AlzaPlus+-t egy gyesen lévő kismama: „A gyors kiszállítás, és az, hogy a környékünkön több AlzaBox is van, nagyon megkönnyíti a bevásárlást. Mivel itthon vagyok a babával, gyakran kihasználom, így a postaköltség éves szinten tényleg minimális.” Az AlzaPlus+ bizonyítottan minden vásárlónak megtérül, az Alza.hu webáruház ugyanis nem csupán műszaki cikkek széles választékát kínálja, ajánlatukban illatszerek, játékok, barkács- és- sportfelszerelések és rengeteg más árucikk is megtalálható.
Az AlzaPlus+ programot ide kattintva lehet beszerezni, vagy a kosárban a szállítás kiválasztásakor lehet aktiválni. Ha az ügyfél a vásárláskor a kosárban egy másik termékkel együtt beszerzi a tagságot, az ingyenes szállítás már erre a megrendelésre is érvényes lesz.
Az AlzaPlus+ nagy megtakarítást jelent
„Az AlzaPlus+ program magyarországi, csehországi és szlovákiai tagjai összesen több mint nyolcmilliárd forintot, pontosan 8 241 794 761 Ft-ot takarítottak meg a program két évvel ezelőtti indulása óta 2024 májusáig” – mutat rá Petr Bena, az Alza igazgatótanácsának alelnöke.
Kisebb és nagyobb megrendelésekre is érvényes összeghatár nélkül és bármikor átvehető
Az AlzaPlus+ tagsággal járó ingyenes szállítás minden nap érvényes a kis megrendelésekre és a nagyméretű árukra is. „Az ügyfelek kényelmesen rendelhetnek online a webáruházban, majd átvehetik az árut az AlzaBoxok egyikében, amelyekből már több mint 2700 darab működik Magyarország, Csehország és Szlovákia területén. Nincsenek időhöz kötve, hiszen a csomagautomaták a hét minden napján, 24 órán át működnek” – mondja Eliška Čeřovská, az Alza PR menedzsere.
„Vásárlóink akár szombat este is leadhatják a megrendelést, és vasárnap reggel már az AlzaBoxban találják az árut. Az AlzaBoxokba hétvégén is szállítunk” – emeli ki Petr Bena, hozzátéve, hogy az AlzaPlus+ tagok minden piacon leggyakrabban az AlzaBoxokba történő kiszállítást választják. Az Alza az AlzaPlus+ tagok összes megrendelésének közel 80%-át az AlzaBoxokba szállítja. Ezenkívül az Éjfélig megrendeled, reggel az AlzaBoxban leled szolgáltatás révén az éjfélig leadott megrendeléseket másnap reggelre az AlzaBoxokba kézbesítik Magyarországon (Pest vármegye és Győr területén), egész Csehországban és Szlovákiában, illetve Ausztriában is (Bécsben). Az ingyenes szállítás lehetősége a gyors kézbesítéssel és az Alza rendkívül széles áruválasztékával kombinálva valódi élménnyé varázsolja a vásárlást.
Az ingyenes szállítás mellett most kedvezmények is elérhetők az alkalmazásban
Az idei évtől kezdve az Alza az AlzaPlus+ program tagjai számára az ingyenes szállítás mellett extra kedvezményeket is kínál a mobilalkalmazásban történő vásárlás esetén. A kedvezmények átlagos mértéke 22%, alkalmanként azonban akár 50%-os kedvezménnyel is kedveskednek a program tagjainak. „Május 21. és 26. között az AlzaPlus+ program tagjai számára az alkalmazásban több ezer termékre 10–30%-os jubileumi kedvezményekkel készültünk” – teszi hozzá zárásul Eliška Čeřovská.
Az AlzaPlus+ segítségével az Alzánál történő vásárlás kétszeresen kifizetődőé válik: a program tagjai az ingyenes szállítás és a kedvező árak mellett rengeteg időt is megtakaríthatnak, hiszen megrendelés folyamata rendkívül egyszerű, és nem kell hosszú órákat az üzletekben bolyonganiuk.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A nyári táborokban is színre lép a Kifli.hu

Az óvodai étkeztetési program óriási sikerét követően a Kifli.hu szolgáltatásait kiterjeszti a nyári táborokra is. Ez az új program biztosítja, hogy a gyerekek és a táboroztatók egészséges és tápláló ételekhez jussanak a nyári szünetben,...

Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége

A DIMSZ – az Adatvezérelt Marketing Szövetség - éves közgyűlésén a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.A kommunikációs iparág adatvezérelt szeletét képviselő szervezet, a DIMSZ, örömmel jelenti be,...

Hatalmas felvonulás lesz Budapesten

Június 30-án Budapesten ismét az energiatakarékosság és a fenntartható közlekedés iránti elkötelezettség jegyében szervezik meg a VI. Budapesti Rollerbike Felvonulást. Ez a különleges esemény a mikromobilok és az alternatív közlekedés népszerűsítését tűzi ki célul...

A pénzügyeinkben is fordulópontot hozhat a mesterséges intelligencia

Az idei év fordulópont lehet a generatív mesterséges intelligencia hatását tekintve pénzügyeinkre. A Deloitte szakértői szerint míg korábban az ismerkedés és kísérletezés fázisa volt jellemző, a befektetések mára elérték érettségi szakaszukat, és konkrét, a...

A szurkolókat is támadják a kiberbűnözők

Ikonikus sporteseményekből – mint például az olimpia vagy a foci bajnokságok - idén nyáron sem lesz hiány. A szurkolók alig várják ezeket az eseményeket - nincsenek ezzel másként a kiberbűnözők sem, bár őket a...

Eszméletlen jó portréfotókat lőhetünk a legújabb okosmobillal

A HONOR egy látványos rendezvényen mutatta be a HONOR 200 termékcsaládot. A vállalat megerősítette, hogy a HONOR 200-as széria Magyarországra is érkezik. Ezzel együtt most először lesz kapható a régióban és az országban a...

Erősebb motorú autók gyakrabban baleseteznek

A kezdő vezetőknek általában azt tanácsolják, hogy amíg kellő tapasztalatot nem szereznek az utakon, lehetőleg olcsó és viszonylag kis teljesítményű motorral felszerelt autót vezessenek – így nagyobb eséllyel kerülhetik el a baleseteket. Ugyanakkor az...

Vadiúj színpaddal jön a Szigetre az ibis MUSIC és az ALL

Az ibis, a világ legismertebb economy szállodamárkájának zenei programja visszatér Európába. Idén nyáron az ibis MUSIC számos izgalmas élményt kínál kiválasztott európai szállodáiban, és neves zenei fesztiválokkal köt partnerséget. Ezek között van a Rock...

Létszámbővítésre készülnek a cégek

2024 harmadik negyedévében a hazai munkáltatók 37 százaléka tervezi bővíteni jelenlegi munkaerőkeretét. Ez az arány 6 százalékponttal magasabb a három hónappal korábbi értéknél. Átlag feletti mértékű munkaerőfelvétel ebben az időszakban az alfödi régiókban és...

Nyereményjátékra hívja a focirajongókat a Viber

A Rakuten Viber minden igazi futballrajongót meghív, hogy vegyenek részt interaktív tippjátékában, amely még közelebb hozza a barátokat, családtagokat és kollégákat az eseményekhez. A lelkes felhasználók lehetőséget kapnak arra, hogy a globális ranglistán közzétegyék...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Levizsgáztak az első Net-Coach-ok

2024. június 15-én sikeres záróvizsgát tettek a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és az Apor Vilmos Katolikus Főiskola közös kezdeményezésével indult Újmédia Pedagógia ösztöndíjas felnőttképzési program hallgatói. A Net-Coach-programban az NMHH a magyar...

A nyári táborokban is színre lép a Kifli.hu

Az óvodai étkeztetési program óriási sikerét követően a Kifli.hu szolgáltatásait kiterjeszti a nyári táborokra is. Ez az új program biztosítja, hogy a gyerekek és a táboroztatók egészséges és tápláló ételekhez jussanak a nyári szünetben,...

Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége

A DIMSZ – az Adatvezérelt Marketing Szövetség - éves közgyűlésén a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.A kommunikációs iparág adatvezérelt szeletét képviselő szervezet, a DIMSZ, örömmel jelenti be,...

Hatalmas felvonulás lesz Budapesten

Június 30-án Budapesten ismét az energiatakarékosság és a fenntartható közlekedés iránti elkötelezettség jegyében szervezik meg a VI. Budapesti Rollerbike Felvonulást. Ez a különleges esemény a mikromobilok és az alternatív közlekedés népszerűsítését tűzi ki célul...

A pénzügyeinkben is fordulópontot hozhat a mesterséges intelligencia

Az idei év fordulópont lehet a generatív mesterséges intelligencia hatását tekintve pénzügyeinkre. A Deloitte szakértői szerint míg korábban az ismerkedés és kísérletezés fázisa volt jellemző, a befektetések mára elérték érettségi szakaszukat, és konkrét, a...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...