- Hirdetés -

Marad az ORLEN a Forma 1-ben

|

A töltőállomásaival Magyarországon is jelenlevő PKN ORLEN 2023-ban az olasz Scuderia AlphaTauri csapat szponzoraként folytatja részvételét a Forma-1 versenysorozatban, és támogatja a jövő világbajnokait a rekordszámú, 23 versenyhétvégével jelentkező Forma-1 következő szezonjában. A nézők a többi között az autó hátsó szárnyán, az orrkúpján és felnijén találkozhatnak az ORLEN logójával. Az ORLEN a közép-kelet-európai régió legnagyobb energetikai vállalataként sorozatban immár ötödik éve szerepel a világ legrangosabb motorsportversenyének paddockjában. A Scuderia AlphaTauri színeiben a japán Yuki Tsunoda és a holland Nyck de Vries versenyzők küzdenek majd a világbajnoki címért.

A Forma-1 népszerűsége az elmúlt években rohamosan növekedett. A tavalyi szezonban világszerte 445 millió tévénéző követte a futamokat, közvetlenül a lelátókon pedig több mint ötmillió rajongó szurkolt a világ legjobb versenyautó-pilótáinak. 2021-ben a Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, TikTok, Snapchat és Twitch közösségi portálokon található hivatalos Forma-1 csatornák videóinak megtekintése 50 százalékkal, 7 milliárdra emelkedett. A közösségi oldalakon regisztrált reakciók száma elérte az 1,5 milliárdot, amely 74 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A digitális csatornákon aktívan működő és izgalmas marketingmegoldásokat alkalmazó Scuderia AlphaTauri csapat közösségi profiljain az összesített követőszám a tavalyi évben meghaladta a 6,5 milliót.

„Az ORLEN csoport több mint 100 millió vásárlójával Közép- és Kelet-Európa legjelentősebb energetikai vállalata. A globális márkaismertség kiépítése elengedhetetlenül szükséges stratégiai céljaink eléréséhez. Vállalatunk bevételeinek közel fele nemzetközi értékesítésből származik, ezért fordítunk kiemelt figyelmet a sportszponzorációra, amelynek sarokköve egyértelműen a legrangosabb, világszerte népszerű autóverseny, a Forma-1 támogatása. Ennek köszönhetően tudunk világszerte több százmillió rajongót megszólítani, valamint következetes nemzetközi marketingstratégiát építeni. A Scuderia AlphaTauri csapattal együttműködve továbbra is hatékonyan dolgozunk majd ennek a megismételhetetlen lehetőségnek a kiaknázásán” – mondja Daniel Obajtek, a PKN ORLEN igazgatótanácsának elnöke.

A Forma 1 népszerűségére építve az ORLEN csoport hatékony marketingtevékenységet végezhet minden olyan országban, ahol megtalálhatók a vállalat töltőállomásai. Az utóbbi években az ORLEN által szponzorált csapat pilótáinak fényképe feltűnt többek közt a Csehországban és Németországban található töltőállomások arculatváltásához kapcsolódó kampányokban, valamint számos Stop Cafe termékeket, VERVA üzemanyagot vagy a BIZNESTANK hűségprogramot népszerűsítő aktivitásban. A közös kampányok – például egy Forma 1-es versenyautó benzinkutakat érintő promóciós körútja – jelentősen növelték az ORLEN márkaismertségét külföldön, Csehországban ez az arány már eléri a 40 százalékot.

"A Forma-1 kiváló marketingplatform a magyar piac számára. Magyarországon minden harmadik benzinkútra betérő vásárló rajong a sportágért, saját vásárlóink több mint 30 százaléka pedig kifejezetten támogatja az ORLEN Forma-1-es szponzori tevékenységét." – tette hozzá Tomasz Wiatrak az ORLEN Unipetrol csoport igazgatótanácsának elnöke.

A 2023-as szezonban az ORLEN logó a versenyautó több alkatrészén, például az autó orrkúpján, a hátsó szárnyán, a légterelőkön, a felniken és a tükrökön is látható lesz, emellett megjelenik a pilóták és a szerelők overalljain és ruházatán is. A márka a paddockban és a sajtófalakon is feltűnik majd, a csapat versenyzői pedig csatlakoznak a PKN ORLEN cég reklámkampányaihoz. Az új megállapodás értelmében az energetikai vállalat a Scuderia AlphaTauri Esports csapat névadó szponzoraként is szerepet kap a virtuális versenyeken.

A Scuderia AlphaTauri olyan fiatal tehetségeket támogató csapat, ahol a jövő bajnokai megszerezhetik első Forma-1-es versenytapasztalataikat. A csapat anyavállalata, a Red Bull nagyban segíti a versenyzők beilleszkedését a világ legrangosabb motorsport-versenysorozatába. Korábban a csapat Scuderia Toro Rosso néven többek közt olyan versenyzőket igazolt le, mint Sebastian Vettel és Max Verstappen, akik összesen 88 futamgyőzelmet és hat világbajnoki címet szereztek karrierjük során. Az idei évben az olasz csapat színeiben a japán Yuki Tsunoda és a holland Nyck de Vries versenyeznek majd. A 2023-as szezon AT04-es versenyautóját február 11-én, a New York-i Brooklyn hídon leplezik le, a szezon pedig március első hétvégéjén, a bahraini versenypályán veszi kezdetét.

Az új megállapodás az energetikai vállalat és a Sauber Motorsport csapat közötti hároméves együttműködés végét jelenti.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...