Márkaigazgatóval bővül az ICT Global csapata, Schrankó Péter felel a hazai infokommunikációs-technológiai piacra fókuszáló platform üzletfejlesztéséért.
Schrankó Péter az ICT Global márka- és üzletfejlesztési igazgatójaként folytatja szakmai pályafutását. A Magyarországon, az Egyesült Királyságban és a tengerentúlon is végzettséget szerzett szakember önmagát üzletfejlesztési megvalósítónak tartja, aki mögött közel egy évtizednyi stratégiaépítés, közép- és felsővezetői tapasztalat van, jellemzően a bankszektorban és a médiapiacon.
A korábban a Computerworld márkaigazgatója, a Takarékinfo-Bankholding, illetve az OTP Csoporthoz tartozó Fáy András Alapítvány projektvezetője nyitott a kortárs művészetek világára is, épp ezért vett részt a Lexus Design Award jelölt program menedzselésében még 2019-ben. Társadalmi szerepvállalásaként a Jövőtudatos Egyesület alelnöki pozícióját is betölti.