- Hirdetés -

Márkanagykövetekkel indult a BioTechUSA CSR programja

|

- Hirdetés -

A BioTechUSA-cégcsoportnál nagy figyelmet fordítanak arra, hogy visszaadjanak a közösség számára és érzelmileg is megélhessék a gazdasági sikereiket. 2021 elején indult társadalmi felelősségvállalási programjuk éves keretösszege 100 millió forintos nagyságrendű, melynek során a támogatottak igényeinek maximális figyelembevételével készpénzt, eszközöket és termékeket adományoznak nagy volumenben.

A BioTechUSA-cégcsoportnál az elmúlt évben azon dolgoztak, hogy megtalálják a márkához legjobban illeszkedő karitatív célokat, szociális ügyeket. Ennek eredményeképpen jó szomszédokként támogatják azokat a közösségeket, amelyek otthont adnak irodájuknak, gyáraiknak és logisztikai központjaiknak, valamint értékteremtő civil szervezetek munkáját segítik. A sport erejével gyűjtenek karitatív célokra, melynek keretében beteg gyermekek gyógykezeléséhez járulnak hozzá, illetve endometriózissal küzdő hölgyeket támogatnak. Kizárólagos magyar tulajdonban lévő vállalatként nagy hangsúlyt fektetnek az egészségügyben dolgozók immunvédelmének biztosítására és kórházak felszerelésére is, például CTG-gépet és Inbody testelemző mérleget vásároltak. Eddig több mint 25 szervezetet támogattak mintegy 130 millió forint összértékben és csaknem 40 000 doboz terméket adományoztak.

Tulajdonosi szemlélet

A BioTechUSA felsővezetése, tulajdonosai számára a cég mottója, a 'The Feeling of Success' nemcsak egy szlogen, hanem komoly felelősséget is jelent. “Európa egyik legnagyobb sportcélú élelmiszer és étrendkiegészítő gyártójaként nagyon fontos számunkra, hogy világszerte milliókat motiváljunk arra, hogy egészségesebb és sportosabb életet éljenek. Látunk magunk körül olyan sorsokat, élethelyzeteket, amik mellett a gazdasági sikereink tudatában egyszerűen nem tudunk elmenni. Ezért döntöttünk úgy, hogy társadalmi felelősségvállalási programunkat kiterjesztjük olyan támogatandó szervezetekre, amikkel tudunk azonosulni és még egy lépést teszünk környezetünk érdekében” - ez a meggyőződés hajtja Lévai Bálint vezérigazgatót, tulajdonost. “Annak idején gyerekekkel kezdtem el foglalkozni, küzdősportra edzettem őket, ezért az én szívemhez különösen közel állnak azok az aktivitások, amelyek során hátrányos helyzetű, sportoló gyerekeket tudunk támogatni. Hiszen hol segítsen az ember, ha nem az élet elején? Annak a vállalatnak, aki gazdaságilag elért egy bizonyos érettségi szintre, annak kötelessége a környezetét is támogatni, így lesz egy egészségesebb, jobb és mosolygósabb társadalom Magyarországon” - mondta a programról Lévai Balázs kereskedelmi igazgató, tulajdonos.

Társadalmi párbeszéd és nagykövetek a program élén

A BioTechUSA számára az idei év célja, hogy folyamatosan keressék azokat az értékteremtési lehetőségeket, amikor nemcsak adhatnak, de sokrétű társadalmi párbeszédet is kezdeményezhetnek. „Büszkék vagyunk rá, hogy kampányainknak és médiamegjelenéseinknek köszönhetően milliókhoz juttatunk el olyan fontos szociális ügyeket, mint életmódváltás és prevenció, egészségmegőrzés, éhezés, időskori gondozás és gyermekvédelem. Fitt közösségünk bevonásával fontosnak tartjuk felkarolni mindazokat, akik kevésbé láthatóak, és olyan karitatív kezdeményezéseket is támogatni, akiknek kevesebb lehetőségük van segítséget kérni.” - foglalja össze törekvéseiket Dr. Pintér Dániel Gergő vállalati kommunikációs és CSR vezető, aki örömét fejezi ki azzal kapcsolatban, hogy a programhoz a közelmúltban Kovács-Nyári Diána színésznő és Kiss Jenő testépítő legenda is csatlakozott CSR nagykövetként. Mindketten évek óta tagjai a BioTechUSA csapatának, az eddigi sportolói és influenceri együttműködések pedig most új szintre léptek.

„Számomra a mosoly a legnagyobb ajándék a világon. A BioTechUSA-val az elmúlt húsz évben megszámlálhatatlanul sok emberhez juttattuk el közösen az egészséges életmód és a sport örömét. Boldog vagyok, hogy CSR nagykövetként ezentúl a mosoly nagykövete is lehetek, hiszen olyan helyekre kerülnek a támogatásaink, ahol a legnagyobb szükség van rá.” - indokolja motivációját Kiss Jenő. „Törekszem arra, hogy ismertségemet olyan célokra használjam fel, amivel jó példát mutathatok másoknak. Nőként és anyaként pedig mindannyiunknak megvan a lehetősége arra, hogy kicsit szerethetőbbé tegyük az otthonunkat és a környezetünket. Örülök, hogy CSR nagyköveti szerepemben a színpadon és a családom előtt is egyaránt büszkén képviselhetem a "Jót tenni jó" üzenet gondolatiságát.” - tette hozzá Kovács-Nyári Diána.

Dedikált felelősségvállalási aloldal

A kezdeményezés a napokban saját aloldalt kapott, illetve elérhető a főoldalról is a “felelősségvállalás” menüpont alatt. Az aloldal célja a program részletes bemutatása, melynek keretében megismerhetjük a BioTechUSA társadalmi felelősségvállalási stratégiáját és annak főbb mérföldköveit. A teljes transzparencia jegyében a vállalat ezen a felületen tünteti fel az összes jótékony aktivitását és annak kapcsolódó híreit. Az idelátogatók többek között informálódhatnak arról, hogy a BioTechUSA milyen értékben, mennyi terméket adományozott, hány kampányuk volt, milyen szervezetekkel dolgozik együtt, milyen szakmai díjakat sikerült elnyernie, illetve aktuálisan milyen kampány fut éppen.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Saját stúdiót épített a Ringier

Dinamikusan bővíti videós tartalomkínálatát a Ringier Hungary, ehhez pedig egy saját, a televíziós stúdiók technikai tudásával konkuráló technikai teret épített székházában a médiavállalat. A november közepi indulás óta napi két-három felvétel készül elsősorban a...

A KNK-nál landolt a Candy

PR és digitális fronton erősít a KNK-val a hazai háztartási készülék forgalmazók egyik meghatározó szereplője, a Candy Hoover Hungary. Az ügynökséget a társaság meghívásos tenderen választotta ki. A KNK december 1-től segíti a cég...

Nagyot ment a TikTokon a Stabilo és a VALMAR duó kampánya

A nemrégiben megjelent, Színvak című VALMAR-sláger egyik napról a másikra berobbant a köztudatba, alig 5 nap leforgása alatt 1 milliós nézettséget ért el a legnépszerűbb videómegosztó portálon, és jelenleg is a második legfelkapottabb zeneszám,...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

Listák Könyve – itt a Marketing&Media digitális különkiadása

Életemben most először írok digitális lapszámba előszót. Furcsa érzés. Pedig ugyanúgy készül, mint máskor. A laptopomon. Ez most mégis más lesz. Nem hagyományos papírváltozatban jelenik meg, hanem a Marketing&Media digitálisan lapozgatós számában. Izgatott vagyok. Türelmetlenül...

Cégvezetőket díjaztak a Bizalom Gálán

A nyolcadik Bizalom Gálán hét kategóriában osztottak ki sikeres cégvezetőknek elismerést, míg az üzleti példaképnek járó Leader Of The Year trófeát Juhász Attila kapta. A Bizalmi Kör Vezetői klubja által rendezett díjátadó szinte minden díjazott...

A TikTokon is megjelent a Starbucks

Különleges kampánnyal indította el TikTok fiókját a Starbucks Magyarország. A márka az új felületen izgalmas pályázattal mutatkozik be vendégeinek, a kávézólánc keresi azokat a tartalomgyártókat, akik rajonganak az italkülönlegességeiért és ezeket kreatív ötleteikkel a...

Tovább nőtt a dollármilliomosok száma

Világméretű járvány ide, az orosz-ukrán háború következtében kialakult gazdasági nehézségek oda, tovább növekedett a high net worth individual (HNWI), azaz a hipergazdagok (akiknek a likvid, szabadon befektethető vagyona legalább 1 millió dollár) száma –...

Jövőre a Pannon Egyetem lesz az EFOTT házigazdája

Mivel az egyetem székhelye, Veszprém Európa Kulturális Fővárosa lesz jövőre, a fesztiválon is kiemelt szerepet kap a kultúra – olyan értékek mellett, mint a fenntarthatóság, a sport vagy a testi és lelki egészség. Az...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A 24.hu-n mutatják be a Compact TV új dokumentumfilm-sorozatát

A sorozat hét szereplőn és hét történeten keresztül mutatja be, hogyan látják a világot a mai huszonévesek. Mind más háttérrel és életfelfogással rendelkeznek, ám sok szempontból nagyon hasonló kérdésekkel találják szembe magukat a felnőtté...

Saját stúdiót épített a Ringier

Dinamikusan bővíti videós tartalomkínálatát a Ringier Hungary, ehhez pedig egy saját, a televíziós stúdiók technikai tudásával konkuráló technikai teret épített székházában a médiavállalat. A november közepi indulás óta napi két-három felvétel készül elsősorban a...

A KNK-nál landolt a Candy

PR és digitális fronton erősít a KNK-val a hazai háztartási készülék forgalmazók egyik meghatározó szereplője, a Candy Hoover Hungary. Az ügynökséget a társaság meghívásos tenderen választotta ki. A KNK december 1-től segíti a cég...

Nagyot ment a TikTokon a Stabilo és a VALMAR duó kampánya

A nemrégiben megjelent, Színvak című VALMAR-sláger egyik napról a másikra berobbant a köztudatba, alig 5 nap leforgása alatt 1 milliós nézettséget ért el a legnépszerűbb videómegosztó portálon, és jelenleg is a második legfelkapottabb zeneszám,...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...
- Hirdetés -

Don't Miss

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

Krízisálló értéket teremt az ESG

Az üzleti életben a fenntarthatóság túlmutat az önkéntes kezdeményezéseken, és már nem megkerülhető – hangzott el a CBRE szakmai konferenciáján. A tágabban vett gazdaság és a kereskedelmi-ingatlanpiac szereplői egy olyan mérhető és átlátható rendszer...

Piacvezető zöldenergia-szolgáltatóvá válna az E.ON

Több hónapos előkészítő munkát követően megjelent az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése. A vállalatcsoport stratégiájának egyik alappillére a fenntarthatóság, ide értve egyebek mellett a környezetre gyakorolt negatív hatások csökkentését, a zöld energiamegoldások és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....