- Hirdetés -

Marketingkongresszust rendezett a Pannon Egyetem

|

- Hirdetés -

A Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kara, az IAPNM (International Association on Public and Nonprofit Marketing) szervezetével karöltve - a Veszprém-Balaton 2023 Európa Kulturális Fővárosa támogatásával - rendezte meg idén a Közszféra és a Nonprofit Szervezetek 22. Nemzetközi Marketingkongresszusát 2023. július 5-7. között, Veszprémben. A konferencia központi témája a kulturális értékek voltak, kapcsolódva a Veszprém-Balaton régió kiemelt idei szerepéhez.

A megnyitó ünnepségen a részvevő 14 ország kutatóit és szakembereit köszöntötte Dr. Veres Zoltán, a konferencia elnöke; Dr. Lőrincz Katalin, a konferencia alelnöke; José Luis Vázquez, az IAPNM elnöke; Dr. Fehérvölgyi Beáta, a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának dékánja; Sasné Dr. Grósz Annamária, a Marketing Intézeti Tanszék vezetője és a konferencia szervezőbizottságának vezetője, valamint Dr. Hetesi Erzsébet, az IAPNM magyarországi képviselője. A Pannon Egyetem képviseletében Dr. Abonyi János rektorhelyettes üdvözölte a rendezvény résztvevőit.

A köszöntők után három tartalmas keynote speech következett, prominens előadók tolmácsolásában úgy, mint Dr. Melanie Kay Smith (Metropolitan Egyetem), Dr. Kővári Edit (Pannon Egyetem) és Oszkó-Jakab Natália (kulturális diplomata, a brüsszeli Liszt Intézet vezetője, a Magyar Művészetek Völgye Fesztivál igazgatója). Az előadók érintették a nonprofit marketing, a társadalmi-kulturális kérdések, a közösségépítés és turizmus területeit, erős fenntarthatósági fókusszal. Érdekesség, hogy a prezentációk közben élőben alkotta meg a témák vizuális leképezését Jelinkó Mónika visual-coach. A nagy sikernek örvendő kompozíció a konferencia időtartama alatt kiállításra került a Gazdaságtudományi Kar aulájában.

A konferencia vendégei megismerhették Veszprém történelmi belvárosát, és érdekességeket tudhattak meg a városról Kruppa-Jakab Éva vezetésével. Számos pozitív visszajelzés érkezett a város hangulatával, a veszprémi életérzéssel kapcsolatban. A nemzetközi közönség elragadtatva fedezte fel a Séd-völgyet, a várat, a különleges hangulatú utcákat és a kedves veszprémi embereket.

A konferencia törzsnapjain 15 különböző szekcióban, párhuzamos zajlottak az angol, spanyol és portugál nyelvű prezentációk többek között olyan témákban, mint a helymarketing és város-menedzsment, társadalmi marketing, vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR), felelős fogyasztás, kultúramarketing.

A szekciótémákon kívül kerekasztalbeszélgetések során is egyeztették nézőpontjaikat a résztvevők. A nemzetközi kongresszus - a résztvevők visszajelzései alapján - rendkívül sikeresen zárult. Szakmai kapcsolódás, kutatási együttműködések és gyümölcsöző párbeszédek jellemezték a három napot. Új ötletek születtek, megerősödött elköteleződések alakultak ki.

A konferencia platformot teremtett a legújabb kutatási eredmények, innovatív ötletek és sikertörténetek megosztására a közszféra és nonprofit szervezetek marketingjének területén. A résztvevőket inspirálta a rendezvény, a megtárgyalt témakörök rávilágítottak a marketing jelentőségére a közösségek formálásában, a társadalmi változások előmozdításában és a felelős fogyasztás elősegítésében. Az esemény bemutatta, hogyan fonódnak össze a kulturális értékek a marketing gyakorlatokkal, és ezek a kollaborációk miként erősítik a különböző iparágak dinamikáját, elősegítve egy befogadóbb társadalom létrejöttét.

A konferencia záróakkordjaként a Pannon Egyetem köszönetét fejezte ki minden előadónak, résztvevőnek és támogatónak, akik hozzájárultak az IAPNM konferencia hatalmas sikeréhez.

A következő kongresszus helyszíne a portugáliai Beira Interior Egyetem lesz 2024-ben.

A konferencia lezárultával még egy extra Balatoni kirándulást is szerveztek a résztvevőknek: a Tihany-Balatonfüred körtúrára Varga-Dani Barbara kísérte el a csapatot.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így védhetjük a szemünket mobilozás közben

A jó idővel jön a napsütés is, amitől gyakran nehezebb látni a kijelzőnket. Ilyenkor hajlamosak vagyunk felhúzni a fényerőt, ami azonban hosszútávon káros lehet szemünknek. A HONOR összeszedett pár általános tippet arról, hogy –...

Új kreatív platformot kapott az Euronics

Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja. Április közepén debütál az a 11 reklámfilm is, amelyek alapja az őszinteség és az önreflexió. A filmek különböző, ismerős szituációkat mutatnak be mellébeszélés nélkül,...

Nagyon pörög a hazai lakáspiac

A múlt év végére megállt a magyar lakáspiac forgalmának hanyatlása – ezt mutatják az Eurostat legfrissebb, bár egyelőre még csak előzetes adatai. A nemzetközi összevetésből az is kitűnik, hogy bármily nehezek is voltak az...

A tévé előtt szurkolhatunk a női hoki válogatottnak

A férfi Divízió I/A-s jégkorong-világbajnokság előtt a női nemzeti csapatunk Ausztriában zajló Divízió I/A-s vb-je is képernyőre tűzi a Sport TV és az AMC Mikro Magyarországon. A magyar válogatott komolyan készül a viadalra, és...

Ezért nem érdemes otthon őrizgetni a használt mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra...

Ismét díjat nyert a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom, amikor a Budapest Airport az utasok visszajelzése alapján kiérdemelte a...

Hétfőn indul az első közösségi talkshow

Készülj fel az inspiráló beszélgetésekre, hétfőn 21 órakor ugyanis érkezik hazánk első közösségi talkshowja, a Ki vele! A WMN és VIASAT3 közös műsorának két moderátora, Csepelyi Adrienn és Krajnyik Cintia nem félnek megragadni az...

Érdekes játékkal készül a Vivicittára a Szentkirályi

Egyedi módon hívja fel a futók és a látogatók figyelmét a folyadékpótlás fontosságára a Szentkirályi ásványvíz. A Telekom Vivicittá Félmaraton hivatalos hidratációs partnere az április 20-21-én zajló futóünnepen egy 50 négyzetméteres, interaktív hidratációs társasjátékkal...

Akcióban a Disney és a National Geographic

A The Walt Disney Company és a National Geographic egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indít a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek...

Közel félmilliárd forintnyi támogatásról döntött az NFI

Televízió és stream szolgáltatásra készülő filmek gyártásának támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet (NFI). Az összesen 456,49 millió forintnyi támogatásban részesülő alkotások között szerepel Csehov egyik legismertebb darabjának tévéfilm feldolgozása kiváló szereposztással, valamint a magyar...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új éttermet nyitott a Burger King

Második éttermét nyitja a Burger King Zala vármegyében, Zalaegerszeg mellett most már Nagykanizsán is élvezhetik a burger rajongók az eredeti WHOPPER élményt. A belvárosban található étterem fejlesztése tavaly júliusban indult, a közel 1 milliárd...

Így védhetjük a szemünket mobilozás közben

A jó idővel jön a napsütés is, amitől gyakran nehezebb látni a kijelzőnket. Ilyenkor hajlamosak vagyunk felhúzni a fényerőt, ami azonban hosszútávon káros lehet szemünknek. A HONOR összeszedett pár általános tippet arról, hogy –...

Új kreatív platformot kapott az Euronics

Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja. Április közepén debütál az a 11 reklámfilm is, amelyek alapja az őszinteség és az önreflexió. A filmek különböző, ismerős szituációkat mutatnak be mellébeszélés nélkül,...

Nagyon pörög a hazai lakáspiac

A múlt év végére megállt a magyar lakáspiac forgalmának hanyatlása – ezt mutatják az Eurostat legfrissebb, bár egyelőre még csak előzetes adatai. A nemzetközi összevetésből az is kitűnik, hogy bármily nehezek is voltak az...

A tévé előtt szurkolhatunk a női hoki válogatottnak

A férfi Divízió I/A-s jégkorong-világbajnokság előtt a női nemzeti csapatunk Ausztriában zajló Divízió I/A-s vb-je is képernyőre tűzi a Sport TV és az AMC Mikro Magyarországon. A magyar válogatott komolyan készül a viadalra, és...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...