Matricákkal újított a Topjoy

A magyar brandek között elsőként a Kraftwork reklámmanufaktúra partnere, a Topjoy használ GIPHY-sticker csomagot márkakommunikációs célokra. A Topjoy hangulatjeleket mostantól Instagram Stories-ban, Messengerben és Snapchaten is használhatják a felhasználók, elküldhetik őket egymásnak üzenetben, vagy színesíthetik velük a story-jaikat.

Márkázott Topjoy kupakokkal indult útnak az első magyar, mozgó gifekből álló GIPHY matricacsomag, amellyel a legnépszerűbb közösségi média csatornák felhasználói cseveghetnek egymással. Az Instagram és Snapchat csatornákon belül a story-ba integrálva használhatók a matricák, Facebook Messengeren, Twitteren, SMS-ben, WhatsApp-on és e-mailben pedig a GIPHY alkalmazásból lehet megosztani őket. Az elektronikus üzenetküldésben használt, GIPHY alkalmazásra készült tizenhárom egyedi matricát a Kraftwork reklámmanufaktúra fejlesztette.

„Büszkék vagyunk rá, hogy Magyarországon elsőként készítettünk márkázott tartalmat a legnagyobb gif és sticker platformra. A felhasználók az animált Topjoy kupak matricákat mostantól elküldhetik egymásnak üzenetben, vagy színesíthetik velük a story-jaikat. Ezzel a márka olyan platformokon is meg tud jelenni, ahol nagy számban van jelen a főleg 30 alatti célcsoport, de más típusú márkakommunikációra nincs megfelelő lehetőség” – mondta el Naszály Ferenc, a Kraftwork digitális üzletágának vezetője.

A fiatalok egyik kedvenc italmárkájának animált matricái még csak néhány napja érhetőek el a világ legnagyobb gif-platformján, de az összmegtekintés már átlépte a 7,5 milliót. Jelenleg az ÁGY <3 matrica a legnépszerűbb 1,7 millió megtekintéssel, a második a BEST FRIENDS FOREVER 1,2 millió megtekintéssel.