- Hirdetés -

Meccs, boksz, tánc a nézettségi toplista élén

|

A kereskedelmi célcsoportnál ismét nagyon erős nézettséget produkált a Sztárbox. A teljes lakosságnál a hét legnézettebbje a Magyarország – Montenegró mérkőzés volt. A Dancing with the Stars pedig búcsúzóul még jól elverte a The Voice-t.

A mögöttünk álló 46. héten is nagyjából az történt a nézettségi versenyben, mint a korábbi hetekben. Azaz csoportszinten megingathatatlannak tűnik a TV2 Csoport első helye. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél tud hozzájuk legközelebb kerülni az RTL Magyarország, de ez a múlt héten is 2,2 százalékpontnyi különbséget jelentett a két portfólió között, a TV2 Csoport javára.

Az RTL és a TV2 viszonylatában teljes napon nem kérdéses az utóbbi első helye. Itt is főműsoridőben és a 18-49 éveseknél a legszorosabb a verseny, de ezt is nyeri a TV2, még ha nem is mindig nagy különbséggel. Múlt héten ezen a téren mindössze 0,3 százalék volt a kettejük közötti differencia.

A hétfőtől péntekig terjedő időszakot is nyerte a TV2 főműsoridőben a 18-49 éveseknél (TV2: 13,5%, RTL: 12,4%) és a 18-59 éveseknél is (TV2: 13,4%, RTL: 12,7%). Mindkét korosztálynál a TV2-é volt a szombat, az RTL-é a vasárnap.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 46. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,1 17,5 13,8
RTL 13,5 12,9 13,5

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 46. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,7 13,1 10,6
RTL 7,9 7,5 8

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,3 25,8 22,5
RTL Magyarország 18,6 16,5 18,5
MTVA 6,8 10,3 5,8
AMC Networks 5,8 5,5 5,6
Paramount Global 4,4 3,4 5,3
Network4 3,7 4,5 2,6
Antenna Entertainment Group 2,9 2,4 2,9
Warner Bros.Discovery 2,5 3,0 2,3

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16% / 14,5% (15,7% / 13,6%)
Tények Plusz – 12,4% / 11,9% (13,3% / 12,4%)
Ázsia Expressz – 14,7% / 15,5% (14,6% / 15,1%)
Párharc – 11,7% / 11,8% (11,7% / 12,3%)

RTL
Híradó – 17% / 15,5% (16,9% / 15,8%)
Fókusz – 12,3% / 12,7% (13,3% / 13,6%)
Házasodna a gazda – 13,6% / 13,4% (12,6% / 12,7%)
Survivor – 10,2% / 9,6% (9,8% / 9,7%)

Utolsó hetére kicsit erősödött a Házasodna a gazda, szerdán meg is nyerték a sávjukat, de a többi napon, illetve heti átlagban is előttük végzett az Ázsia Expressz. A Survivor és a Párharc között is viszonylag szoros volt a verseny, de összességében itt is a TV2-s műsor ért el jobb eredményt.

Szombaton egy új műsor, a Lego Masters debütált az RTL-en. Nem kezdett rosszul, csak egy kicsivel maradt el a főműsoridős csatornaátlagtól. A 18-49 éveseknél 12,7 százalékot tett ki a legózós műsor share-je, a 18-59 éveseknél pedig 12,8 százalékot. Sőt, a Lego Masters jobb közönségarányokat és nézettséget produkált – minden célcsoportnál – mint az utána következő The Voice évadzáró adása. Nincs mit szépíteni, szörnyű eredménnyel búcsúzott a Voice, a 18-49 éveseknél 9,7 százalék, a 18-59 éveseknél 9,8 százalék, a teljes lakosságnál 9,6 volt a közönségarányuk. Még csak az sincs, hogy valamelyik korosztálynál kiugróan erősek lettek volna.

Az utolsó előtti adáshoz képest múlt héten a The Voice – célcsoporttól függően – 10-15 százalék nézőt vesztett. A szeptember 2-i évadnyitó adáshoz képest pedig majdnem pontosan 40 százalékkal vonzott kevesebb nézőt az utolsó adás (szeptember 2-án a 18-49 éveseknél 224 ezer, a 18-59 éveseknél 321 ezer, a teljes lakosságnál 560 ezer nézővel kezdett a műsor).

A TV2-n a Dancing with the Stars nézőszáma viszont még nőtt is a korábbi héthez képest. A 18-49 éveseknél 210 ezres nézettséget és 15,8 százalékos közönségarányt, a 18-59 éveseknél 314 ezer nézőt és 16,2 százalékos share-t, a teljes lakosságnál pedig 821 ezer nézőt és 22,4 százalékot hozott a TV2 táncos műsora. Sokatmondó az is, hogy a múlt hetet nézve szombat este nyert a legnagyobb előnnyel a TV2…

Az RTL a vasárnap estével vigasztalódhatott, amikor a Sztárbox a 18-49 és a 18-59 éveseknél is megverte a Sztárban sztár leszeket. Az RTL-es műsor a 18-49 éveseknél 23,7 százalékos közönségarányt produkált, miközben a TV2-s tehetségkutató 14,3 százalékot. A 18-59 éveseknél (21,3% vs. 16%) is jobban szerepelt a Sztárbox. A teljes lakosságnál viszont, ha nem is sokkal, de a Sztárban sztár leszek nyert (18,8% vs. 18%).

A múlt hét legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a Sztárbox volt 359 ezer és 472 ezer nézővel. Sokan voltak kíváncsiak az M4 Sporton közvetített Magyarország – Montenegró meccsre. A teljes lakosság körében ez a hét legnézettebb műsora a maga 861 ezres nézőszámával. A teljes lakosságnál a toplista második helyére a Dancing with the Stars kapaszkodott fel (821 ezer néző), a 18-49 és a 18-59 évesek körében pedig a Magyarország – Montenegró mérkőzés áll a heti toplista második helyén (282 ezer és 449 ezer nézővel).

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 472 616 21,3
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS – EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 449 976 27,7
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 352 109 16,0
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 326 984 16,0
HÍRADÓ RTL 320 551 21,6
DANCING WITH THE STARS TV2 314 536 16,2
TÉNYEK TV2 308 585 15,2
HÁZASODNA A GAZDA RTL 298 425 14,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 280 455 15,5
FÓKUSZ RTL 255 801 13,8

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS – EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 861 017 27,0
DANCING WITH THE STARS TV2 821 756 22,4
TÉNYEK TV2 806 468 19,9
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 778 231 18,8
SZTÁRBOX RTL 742 344 18,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 708 654 18,7
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 691 713 17,4
HÍRADÓ RTL 688 122 20,5
HÁZASODNA A GAZDA RTL 560 660 13,9
FÓKUSZ RTL 495 738 12,8

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 359 867 23,7
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS – EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 282 640 25,9
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 233 390 16,5
SZTÁRBAN SZTAR LESZEK! TV2 215 148 14,3
DANCING WITH THE STARS TV2 210 068 15,8
HÁZASODNA A GAZDA RTL 206 348 14,6
HÍRADÓ RTL 204 571 20,7
FÓKUSZ RTL 186 513 14,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 185 168 15,2
TÉNYEK TV2 166 499 12,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...