- Hirdetés -

Meccs, boksz, tánc a nézettségi toplista élén

|

- Hirdetés -

A kereskedelmi célcsoportnál ismét nagyon erős nézettséget produkált a Sztárbox. A teljes lakosságnál a hét legnézettebbje a Magyarország – Montenegró mérkőzés volt. A Dancing with the Stars pedig búcsúzóul még jól elverte a The Voice-t.

A mögöttünk álló 46. héten is nagyjából az történt a nézettségi versenyben, mint a korábbi hetekben. Azaz csoportszinten megingathatatlannak tűnik a TV2 Csoport első helye. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél tud hozzájuk legközelebb kerülni az RTL Magyarország, de ez a múlt héten is 2,2 százalékpontnyi különbséget jelentett a két portfólió között, a TV2 Csoport javára.

Az RTL és a TV2 viszonylatában teljes napon nem kérdéses az utóbbi első helye. Itt is főműsoridőben és a 18-49 éveseknél a legszorosabb a verseny, de ezt is nyeri a TV2, még ha nem is mindig nagy különbséggel. Múlt héten ezen a téren mindössze 0,3 százalék volt a kettejük közötti differencia.

A hétfőtől péntekig terjedő időszakot is nyerte a TV2 főműsoridőben a 18-49 éveseknél (TV2: 13,5%, RTL: 12,4%) és a 18-59 éveseknél is (TV2: 13,4%, RTL: 12,7%). Mindkét korosztálynál a TV2-é volt a szombat, az RTL-é a vasárnap.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 46. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,1 17,5 13,8
RTL 13,5 12,9 13,5

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 46. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,7 13,1 10,6
RTL 7,9 7,5 8

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,3 25,8 22,5
RTL Magyarország 18,6 16,5 18,5
MTVA 6,8 10,3 5,8
AMC Networks 5,8 5,5 5,6
Paramount Global 4,4 3,4 5,3
Network4 3,7 4,5 2,6
Antenna Entertainment Group 2,9 2,4 2,9
Warner Bros.Discovery 2,5 3,0 2,3

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16% / 14,5% (15,7% / 13,6%)
Tények Plusz – 12,4% / 11,9% (13,3% / 12,4%)
Ázsia Expressz – 14,7% / 15,5% (14,6% / 15,1%)
Párharc – 11,7% / 11,8% (11,7% / 12,3%)

RTL
Híradó – 17% / 15,5% (16,9% / 15,8%)
Fókusz – 12,3% / 12,7% (13,3% / 13,6%)
Házasodna a gazda – 13,6% / 13,4% (12,6% / 12,7%)
Survivor – 10,2% / 9,6% (9,8% / 9,7%)

Utolsó hetére kicsit erősödött a Házasodna a gazda, szerdán meg is nyerték a sávjukat, de a többi napon, illetve heti átlagban is előttük végzett az Ázsia Expressz. A Survivor és a Párharc között is viszonylag szoros volt a verseny, de összességében itt is a TV2-s műsor ért el jobb eredményt.

Szombaton egy új műsor, a Lego Masters debütált az RTL-en. Nem kezdett rosszul, csak egy kicsivel maradt el a főműsoridős csatornaátlagtól. A 18-49 éveseknél 12,7 százalékot tett ki a legózós műsor share-je, a 18-59 éveseknél pedig 12,8 százalékot. Sőt, a Lego Masters jobb közönségarányokat és nézettséget produkált – minden célcsoportnál – mint az utána következő The Voice évadzáró adása. Nincs mit szépíteni, szörnyű eredménnyel búcsúzott a Voice, a 18-49 éveseknél 9,7 százalék, a 18-59 éveseknél 9,8 százalék, a teljes lakosságnál 9,6 volt a közönségarányuk. Még csak az sincs, hogy valamelyik korosztálynál kiugróan erősek lettek volna.

Az utolsó előtti adáshoz képest múlt héten a The Voice – célcsoporttól függően – 10-15 százalék nézőt vesztett. A szeptember 2-i évadnyitó adáshoz képest pedig majdnem pontosan 40 százalékkal vonzott kevesebb nézőt az utolsó adás (szeptember 2-án a 18-49 éveseknél 224 ezer, a 18-59 éveseknél 321 ezer, a teljes lakosságnál 560 ezer nézővel kezdett a műsor).

A TV2-n a Dancing with the Stars nézőszáma viszont még nőtt is a korábbi héthez képest. A 18-49 éveseknél 210 ezres nézettséget és 15,8 százalékos közönségarányt, a 18-59 éveseknél 314 ezer nézőt és 16,2 százalékos share-t, a teljes lakosságnál pedig 821 ezer nézőt és 22,4 százalékot hozott a TV2 táncos műsora. Sokatmondó az is, hogy a múlt hetet nézve szombat este nyert a legnagyobb előnnyel a TV2…

Az RTL a vasárnap estével vigasztalódhatott, amikor a Sztárbox a 18-49 és a 18-59 éveseknél is megverte a Sztárban sztár leszeket. Az RTL-es műsor a 18-49 éveseknél 23,7 százalékos közönségarányt produkált, miközben a TV2-s tehetségkutató 14,3 százalékot. A 18-59 éveseknél (21,3% vs. 16%) is jobban szerepelt a Sztárbox. A teljes lakosságnál viszont, ha nem is sokkal, de a Sztárban sztár leszek nyert (18,8% vs. 18%).

A múlt hét legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a Sztárbox volt 359 ezer és 472 ezer nézővel. Sokan voltak kíváncsiak az M4 Sporton közvetített Magyarország – Montenegró meccsre. A teljes lakosság körében ez a hét legnézettebb műsora a maga 861 ezres nézőszámával. A teljes lakosságnál a toplista második helyére a Dancing with the Stars kapaszkodott fel (821 ezer néző), a 18-49 és a 18-59 évesek körében pedig a Magyarország – Montenegró mérkőzés áll a heti toplista második helyén (282 ezer és 449 ezer nézővel).

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 472 616 21,3
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS – EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 449 976 27,7
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 352 109 16,0
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 326 984 16,0
HÍRADÓ RTL 320 551 21,6
DANCING WITH THE STARS TV2 314 536 16,2
TÉNYEK TV2 308 585 15,2
HÁZASODNA A GAZDA RTL 298 425 14,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 280 455 15,5
FÓKUSZ RTL 255 801 13,8

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS – EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 861 017 27,0
DANCING WITH THE STARS TV2 821 756 22,4
TÉNYEK TV2 806 468 19,9
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 778 231 18,8
SZTÁRBOX RTL 742 344 18,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 708 654 18,7
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 691 713 17,4
HÍRADÓ RTL 688 122 20,5
HÁZASODNA A GAZDA RTL 560 660 13,9
FÓKUSZ RTL 495 738 12,8

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 359 867 23,7
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS – EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 282 640 25,9
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 233 390 16,5
SZTÁRBAN SZTAR LESZEK! TV2 215 148 14,3
DANCING WITH THE STARS TV2 210 068 15,8
HÁZASODNA A GAZDA RTL 206 348 14,6
HÍRADÓ RTL 204 571 20,7
FÓKUSZ RTL 186 513 14,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 185 168 15,2
TÉNYEK TV2 166 499 12,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nem hisznek a fenntarthatósági jelentéseknek a befektetők

Noha a fenntarthatóság fontos szempont a befektetési döntések meghozatalakor, a befektetők 94 százaléka szerint a fenntarthatósági teljesítményről szóló vállalati jelentések megalapozatlan állításokat tartalmaznak – áll a PwC 2023-as globális befektetői felmérésében. Ezért nem is...

Jön az automatikus titkosítás a Facebookon

Automatikusan titkosítani fogja a személyes üzeneteket a jövőben a Facebook és az Instagram a The Wall Street Journal (WSJ) beszámolója szerint. A két közösségi platformot működtető Meta azzal indokolja a változtatást, hogy így a...

PR szakértők: fókuszban az ESG és a mesterséges intelligencia

Az ESG területére várják a legtöbb befektetést 2024-ben, emellett a mesterséges intelligenciával kapcsolatos képességek elsajátítását tartják a legfontosabbnak a globális PR-iparág vezető szakértői – derült ki az ICCO „World PR Report 2023-2024” című új...

Jelentős béremeléssel számolnak a hazai munkaadók

Az idén a januári tervekhez képest végül jóval több vállalat emelt a munkavállalók bérén, ráadásul a növelés mértéke is meghaladta az eredeti elképzeléseket. Ennek elsődleges oka a munkaerő megtartása volt és az inflációt hivatott...

Új megoldással segíti ügyfeleit a Yettel

Számos előnye miatt máig növekvő népszerűségnek örvend a mobilszámlára történő "vedd meg most, fizesd később" típusú kisértékű vásárlás, mint a mobilparkolás, az autópályamatrica, a lottó vagy a közösségi közlekedési jegy vásárlása. A Yettel alkalmazásban...

Átalakítja influencer marketing tevékenységét a L’Oréal

Az influencer marketing feladatokat a jövőben az összes L’Oréal márka számára a WS Hungary, a WS Czech és az AMI Communications Slovakia ügynökségi konzorciuma látja el Magyarországon, Csehországban, illetve Szlovákiában.2024 januárjától a L’Oréal új...

Nehéz átállni az elektromos járművekre

A fosszilis tüzelőanyaggal működő belső égésű motorokkal felszerelt új autók 2035-től való betiltása ma igencsak ambiciózus tervnek tűnik. Az új elektromos autók regisztrációja felívelőben van, bár a keleti piacok jócskán el vannak maradva a...

Kiderült, hol a legdrágábbak az ingatlanok

A 2023-as év tranzakciószámban visszafogott, szélsőségekben azonban bővelkedő évet jelentett a hazai ingatlanpiacon. Volt, aki 3 millió forintnál is többet fizetett egy újépítésű lakásért négyzetméterenként, de gazdára találtak 12 négyzetméteres minilakások is, és volt,...

A Toyota vezeti a hazai újautópiacot

A teljes magyarországi személyautó és kishaszongépjármű újautópiacon a Toyota 16.150 új autó értékesítésével, 13,6%-os piaci részesedéssel áll az első helyen az év első tizenegy hónapjának eladásait vizsgálva, ami több, mint a másfélszerese a második...

Így állunk a nyugdíjmegtakarítással

Magyarországon a 40-49 évesek rendelkeznek a legnagyobb arányban nyugdíjmegtakarítással, de az előrelátó és felelős pénzügyi gondolkodás abban is megnyilvánul körükben, hogy hosszú távú befektetési célokat tűznek ki, megtervezik pénzügyeiket és ezt a szemléletet egyre...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre érkezik az HBO sorozatának új évada

A True Detective: Night Country új évadában az Oscar-díjas Jodie Foster és a profi ökölvívóból lett színésznő, Kali Reis nyomoznak egy rejtélyes gyilkossági ügyben.Amikor az alaszkai Ennisben beköszönt a hosszú téli éjszaka, a sarkvidéki...

Nem hisznek a fenntarthatósági jelentéseknek a befektetők

Noha a fenntarthatóság fontos szempont a befektetési döntések meghozatalakor, a befektetők 94 százaléka szerint a fenntarthatósági teljesítményről szóló vállalati jelentések megalapozatlan állításokat tartalmaznak – áll a PwC 2023-as globális befektetői felmérésében. Ezért nem is...

Jön az automatikus titkosítás a Facebookon

Automatikusan titkosítani fogja a személyes üzeneteket a jövőben a Facebook és az Instagram a The Wall Street Journal (WSJ) beszámolója szerint. A két közösségi platformot működtető Meta azzal indokolja a változtatást, hogy így a...

PR szakértők: fókuszban az ESG és a mesterséges intelligencia

Az ESG területére várják a legtöbb befektetést 2024-ben, emellett a mesterséges intelligenciával kapcsolatos képességek elsajátítását tartják a legfontosabbnak a globális PR-iparág vezető szakértői – derült ki az ICCO „World PR Report 2023-2024” című új...

Jelentős béremeléssel számolnak a hazai munkaadók

Az idén a januári tervekhez képest végül jóval több vállalat emelt a munkavállalók bérén, ráadásul a növelés mértéke is meghaladta az eredeti elképzeléseket. Ennek elsődleges oka a munkaerő megtartása volt és az inflációt hivatott...
- Hirdetés -

Podcast

Újabb csatornákon megyünk az olvasók után

Az Indamedia könyvkiadásban erősített, a Wizzair pedig növelte repülőflottáját – erről és még tucatnyi másik dologról beszélgettek a Business Lounge november 21-ei adásában Starcz Ákossal, az Indamedia csoport igazgatósági tagjával és Radó Andrással, a...

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

Don't Miss

A Jófogás márka is külön cégként fog működni

A Jófogást egy apróhirdetési oldalból olyan e-kereskedelmi platformmá, piactérré akarják átalakítani, amely igazodik a fiatalabb felhasználók igényeihez is – mondta el Várkonyi Balázs. A Vatera.hu, valamint a Jófogás.hu befektetője és vezérigazgatója a Marketing&Media magazinnak...

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Nem hisznek a fenntarthatósági jelentéseknek a befektetők

Noha a fenntarthatóság fontos szempont a befektetési döntések meghozatalakor, a befektetők 94 százaléka szerint a fenntarthatósági teljesítményről szóló vállalati jelentések megalapozatlan állításokat tartalmaznak – áll a PwC 2023-as globális befektetői felmérésében. Ezért nem is...

Napelemekre költenek a hazai nagyvállalatok

Népszerűek az energiahatékonyságot növelő beruházások a nagyvállalatok körében, minden negyediknél várható ilyen jellegű fejlesztés a következő egy év során. A beruházásokat nem csupán az energiaárak emelkedése hajtja, hanem több szempont együttesen, így például a...

Minierdőt telepítettek Budapesten

November 29-én a XII. kerületben immár a harmadik Miyawaki erdőt adták át a GreenGo két éve indított Gurulj a fákért! Támogatói Programjának keretében. Budapest első és kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztója ezzel már...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....