- Hirdetés -

Médiavezérek eredményekről, piacról és a jövőről – 2. rész

|

Bőven akad feladata a nagy médiacégek vezetőinek. A digitalizációval és az MI-gyorsvonattal is lépést kell tartani, miközben olyan médiatartalmakkal kell előrukkolni, amelyek hasznosak és relevánsak.

 

Optimista terv készül

Bihari Zsuzsanna, Village Media, ügyvezető

Integrált médiakampányok

A hiperlokális médiaportfóliónk által 2257 településre juttattuk el hirdetőink üzeneteit. Ötszáznyolcvan médiafelületen valamennyi médiatípust tartalmazó integrált médiakampányokat valósítottunk meg több mint háromszáz kiadóval, médiacentrummal szoros együttműködésben. A helyi híreket közlő sajtótermékek népszerűsége töretlen, havonta 2,33 millió példányban jutottak el olvasóikhoz e kiadványok. Szakmai konferenciák, sportesemények együttműködő partnerei voltunk, a podcastcsatornáink száma pedig 75-re bővült. A tavalyi nem csupán a számok tükrében, de érzetre is mozgalmas év volt.

Szerény növekedés

Üzleti eredményeink kiadói partnereink legnagyobb megelégedésére szolgáltak, csapatunk a kitűzött célokat maradék nélkül teljesítette, így szerény növekedéssel zárhattuk az évet.

További kiadókkal szerződünk

A felhasználók pontos definiálása elé újabb akadályokat gördít a nemzetközi jogalkotó, így még inkább felértékelődhet a Village médiaportfóliójának legfőbb haszonértéke: az országos lefedettség, a lakhely, valamint az olvasói szokások pontos meghatározásának képessége, és ezek a jövőben is jelentős üzleti eredményeket hozhatnak számunkra. Emellett fontos, hogy a médiapartnereink folyamatosan fejlesztik és bővítik a felületeiket, így a szinergiák és az erőforrásaik kiaknázásával értékesíthető hirdetési felületeink köre tovább bővül. A jövőben is további kiadókkal szerződünk, törekedve a teljes országos lefedettségünk tökéletesítésére, az elérhető legjobb tartalmakat és olvasótábort maga mögött tudható kiadók értékesítési képviseletére. Mindezek okán optimista üzleti terv készült 2024-re.

 

Nagyon grand cru év volt a tavalyi

Pavel Stanchev, TV2 Csoport, vezérigazgató

Erős javulás

Ha a borászok szóhasználatával szeretnék élni, akkor a TV2 Csoport számára 2023 egy „nagyon grand cru” év volt: a TV2 abszolút nézettségi fölénye jellemezte Magyarországon egész nap és főműsoridőben, minden fontos demográfiai csoportban. Ugyanez a helyzet csoportszinten is, továbbá bevétel- és profitnövekedés, erős javulás a szlovéniai működésünkben. A TV2 Play Zérót és a TV2 Play Prémiumot pedig sikeresen bevezettük a digitális piacon. Mindezeket az eredményeket egy gazdasági bizonytalansággal teli évben sikerült elérni.

Tovább növeljük

Arra számítok, hogy a csatornáink az idén is megerősítik kiváló teljesítményüket, csakúgy, mint a TV2-n futó kiemelt műsoraink. Továbbá, hogy megőrizzük a nyereségességi szintünket, emellett tovább növeljük és diverzifikáljuk a bevételeinket.

Ismét divatos

A legnagyobb kihívást az jelenti, hogy miként lehet kielégíteni a megnövekedett reklámigényeket. A televíziózás ismét divatos, és rengeteg a megrendelésünk, még nyáron is, ami atipikus. De a hirdetési díjak emelkedése és az általunk kínált nonspot jellegű megoldások segíthetnek.

 

Átlag fölött teljesítettünk

Guttengéber Csaba, Atmedia, ügyvezető igazgató

2023

A tavalyi izgalmakkal teli, kimagasló év volt az Atmedia számára. Mindhárom üzletágunk – tévé, online, rádió és a podcast is – a terveink és a piaci átlag fölött teljesített. Éves szinten sikerült szállítanunk a televíziós kampányokat, emellett bővült is a portfóliónk.

A labdarúgó-Eb és az olimpia is óriási siker

Az idei esztendő jól indult, minden területen növekedést várok. Annak a mértéket még korai megmondani, de talán egy két számjegyű várakozás ebben a pillanatban nem túlzás. A tévé árszínvonalát növelni tudtuk. Emellett az Eb és az olimpia is óriási siker. Tovább építjük az online portfóliónkat és a Podpadet, a rádiópiacon pedig most is tart a tavalyi növekedés dinamikája.

Van bőven feladat

Továbbra is kihívás az idősebb célcsoportok racionális, üzleti alapokon való elfogadtatása – lásd korfa, a televízió árszínvonalának további növelése a kereslet kielégítése, a tartalomgyártás megnövekedett költségei és a hatalmas reklámzaj csökkentése miatt. A költések szezonalitásának idei megborulása és a pontos költés-előrejelzések hiánya is nehézséget jelent. Feladatunk tehát az idén is akad bőven.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...