Fontos kérdések dőlhetnek el egy-egy meetingen, és a BrandMania stábja most utánajárt, hogy mitől lehet hatékony egy megbeszélés és mik a legújabb trendek. A műsor második részéből pedig kiderül, hogyan telik a Coca-Cola Magyarország hazai vezetőjének egy napja.
A munkahelyi élet elengedhetetlen részét képezik a meetingek, egye-egy ilyen megbeszélésen fontos kérdések sora dőlhet el. A BrandMania stábjának nyilatkozva Lunczner Ádám, a Mindshare médiaigazgatója elmondta, hogy arra törekszenek, hogy csak akkor szervezzenek egy megbeszélést, ha tényleg szükséges. Az ügynökségnél időnként a szabadba is szerveznek meetingeket és Lunczner Ádám szerint fontos, hogy megtalálják az ideális egyensúlyt.
A Magyar Telekom a közelmúltban vette birtokba új irodaházát, amiben 4500-an dolgoznak együtt. A társaság toborzási és Employer Branding csapatának szakmai vezetője, Hinterstein Anikó a BrandMania stábjának elárulta, hogyan alakította át a meetingeket az új irodaház, illetve az, hogy áttértek az agilis módszertanra. A műsorból kiderül az is, hogyan néz ki egy déli standup Telekom-módra.
A prezentációkészítés nagyágyúja a Prezi, és most az is kiderül, hogy a társaságnál hogyan állnak a meetingekkel. A cégnek Budapest mellett Rigában és San Francisco-ban vannak irodái, így komoly alkalmazkodást igényelt, hogy egyszerre tudjanak egyeztetni a munkatársak. Technológiai vállalkozásként a kéthetente tartott nagy találkozókon speciális megoldásokat is bevetnek.
Sanjay Gupta, a GROW humán- és szervezetfejlesztési csoport vezérigazgatója a BrandMania stábjának többek között arról beszélt, hogy egyre többször virtuális tárgyalások jönnek létre. Hangsúlyozta azt is, hogy bár a meetingeknek nem feltétlenül van időkorlátjuk, a résztvevő munkatársak koncentrálóképességének annál inkább, így nem szerencsés, ha túlságosan elhúzódik egy megbeszélés. Sanjay Gupta azt is elárulta, hogy mik a jó meeting kulcsfontosságú összetevői.
A BrandMania második részében a Meet the boss-ban ezúttal a Coca-Cola Magyarország ügyvezető igazgatójával, Kerekes Péterrel találkozhatunk, aki megmutatja, hogyan telik egy napja. Kiderül, miért jár motorral, ha teheti, hogyan vezeti le a feszültséget, milyen ételeket kedvel és hogyan látják őt a munkatársai.
A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon vagy ide kattintva.