- Hirdetés -

Még egészségesebbek lesznek a Lidl termékei

|

- Hirdetés -

A Lidl Magyarország felelős vállalatként elkötelezett az egészséges táplálkozás előmozdítása iránt, ezt mutatja 2019-ben tett vállalása is, mely szerint saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal csökkenti a hozzáadott só- és cukortartalmat. Az optimalizálási program sikerét mutatja, hogy az elmúlt négy évben 909,5 tonnával kevesebb hozzáadott cukrot és 97,5 tonnával kevesebb hozzáadott sót használt fel az élelmiszerek előállításához a diszkontlánc. A tudatos étkezés népszerűsítése is fontos célja a Lidl-nek, ennek érdekében a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségével működik együtt.

A változatos és minél magasabb minőségű termékkínálat kialakítása érdekében a Lidl szorosan együttműködik beszállítóival, és figyelemmel követi a változó vásárlói igényeket. A cukor esetében elsősorban a gyermekek körében népszerű élelmiszerekre, így többek között a reggeli gabonafélékre, joghurtokra, kekszekre, édes péksüteményekre, jégkrémekre és desszertekre összpontosít a diszkontlánc. A hozzáadott sómennyiséget pedig elsősorban azon termékeknél mérsékelte, amelyeket Magyarországon rendszeresen fogyasztanak, és amelyek általában a napi sóbevitel nagy részét teszik ki, úgymint a kenyér-és zsemlefélék, húsok- és kolbászfélék vagy a sós snackek, chipsek. Fontos, hogy az áruházlánc a cukrot nem helyettesíti mesterséges édesítőszerrel vagy egyéb cukorhelyettesítővel, viszont a fejlesztés során továbbra is a jó íz az elsődleges és fontos, hogy az teljes mértékben megfeleljen a fogyasztók elvárásainak.

„Az elmúlt egy évben több mint 80 termék esetében módosítottuk a receptúrát annak érdekében, hogy a megszokott finom íz mellett, az egészséget is figyelembe véve kevesebb hozzáadott sóval, illetve cukorral készülhessenek élelmiszereink. Ennek köszönhetően a 2021-es gazdasági évben 55,5 tonna sóval és 377,4 tonna cukorral kevesebbet használtunk fel ezekhez az élelmiszerekhez. Az érintett termékeket átláthatóan kommunikáljuk vásárlóink felé. A boltokban és reklámújságunkban külön jelöléssel látjuk el, a weboldalunkon pedig az összes optimalizált termék megtalálható” - mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Ezenfelül idén szeptemberben ismét elindította a vállalat az Egészségesen az iskolapadban programját, melyet 2015-ben hívott életre annak érdekében, hogy felhívja a figyelmet a gyerekek egészséges táplálkozásának fontosságára, egyben megossza az ezzel kapcsolatos ismereteket a szülőkkel. Szakmai partnerként a kezdetektől a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségével dolgozik együtt a Lidl. Idén az egészséges tízóraikészítés kerül középpontba, illetve online felmérés keretében szeretné megismerni az áruházlánc, hogy milyen formában van jelen a családi konyhákban az egészségestudatos ételkészítés.

„Az egészséges életmódnak kiemelt szerepe van a betegségek megelőzésében, melynek fontos része a megfelelő mennyiségű só-és cukorfogyasztás. Bár a táplálkozási szokások megváltoztatásához idő kell, bármikor dönthetünk úgy, hogy egészségünk érdekében minél több olyan élelmiszert választunk, ami jobban illik egy egészségesebb étrendbe. Fontos, hogy bővüljön az egészségtudatosabb alternatívát nyújtó termékek kínálata, ami megkönnyíti a vásárlók helyzetét. Ehhez nyújt segítséget a mindennapokban a Lidl” – mondta Szűcs Zsuzsa, az MDOSZ elnöke.

A diszkontlánc október 29-étől érvényes akciós kínálatában számos só-és cukoroptimalizált termék megtalálható lesz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ötmilliárd euró fölött az EU zenei piaca

Először készített az Európai Unió zenei piacára fókuszáló jelentést a hangfelvétel-kiadók nemzetközi szervezete, az IFPI. A dokumentum megállapítja: az unió zenei hangfelvételekből származó éves bevétele tavaly meghaladta Japán, az Egyesült Királyság és Kína adatait...

Eldőlt, a Semmelweis lesz a hivatalos magyar nevezés az Oscar-díjra

Döntött az Oscar-díjra nevező bizottság: a Semmelweis című mozifilm képviseli Magyarországot a „nemzetközi film” kategóriában. A Koltai Lajos rendezésben, Vecsei H. Miklós és Nagy Katica főszereplésével, Lajos Tamás producer vezetésével készült filmet mintegy 350...

Jövő héten duplázás – jön a TOP50 marketingvezető és TOP50 PR-es díjátadó

Jövő csütörtökön mutatják be a Marketing&Media magazin által összeállított, a legsikeresebb hazai marketingvezetőket és PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50-es rangsorokat. A legjobbakat díjazzák is majd a Marketing Summit keretein belül rendezett díjátadó esten. A Marketing&Media...

Nem engedhető meg a halogatás taktikája – interjú Mérő Ádámmal

Fontos, hogy a marketing, mint stratégiai tervező és szervező egység a vállalatirányítás központi funkciója legyen, a szervezetet áthassa a digitalizáció, illetve a mesterséges intelligencia kiaknázása egy holisztikus stratégia mentén történjen – mutatott rá Mérő...

Tovább zöldít az Erste

Alig néhány év alatt több mint 4600 tonnával csökkentette szén-dioxid-kibocsátását az Erste. A bank 2023-ban teljes energiafelhasználását 7 százalékkal, ezen belül villamosenergia-fogyasztását 7,5 százalékkal mérsékelte. Közben papírfelhasználása is még tovább, egy év alatt több...

Gulyás Michelle videójával indul a DO60 LaserFun roadshow

DO60 LaserFun néven országos roadshowt indít útjára a Magyar Diáksport Szövetség, amelynek célja, hogy minél több gyermek és fiatal ismerje meg az öttusát és az annak alapjául szolgáló versenyszámokat. A résztvevők játékos verseny keretében...

Így lehet eladni a különleges ingatlanokat

Sokan fantáziálnak arról, hogy dombházban, kastélyban vagy épp egy régi vízimalomban élik le az életüket és akad néhány elszánt ember, aki meg is valósítja ezt. A különleges ingatlanok mindig rejtenek kockázatot, hiszen nem lehet...

Különleges okosmobillal rukkolt elő a HMD

A Human Mobile Devices bemutatta az eddigi legforradalmibb készülékét: megérkezett a HMD Fusion. Az egyedi okostokokkal kiegészíthető okostelefont teljesen a saját stílusodra szabhatod, és minden eddiginél könnyebben alakíthatod át vele a kedvenc, gyakran használt...

Jó hír az IKEA vásárlóinak

Az IKEA szeptemberben kezdődő új pénzügyi évében több mint 330 cikk árát csökkenti, átlagosan 18 százalékkal. A vállalat 2023 szeptembere óta kínálata 20 százalékának csökkentette az árát, annak érdekében, hogy még többek számára tegye...

Most pénzt adnak a biciklizésért

Szeptember 21-22-én harmadik alkalommal rendezi meg a Kerékpárosbarát hétvégét a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ), amely egybe esik az autómentes hétvégével. A program keretén belül országszerte kedvezményekkel várják vendégeiket a Kerékpárosbarát Szolgáltatói hálózat tagjai.A...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hatalmas büntetést kell fizetnie az Apple-nek és a Google-nek

Az EU bírósága helyben hagyta az Google internetes óriásvállalatra kiszabott 2,42 milliárd euró bírságot, amelyet 2017-ben szabtak ki rá amiatt, hogy versenyelőnyével visszaélve a keresőjében saját árösszehasonlító szolgáltatását részesítette előnyben a versenytársak kárára. A...

Ötmilliárd euró fölött az EU zenei piaca

Először készített az Európai Unió zenei piacára fókuszáló jelentést a hangfelvétel-kiadók nemzetközi szervezete, az IFPI. A dokumentum megállapítja: az unió zenei hangfelvételekből származó éves bevétele tavaly meghaladta Japán, az Egyesült Királyság és Kína adatait...

Eldőlt, a Semmelweis lesz a hivatalos magyar nevezés az Oscar-díjra

Döntött az Oscar-díjra nevező bizottság: a Semmelweis című mozifilm képviseli Magyarországot a „nemzetközi film” kategóriában. A Koltai Lajos rendezésben, Vecsei H. Miklós és Nagy Katica főszereplésével, Lajos Tamás producer vezetésével készült filmet mintegy 350...

Jövő héten duplázás – jön a TOP50 marketingvezető és TOP50 PR-es díjátadó

Jövő csütörtökön mutatják be a Marketing&Media magazin által összeállított, a legsikeresebb hazai marketingvezetőket és PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50-es rangsorokat. A legjobbakat díjazzák is majd a Marketing Summit keretein belül rendezett díjátadó esten. A Marketing&Media...

Nem engedhető meg a halogatás taktikája – interjú Mérő Ádámmal

Fontos, hogy a marketing, mint stratégiai tervező és szervező egység a vállalatirányítás központi funkciója legyen, a szervezetet áthassa a digitalizáció, illetve a mesterséges intelligencia kiaknázása egy holisztikus stratégia mentén történjen – mutatott rá Mérő...

Don't Miss

Ezekre a területekre keresik a legtöbb frissdiplomást

Bár a felsőfokú végzettséggel rendelkező pályakezdők lehetőségei valamelyest szűkültek tavaly augusztushoz képest, mégis számos olyan terület emelkedik ki, ahova tárt karokkal várják a frissdiplomások tömegeit, ráadásul mérnök területen még mindig kiemelkedő bérekkel.A Profession.hu 2022...

Változás a feat. vezetésében

Béky Patrik társ-kreatívigazgatói szerepkörben folytatja pályafutását a feat.-nél 2024. őszétől. A szakember feladata Persely Tamás (kreatívigazgató, tulajdonos) mellett az ügynökség kreatív divíziójának irányítása, projektjeinek teljes körű szakmai vezetése, valamint a csapat munkájának innovációs fejlesztése...

Új vezetővel erősít a K&H

2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át a K&H Vállalati divíziójának irányítását, valamint tagja lett a K&H vezetői bizottságának is. A K&H Vállalati divíziójának vezetését 2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át és személyével bővült...

Mészáros Péter a Hello Agency-nél folytatja

A hazai reklámipar egyik meghatározó szakértője és stratégája új ügynökségnél folytatja pályafutását: 2024 augusztusától Kreatív stratégiai koordinátorként erősíti a Hello Agency-t. Péter korábban a Positive Adamsky Creative Head of Copywriting pozíciójából érkezett, ahol számos...

Rangos nemzetközi díjat nyert a magyar borászat

A Red Dot Awards a világ legnagyobb és legtekintélyesebb dizájn és formatervezési díja, amelyre minden évben tízezernél is többen pályáznak a világ több mint 50 országából. Idén a Pátzay Borbirtok címkéi is díjat kaptak,...