- Hirdetés -

Még jobban felpörgetné a digitalizációt a Google

|

- Hirdetés -

A Google ma új kezdeményezést jelentett be, amelynek célja a digitális átalakulás, valamint a koronavírus-járvány utáni gazdasági fellendülés elősegítése. A ‘Grow Hungary with Google’ keretében a vállalat partnereivel közösen számos díjmentes eszközt, programot, speciális útmutatót és együttműködést kínál vállalkozók, startupok és magánszemélyek támogatására. A kezdeményezés keretében 2021 végéig a Google 50 000 helyi vállalkozást, startupot és magánszemélyt támogat online programokkal, eszközökkel, technológiákkal és professzionális végzettséget biztosító képzésekkel.

A digitális átalakulás iránti elkötelezettségének részeként a Google 5 évvel ezelőtt indította el Magyarországon a Grow with Google oktatási programot, melynek keretében 2016 óta csaknem 100.000 embert segített itthon abban, hogy digitális készségeik fejlesztésével vállalkozásuk növekedjen, karrierjükben előrelépjenek vagy el tudjanak helyezkedni a munkaerőpiacon.

Az új, Grow Hungary with Google elnevezésű kezdeményezés célja a magyar gazdaság talpra állásának felgyorsítása, valamint fellendítése. A Google, eszközeinek, technológiáinak és – az új normához igazodva – online programjainak segítségével 50.000 magyar kis- és középvállalkozásnak, startupnak és magánszemélynek nyújt segítséget 2021 végéig, hogy még erősebbé, versenyképesebbé és a válságokkal szemben ellenállóbbá váljanak.

A Grow Hungary with Google kezdeményezés három fő iránya: a magyar gazdaság fellendülésének támogatása, a digitális készségek fejlesztése és az innováció elősegítése. „A világjárvány miatt kialakult helyzetben felgyorsult a digitalizáció: most a technológia képes enyhíteni a válság hatását. A Grow Hungary with Google program fő célja az ország támogatása a gazdasági fellendülés és a digitális átalakulás felgyorsítása érdekében. A partnereinkkel együttműködésben megvalósuló programjainkon keresztül elérhető új eszközök és új készségek segítenek a jövőben való eligazodásban. Bízom benne, hogy a következő időszakban láthatjuk a kezdeményezésünk pozitív hatásait, a magyar vállalkozások újbóli megerősödését és piaci terjeszkedését” – jelezte Bíró Pál, a Google Magyarország vezetője a program mai, online bemutatóján.

A HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökséggel partnerségben a magyar kkv-kat exportot ösztönző programokkal, digitális eszközökkel és díjmentes forrásokkal segítjük, támogatjuk növekedésüket, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy minél több ügyfelet érjenek el Magyarországon és külföldön egyaránt. Dr. Szabó Kristóf a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség vezérigazgatója hozzátette: “Célunk, hogy export képzési és tanácsadási szolgáltatásainkkal segítsük a külpiaci terjeszkedésre alkalmas, de még nem exportáló hazai kis- és középvállalkozásokat és elindítsuk őket a nemzetközivé válás útján.”

A kis- és közepes vállalkozásokra is kiterjesztették a New Generation of Founders programot, mely a design thinking, azaz az ügyfélközpontú, kreatív problémamegoldás módszertanával segít a vállalkozásoknak, hogy a startupokhoz hasonló rugalmassággal és gyorsasággal tudjanak reagálni váratlan helyzetekre, felkészítve őket a világjárvány okozta kihívásokra és bizonytalanságra. A cég partnereivel együtt elindítja az új Google Career Certificate Programot, amely online, angol nyelven lesz elérhető a Coursera.org oldalon. Ezt az új lehetőséget Magyarországon 400 embernek teljesen díjmentesen teszik elérhetővé. A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével közösen 100 ösztöndíjas hely áll rendelkezésére a hazai turizmus szektorban dolgozóknak, hogy IT-ügyfélszolgálat, projektmenedzsment, adatelemzés és felhasználóiélmény-tervezés, területen fejlesszék magukat.

A Google.org támogatásával, a Green Fox Academy-vel és az INCO Academy-vel közösen pedig 300 helyet biztosítanak a programban, olyan nők számára, akik szeretnének közelebb kerülni az informatikai szektor által nyújtott karrierlehetőségekhez. Ez a program segítséget nyújt azoknak, akik saját ütemükben, online szeretnének új digitális készségeket elsajátítani minden előzetes tudás vagy ismeret nélkül.

“Magyarországi partnerként örömmel csatlakoztunk az INCO Academy programjához, hiszen azt látjuk, nagy szükség van továbbképzésre és átképzésre. A digitalizáció térnyerésével a munkavállalóknak iparágtól függetlenül szükségük van technológiai ismeretekre, míg az IT iparágban tapasztalható munkaerőhiányra az átképzés jelentheti az egyik megoldást” – mondta el Langmár Péter, a Green Fox Academy társalapítója. “A tech szektor számára a nők kiaknázatlan tartalékot jelentenek, az Eurostat adatai szerint a hazai ICT-szektorban dolgozó nők aránya mindössze 10% körül alakul. Az INCO Academy célja, hogy növelje az egyenlő hozzáférést a jövőbiztos iparágakban, ezért szól a program kifejezetten nőknek.”

„A Grow Hungary with Google a több mint 10 éves magyarországi Google iroda – eddigi programjainak kibővített és továbbfejlesztett elemeit tartalmazza. A legjelentősebb kezdeményezés a Grow with Google Digital Workshop, amelyet 2016-ban indítottunk el, és amelyen keresztül a Google mára csaknem 100.000 vállalkozásnak és magánszemélynek nyújtott segítséget digitális ismereteik fejlesztésében. A Grow Hungary with Google kezdeményezés programjain keresztül felgyorsítjuk ezt a ritmust, és 2021 végére arra törekszünk, hogy további 50.000 magyarnak segítsünk, a digitalizációban és a növekedésben „- mondta Boros Botond, a Google magyarországi marketing vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mi okozza a legnagyobb fejfájást az exportpiacra vágyó magyar kkv-knak

Régiós vonatkozásban átlagosan teljesítenek az exportpiacokon a hazai kis- és középvállalkozások, ugyanakkor összességében továbbra is csupán alig több mint 5 százalékuk értékesíti termékeit vagy szolgáltatásait külföldön. Mivel az ország gazdasági teljesítménye és növekedése szempontjából...

Már közel 100 üzletben ment élelmiszert a Penny és a Munch

Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron, Pest és Vas megyékben is elérhető a PENNY üzleteiben a Munch egyre népszerűbb élelmiszermentő szolgáltatása. A 65 újonnan csatlakozó egységgel a kiskereskedelmi üzletlánc...

Így védhetjük meg az adatainkat

Az okoseszközök korában a kommunikáció, a munkavégzés és a tartalomfogyasztás minden eddiginél könnyebb és hatékonyabb, ám a technológiai fejlesztések egyúttal új kockázatokkal is járnak mind a személyes, mind a vállalati adatok biztonságára nézve. Ezért...

Kiderült, jövőre kiket vizsgál majd a fogyasztóvédelem

2024-ben is számos területen számíthatnak átfogó fogyasztóvédelmi célellenőrzésekre a vállalatok – hívja fel a figyelmet az EY. Jövőre biztosan sor kerül az infláció letörése érdekében idén bevezetett intézkedések vizsgálatára, ahogyan a közműszolgáltatók működésének, a...

Exkluzív premierekkel zárja az évet az HBO Max

Közeledik az év vége, így decemberre is tartogat néhány nagyszerű tartalmat az HBO Max. Több magyar film, köztük exkluzív premierek (Utolsó esély, Café Marylin), blockbuster franchise (Pókember), karácsonyi filmek és animációk (Mariah Carrey All...

A Sztárbox és a Reggeli miatt is eljárás indult

A „Sztárbox” és a „Reggeli” című műsorszámok egy-egy epizódja miatt is eljárást indít az RTL szolgáltatója ellen a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület több, külföldi hatóság alá tartozó műsorszám helytelen...

Hatályos: jövőre sem kell reklámadót fizetni

A november 30-i Magyar Közlönyben megjelent az adótörvények módosításáról szóló törvény Novák Katalin köztársasági elnök aláírásával, így jogerőre emelkedett a jogszabály, amely alapján a reklámadó mértéke 2024. december 31-ig továbbra is az adóalap 0...

Átlépte a másfél milliárdos határt az 5G

Az év végére 5-ből 1 mobilelőfizetés már az 5G technológiát használja majd a világban, vagyis a számos piacon továbbra is érezhető gazdasági és geopolitikai nehézségek ellenére töretlenül terjed a legújabb hálózati generáció – derül...

Tovább kalandozik Thuróczy Szabolcs és a SsangYong

A legszigorúbb apósjelölt szívét is meglágyítja a SsangYong Torres – legalábbis a friss kampányfilmek szerint. A dél-koreai SUV specialista legújabb modelljének bevezetőkampányáért a Mediator felelt.A dél-koreai SUV specialista új kalandokat és a hétköznapokból való...

Egyre jobban figyelnek a fenntarthatóságra a hazai vállalatok

A hazai cégek minden korábbinál nagyobb figyelemmel fordulnak a fenntarthatóság felé és egyre inkább érzik magukat is érintettnek – derül ki a K&H fenntarthatósági index hátteréül szolgáló kutatásból. A nagyvállalatok messze a legaktívabbak a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges összefogás a CO2-kibocsátás csökkentéséért

A Mars Magyarország két nagyvállalattal lépett partnerségre annak érdekében, hogy csökkentse beszállítói tevékenységének karbonlábnyomát. Ez a lépés összhangban áll az anyavállalat Nettó Zéró Kibocsátási Ütemtervével, amelynek célja, hogy 2050-re elérje a nettó nulla szén-dioxid...

Kiderült, mi okozza a legnagyobb fejfájást az exportpiacra vágyó magyar kkv-knak

Régiós vonatkozásban átlagosan teljesítenek az exportpiacokon a hazai kis- és középvállalkozások, ugyanakkor összességében továbbra is csupán alig több mint 5 százalékuk értékesíti termékeit vagy szolgáltatásait külföldön. Mivel az ország gazdasági teljesítménye és növekedése szempontjából...

Már közel 100 üzletben ment élelmiszert a Penny és a Munch

Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron, Pest és Vas megyékben is elérhető a PENNY üzleteiben a Munch egyre népszerűbb élelmiszermentő szolgáltatása. A 65 újonnan csatlakozó egységgel a kiskereskedelmi üzletlánc...

Így védhetjük meg az adatainkat

Az okoseszközök korában a kommunikáció, a munkavégzés és a tartalomfogyasztás minden eddiginél könnyebb és hatékonyabb, ám a technológiai fejlesztések egyúttal új kockázatokkal is járnak mind a személyes, mind a vállalati adatok biztonságára nézve. Ezért...

Kiderült, jövőre kiket vizsgál majd a fogyasztóvédelem

2024-ben is számos területen számíthatnak átfogó fogyasztóvédelmi célellenőrzésekre a vállalatok – hívja fel a figyelmet az EY. Jövőre biztosan sor kerül az infláció letörése érdekében idén bevezetett intézkedések vizsgálatára, ahogyan a közműszolgáltatók működésének, a...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Különleges összefogás a CO2-kibocsátás csökkentéséért

A Mars Magyarország két nagyvállalattal lépett partnerségre annak érdekében, hogy csökkentse beszállítói tevékenységének karbonlábnyomát. Ez a lépés összhangban áll az anyavállalat Nettó Zéró Kibocsátási Ütemtervével, amelynek célja, hogy 2050-re elérje a nettó nulla szén-dioxid...

Már közel 100 üzletben ment élelmiszert a Penny és a Munch

Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron, Pest és Vas megyékben is elérhető a PENNY üzleteiben a Munch egyre népszerűbb élelmiszermentő szolgáltatása. A 65 újonnan csatlakozó egységgel a kiskereskedelmi üzletlánc...

Egyre jobban figyelnek a fenntarthatóságra a hazai vállalatok

A hazai cégek minden korábbinál nagyobb figyelemmel fordulnak a fenntarthatóság felé és egyre inkább érzik magukat is érintettnek – derül ki a K&H fenntarthatósági index hátteréül szolgáló kutatásból. A nagyvállalatok messze a legaktívabbak a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....