- Hirdetés -

Még jobban felpörgetné a digitalizációt a Google

|

- Hirdetés -

A Google ma új kezdeményezést jelentett be, amelynek célja a digitális átalakulás, valamint a koronavírus-járvány utáni gazdasági fellendülés elősegítése. A ‘Grow Hungary with Google’ keretében a vállalat partnereivel közösen számos díjmentes eszközt, programot, speciális útmutatót és együttműködést kínál vállalkozók, startupok és magánszemélyek támogatására. A kezdeményezés keretében 2021 végéig a Google 50 000 helyi vállalkozást, startupot és magánszemélyt támogat online programokkal, eszközökkel, technológiákkal és professzionális végzettséget biztosító képzésekkel.

A digitális átalakulás iránti elkötelezettségének részeként a Google 5 évvel ezelőtt indította el Magyarországon a Grow with Google oktatási programot, melynek keretében 2016 óta csaknem 100.000 embert segített itthon abban, hogy digitális készségeik fejlesztésével vállalkozásuk növekedjen, karrierjükben előrelépjenek vagy el tudjanak helyezkedni a munkaerőpiacon.

Az új, Grow Hungary with Google elnevezésű kezdeményezés célja a magyar gazdaság talpra állásának felgyorsítása, valamint fellendítése. A Google, eszközeinek, technológiáinak és – az új normához igazodva – online programjainak segítségével 50.000 magyar kis- és középvállalkozásnak, startupnak és magánszemélynek nyújt segítséget 2021 végéig, hogy még erősebbé, versenyképesebbé és a válságokkal szemben ellenállóbbá váljanak.

A Grow Hungary with Google kezdeményezés három fő iránya: a magyar gazdaság fellendülésének támogatása, a digitális készségek fejlesztése és az innováció elősegítése. “A világjárvány miatt kialakult helyzetben felgyorsult a digitalizáció: most a technológia képes enyhíteni a válság hatását. A Grow Hungary with Google program fő célja az ország támogatása a gazdasági fellendülés és a digitális átalakulás felgyorsítása érdekében. A partnereinkkel együttműködésben megvalósuló programjainkon keresztül elérhető új eszközök és új készségek segítenek a jövőben való eligazodásban. Bízom benne, hogy a következő időszakban láthatjuk a kezdeményezésünk pozitív hatásait, a magyar vállalkozások újbóli megerősödését és piaci terjeszkedését” – jelezte Bíró Pál, a Google Magyarország vezetője a program mai, online bemutatóján.

A HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökséggel partnerségben a magyar kkv-kat exportot ösztönző programokkal, digitális eszközökkel és díjmentes forrásokkal segítjük, támogatjuk növekedésüket, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy minél több ügyfelet érjenek el Magyarországon és külföldön egyaránt. Dr. Szabó Kristóf a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség vezérigazgatója hozzátette: “Célunk, hogy export képzési és tanácsadási szolgáltatásainkkal segítsük a külpiaci terjeszkedésre alkalmas, de még nem exportáló hazai kis- és középvállalkozásokat és elindítsuk őket a nemzetközivé válás útján.”

A kis- és közepes vállalkozásokra is kiterjesztették a New Generation of Founders programot, mely a design thinking, azaz az ügyfélközpontú, kreatív problémamegoldás módszertanával segít a vállalkozásoknak, hogy a startupokhoz hasonló rugalmassággal és gyorsasággal tudjanak reagálni váratlan helyzetekre, felkészítve őket a világjárvány okozta kihívásokra és bizonytalanságra. A cég partnereivel együtt elindítja az új Google Career Certificate Programot, amely online, angol nyelven lesz elérhető a Coursera.org oldalon. Ezt az új lehetőséget Magyarországon 400 embernek teljesen díjmentesen teszik elérhetővé. A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével közösen 100 ösztöndíjas hely áll rendelkezésére a hazai turizmus szektorban dolgozóknak, hogy IT-ügyfélszolgálat, projektmenedzsment, adatelemzés és felhasználóiélmény-tervezés, területen fejlesszék magukat.

A Google.org támogatásával, a Green Fox Academy-vel és az INCO Academy-vel közösen pedig 300 helyet biztosítanak a programban, olyan nők számára, akik szeretnének közelebb kerülni az informatikai szektor által nyújtott karrierlehetőségekhez. Ez a program segítséget nyújt azoknak, akik saját ütemükben, online szeretnének új digitális készségeket elsajátítani minden előzetes tudás vagy ismeret nélkül.

“Magyarországi partnerként örömmel csatlakoztunk az INCO Academy programjához, hiszen azt látjuk, nagy szükség van továbbképzésre és átképzésre. A digitalizáció térnyerésével a munkavállalóknak iparágtól függetlenül szükségük van technológiai ismeretekre, míg az IT iparágban tapasztalható munkaerőhiányra az átképzés jelentheti az egyik megoldást” – mondta el Langmár Péter, a Green Fox Academy társalapítója. “A tech szektor számára a nők kiaknázatlan tartalékot jelentenek, az Eurostat adatai szerint a hazai ICT-szektorban dolgozó nők aránya mindössze 10% körül alakul. Az INCO Academy célja, hogy növelje az egyenlő hozzáférést a jövőbiztos iparágakban, ezért szól a program kifejezetten nőknek.”

„A Grow Hungary with Google a több mint 10 éves magyarországi Google iroda – eddigi programjainak kibővített és továbbfejlesztett elemeit tartalmazza. A legjelentősebb kezdeményezés a Grow with Google Digital Workshop, amelyet 2016-ban indítottunk el, és amelyen keresztül a Google mára csaknem 100.000 vállalkozásnak és magánszemélynek nyújtott segítséget digitális ismereteik fejlesztésében. A Grow Hungary with Google kezdeményezés programjain keresztül felgyorsítjuk ezt a ritmust, és 2021 végére arra törekszünk, hogy további 50.000 magyarnak segítsünk, a digitalizációban és a növekedésben “- mondta Boros Botond, a Google magyarországi marketing vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

Az idei harmadik negyedévben öt perccel nőtt a napi tévénézési idő a teljes népesség körében a Nielsen Közönségmérés adatai szerint és elérte a 4 óra 32 percet. A filmek és sorozatok miatt ülünk le...

Techcégek uralják a márkák rangsorát

A 10 legértékesebb márka közül 5 tartozik technológiai cégekhez, de ha az első 20-at nézzük, akkor még nagyobb a szektor fölénye, ebben a körben 11 technológiai brand található az Interbrand legújabb százas toplistáján. Az...

Új évaddal folytatódik a Comedy Club

Újra a nagypályás nevettetőké a terep a Comedy Centralon, október 22-től ugyanis folytatódik a humorcsatorna standupos műsorfolyama, a Comedy Club. Idén ősszel ismét trükkös cselekkel, kíméletlen támadásokkal és védhetetlen poénlabdákkal nyomul a gárda. Elsőként...

Van hova fejlődnünk az energiatakarékosság terén

A hazai fogyasztók körében a szelektív hulladékgyűjtés és az energiatakarékos égők használata számít a leginkább elterjedt otthoni környezetkímélő szokásnak. Miközben a magyar háztartásokban megtalálható hűtők, mosógépek, tévék mintegy fele már energiatakarékosnak számít, e gépek...

Éjjel is látó kamerákkal érkezik a legújabb okosmobil

Különleges éjszakai fotós és videós funkciókkal, 120 Hz-es képfrissítéssel, szupergyors töltéssel érkezik a HUAWEI legújabb okostelefonja. A nova 9 elő- és hátlapi kameráival egyaránt 4K-s felbontású videók készíthetők, a 4300 mAh-s beépített akkumulátor feltöltéséhez...

A vártnál jobban teljesít a lízingpiac

Bár a járvány az idén is bizonytalanná teszi a gazdasági helyzetet, a magyar lízingpiac ennek ellenére a várakozásoknál jobban szerepel – mondta Zs. Nagy István, a Magyar Lízingszövetség elnöke a szervezet csütörtöki konferenciáján. Szerinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA