- Hirdetés -

Még lehet nevezni az Employer Branding Awardra

|

- Hirdetés -

Nagy kihívás elé állította a 2020-as év a munkáltatókat, akik a legkülönbözőbb megoldásokat választották munkatársaik motiválására, megtartására. Az Employer Branding Awardot (Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját), amely talán az idei évben lesz a legizgalmasabb, immár hatodik éve osztja ki a 30 éves Magyar PR Szövetség. Már nem csak a nagyvállalatok kiváltsága a munkáltatói márkaépítés, közepes cégek és állami intézmények is nívós pályázatokkal jelentkeznek és mérettetik meg magukat. Nevezési határidő: 2021. május 10.

Az Employer Branding éves stratégia bemutatása és a munkáltatói kampány kategória mellett lehetőség van speciálisan a koronavírus járványra adott egyedi megoldásokkal is pályázni, amit a 2020-as évben vittek véghez a szervezetek. Fontos, hogy a 15 tagú szakmai zsűri vállalati kategóriák szerint külön-külön értékeli a pályamunkákat, így a középvállalatokat, nagyvállalatokat, illetve az állami intézményeket is díjazzák.

Önvizsgálattal érdemes kezdeni

A munkáltatói márkaépítés egyre több vállalat számára válik fontossá, hiszen bizonyos szektorokban, például az IT és mérnöki területeken – a Covid ellenére – továbbra is óriási a verseny a kiváló munkaerőért. Nyilván egy ilyen évek óta kiélezett piaci helyzetben nagy a kényszer a munkáltatókon, hogy becsben tartsák és érdemben tegyenek munkatársaik jóllétéért. Szerencsére mostanra a KKV szektorban is megjelent ez az igény. „Magas fluktuációval küzdő vállalatoknak mindenképpen érdemes mielőbb önvizsgálatot tartani és utána a tudatos munkáltatói márkaépítés mezejére lépni, mert megfelelő kitartással, eszköztárral, szervezetfejlesztéssel és belső kommunikációval a helyzet orvosolható. Nyilván ehhez a felsővezetés önreflexiós képessége is elengedhetetlen” – mondta Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, az Employer Branding Award alapítója.

Az igazság pillanatát éljük

A COVID-19 járvány munkaadók oldaláról történő kezelése kiválóan megmutatja, mely cégek gondolják valóban komolyan a munkáltatói márka építését és mely vállalatok csak „divatos passzióként” tekintenek rá. „Ilyen szempontból már 1 éve az igazság pillanatát éljük. Ugyanakkor azt gondolom, hogy a díjért induló vállalatokban közös a versenyszellem, hogy jobbak akarnak ezen a területen is lenni, mint a versenytársaik, nagyobb az innovatív HR megoldásokra való nyitottságuk és a munkatársakhoz történő pozitív hozzáállás jellemzi őket” – tette hozzá Kádár Balázs.

Az elmúlt hat év tapasztalata, hogy már valamennyi iparágban megjelent a munkáltatói márkaépítés, a nagyvállalatok mellett egyre több KKV szektorban működő cég is megmutatja, hogy milyen kreatív és innovatív megoldásokat alkalmaznak. Mivel az állam is jelentős munkáltató a csaknem 1 millió munkavállalóval, így az állami intézmények, többek között a minisztériumokat, hatóságokat, kormányzati háttérintézményeket, állami feladatokat ellátó szerveket is nagyban érintő kérdés a munkáltatói márkaépítés.

Válságálló állami munkahelyek

Az elmúlt időszakban folyamatosan felértékelődött az állami szektor munkaerőmegtartási képessége, többek között azért is, mert a járvány okozta bizonytalan helyzetben válságálló munkahelyeket biztosít. „A magasan kvalifikált, motivált munkaerő vonzása és megtartása mára az egyik legfontosabb feladatává vált az állami szektorban működő vállalatoknak, intézményeknek is. A Szerencsejáték Zrt. például egy monopoljellegű piacon működik, mégis éles versenyben szükséges helytállnia a munkaerőpiacon a legnagyobb hazai vállalatok mellett, hogy dinamikus fejlődésének biztosításához elhivatott, szakmailag magasan kvalifikált kollégákkal dolgozhasson” – mondta el Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója, az Employer Branding Award zsűritagja.

Izgalmasnak ígérkezik a 2020-as megmérettetés, ahol a fődíj mellett kategóriánként arany, ezüst és bronz minősítést oszthatnak ki a zsűritagok. Az Employer Branding Award már harmadik éve szerepel a Kreatív által jegyzett PR Toplistában, így a díjazott vállalatok és együttműködő partnerei (ügynökségei) utólagos pontjóváírásra számíthatnak.

A jelentkezések és pályázatok beadási ideje 2021. május 10., amelyet kizárólag elektronikus formában az Employer Branding Award honlapon keresztül vár a Magyar PR Szövetség. Az eredményhirdetés és ünnepélyes (online) díjátadó 2021 nyarán várható.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így lehet biztonságos a gyerekek online játéka

Egyre többet költünk online játékokra – derült ki az Erste ügyfelei fizetési szokásainak vizsgálatából. Az elmúlt öt évben a háromszorosára emelkedett a játékosok által erre a célra elköltött összeg. A legtöbben egy alkalommal pár...

Jön a GoodSpirit Rum & Cocktail Show

Május 11-12-én rendezik meg a GoodSpirit Rum & Cocktail Show-t, ahol bemutatkoznak a bárvilág legújabb trendjeit, italait. A szervezők két korábbi esemény, a Bar és a Rum Show összevonásáról döntöttek, így jött létre a GoodSpirit...

Jó hír a Vibertől

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt. Ezt azoknak a szervezeteknek ítélik oda, amelyek a legjobb biztonsági gyakorlatokat mutatják be, a széles körű ellenőrzés megerősíti a vállalat elkötelezettségét a felhasználók biztonságának...

Újdonságok érkeznek a Disney+-ra

Májusban is új sorozatokkal, sikerfilmekkel, gyerektartalmakkal szórakoztat a streaming csatorna.A Disney+ a Disney, a Pixar, a Marvel, a Star Wars, a National Geographic és még sok más tévés sorozatot és filmeket gyártó vállalatnak ad...

Kosztümös film érkezik a mozikba

A három testőr alkotócsapatának új kosztümös filmje a Monte Cristo grófja, melyet a 77. Cannes-i Filmfesztiválon, versenyen kívül láthat először a közönség. A film várhatóan ősszel kerül a hazai mozikba, az ADS Service forgalmazásában.Alexandre...

Ügyfeleit és munkavállalóit is jótékonykodásra ösztönzi a biztosítási platform

Működése kezdete óta elkötelezett a jótékonyság iránt, és aktív szerepet vállal a helyi közösségek támogatásában a CHERRISK. A biztosítási platform különös figyelmet fordít arra, hogy ügyfelei és követői mellett a munkavállalóit is ösztönözze a...

Rádiós pályázatok: Fonyódon és Siófokon is a Radio Plus nyert

Túlmutatott a támogatás megengedett keretein a Trendmánia című műsorszám december 16-án sugárzott adása, ezzel a TV2 megsértette a törvényi rendelkezést, a Médiatanács emiatt megbírságolta a médiaszolgáltatót. A testület döntött két rádiós frekvenciapályázatról is, mindkét...

Autópiaci trendek a BrandManiában

Az autópiac kerül terítékre a BrandMania mai adásában, az RTL magazinműsorának első felében a tavalyi évet értékelik a szakértők és piaci szereplők. Ezt követően pedig arról lesz szó, hogy milyen marketingfogások hozhatnak üzleti sikereket...

Pizzafesztivállal bővül az idei a Food Truck Show

Minden évben újabb büfékocsikkal és ételekkel bővül a Food Truck Show kínálata, akik az idei első rendezvényen, a Kincsem Parkban debütálnak május 3. és 5. között. Kóstolhatnak a vendégek balkán plejskavica és kézműves hamburger...

Merész színekben érkeznek a legújabb okosmobilok

A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jobbnál jobb ötletekkel versenyeznek a diákok

Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a...

Így lehet biztonságos a gyerekek online játéka

Egyre többet költünk online játékokra – derült ki az Erste ügyfelei fizetési szokásainak vizsgálatából. Az elmúlt öt évben a háromszorosára emelkedett a játékosok által erre a célra elköltött összeg. A legtöbben egy alkalommal pár...

Jön a GoodSpirit Rum & Cocktail Show

Május 11-12-én rendezik meg a GoodSpirit Rum & Cocktail Show-t, ahol bemutatkoznak a bárvilág legújabb trendjeit, italait. A szervezők két korábbi esemény, a Bar és a Rum Show összevonásáról döntöttek, így jött létre a GoodSpirit...

Jó hír a Vibertől

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt. Ezt azoknak a szervezeteknek ítélik oda, amelyek a legjobb biztonsági gyakorlatokat mutatják be, a széles körű ellenőrzés megerősíti a vállalat elkötelezettségét a felhasználók biztonságának...

Újdonságok érkeznek a Disney+-ra

Májusban is új sorozatokkal, sikerfilmekkel, gyerektartalmakkal szórakoztat a streaming csatorna.A Disney+ a Disney, a Pixar, a Marvel, a Star Wars, a National Geographic és még sok más tévés sorozatot és filmeket gyártó vállalatnak ad...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...