- Hirdetés -

Még mindig az M4 Sport a legnézettebb

|

Lassan kifut a labdarúgó Európa-bajnokság, de továbbra is az M4 Sport számít a legnézettebb csatornának, a főműsoridőben egész jelentős előnnyel nyerték a hetet. Azért egy célcsoportnál eléjük verekedte magát a TV2.

A 26. héthez hasonlóan a mögöttünk álló 27. hetet is az M4 Sport nyerte a célcsoportok többségénél. A főműsoridőben nem is kis előnnyel, hiszen például a 18-49 éveseknél 8,2 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 7,5 százalékponttal előzték a második helyen álló TV2-t. Egyedül teljes napon és a teljes lakosságnál szorult a második helyre az M4 Sport, ennél a bontásnál 8,2 százalékos heti közönségarányt hozott össze a sportcsatorna, miközben a TV2 10,3 százalékot. A mostani héten már csak három este lesz meccs, tehát lassacskán véget ér ez a rendhagyó időszak.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 27. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
M4 Sport 16,3 13,7 16,1
TV2 8,8 11,8 7,9
RTL 8,4 8,8 7,7

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 27. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
M4 Sport 10 8,2 9,3
TV2 8,1 10,3 7,7
RTL 5,5 5,6 4,9

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 20,0 21,8 19,1
RTL Magyarország 16,5 14,8 16,2
MTVA 13,6 15,6 12,1
AMC Networks 5,6 5,0 5,6
Network4 3,9 5,2 2,8
Antenna Entertainment Group 3,1 2,7 3,1
Warner Bros.Discovery 2,9 3,5 2,8
Paramount Global 2,6 2,4 3,4

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 13,3% / 11,8% (14,8% / 13,7%)
Tények Plusz – 10,8% / 9,2% (10,2% / 8,7%)
Szerencsekerék – 9,7% / 8,9% (9,4% / 8,9%)
Zsákbamacska – 6,6% / 6,2% (7% / 6,5%)

RTL
Híradó – 15,1% / 12,9% (15,2% / 12,7%)
Fókusz – 9,6% / 8,2% (10,6% / 9,1%)
A mi kis falunk – 10,2% / 9,4% (11,6% / 10%)
Drága örökösök – 6% / 6% (6,9% / 6,2%)

A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó a Tények előtt végzett a heti átlagok terén. Kicsivel még A mi kis falunk ismétlései is verték a Szerencsekereket. Az viszont fájó lehet az RTL számára, hogy A mi kis falunk ismétlésként is sokkal jobb számokat produkált, mint a Drága örökösök premieradásai.

Természetesen a hét legnézettebb műsorai továbbra is a labdarúgó Európa-bajnokság meccsei voltak. A 18-49 és a 18-59 éveseknél a Portugália – Franciaország mérkőzés vonzotta a legtöbb nézőt (357 ezret és 532 ezret), a teljes lakosságnál pedig a Hollandia – Törökország összecsapás érdekelte leginkább a nézőket (873 ezres nézettséggel). Egyébként a 18-49 éveseknél az utóbbi számított a második legnézettebbnek, majd Portugália – Szlovénia, Spanyolország – Németország, Ausztria – Törökország, Anglia – Svájc volt a népszerűségi sorrend.

A TV2 legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél a Szerencsekerék hétfői adása volt, 128 ezres és 197 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál pedig a hétfő esti Tények vonzotta a legtöbb, 598 ezer nézőt. Az RTL házi toplistájának élén a szerdai A mi kis falunk epizód áll 119 ezer nézővel. A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál a csütörtöki Híradó érte el a csatorna legmagasabb nézettségét (205 ezer és 512 ezer nézővel).

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
PORTUGÁLIA – FRANCIAORSZÁG MECCS M4 SPORT 532 312 34,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 255 110 18,9
HÍRADÓ RTL 205 804 19,0
SZERENCSEKERÉK TV2 197 620 11,2
A MI KIS FALUNK RTL 195 422 12,6
TÉNYEK TV2 192 208 14,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 175 947 11,9
FÓKUSZ RTL 157 231 10,2
A HÁROM NŐVÉR TV2 130 793 13,3
A MÚMIA TV2 127 023 8,0

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
HOLLANDIA – TÖRÖKORSZÁG MECCS M4 SPORT 873 648 27,0
TÉNYEK TV2 598 120 20,0
SZERENCSEKERÉK TV2 553 112 15,7
HÍRADÓ RTL 512 871 20,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 483 096 16,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 467 859 17,2
A HÁROM NŐVÉR TV2 441 757 18,7
TESTVÉREK TV2 379 672 19,3
A MI KIS FALUNK RTL 371 591 11,0
FÓKUSZ RTL 340 336 9,9

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
PORTUGÁLIA – FRANCIAORSZÁG MECCS M4 SPORT 357 822 33,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 158 701 18,1
SZERENCSEKERÉK TV2 128 584 10,9
A MI KIS FALUNK RTL 119 419 11,1
HÍRADÓ RTL 116 659 17,0
TÉNYEK TV2 112 382 13,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 103 035 10,8
AMERIKAI PITE 3. TV2 88 200 8,9
GÓÓÓL! M4 SPORT 86 824 11,2
FÓKUSZ RTL 86 022 10,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...