- Hirdetés -

Még több téli sportot láthatunk az Eurosporton

|

A Warner Bros. Discovery új, többéves megállapodást kötött az EBU-val a Nemzetközi Biatlon Szövetség (IBU) összes eseményének közvetítésére az idei szezontól kezdve. A partnerség révén a Warner Bros. Discovery megerősítette pozícióját a téli sportok otthonaként, és platformjain a 2022-23-as szezonban 190 télisport-eseményen több mint 1100 órányi élő tartalom lesz elérhető.

A megállapodás 44 országra és területre terjed ki Európában és Kína kivételével az ázsiai-csendes-óceáni térségben. A Warner Bros. Discovery platformjain – discovery+, Eurosport és Eurosport App – a nézők láthatnak minden férfi és női IBU Világkupa-versenyt, amelyek nagy kérdése, hogy a francia Quentin Fillon Maillet és a norvég Marte Olsbu Røiseland meg tudja-e őrizni a férfi, illetve női összesített bajnoki címét.

Az IBU Világkupa a finnországi Kontiolahtiban kezdődik (november 29. – december 4.), a következő biatlon világbajnokságot pedig a németországi Oberhofban rendezik (2023. február 10-19.).

A partnerség révén a rajongók a 2022-23-as szezonban több mint 190 eseményről 1100 órányi élő téli sportközvetítést élvezhetnek majd. Mindezt a Warner Bros. Discovery digitális platformjain – köztük az Eurosport.com-on – átfogó közvetítések egészítenek ki, amelyeken keresztül az események minden szemszögből, a világ minden pontjáról követhetők.

„A téli sportokban megszerzett gazdag örökségünknek és szakértelmünknek köszönhetően már több mint harminc éve közvetítjük a rajongóknak a biatlon legnagyobb pillanatait. Emellett bebizonyítottuk, hogy a téli sporteseményekre nagy sikerrel tudjuk széles közönséget bevonzani: rekordnézőszámot értünk el a téli olimpiai játékokon, és a legátfogóbb élő tartalomkínálat részeként egész évben meséljük a téli sportesemények és a sportolók történeteit – mondta Trojan Paillot, a Warner Bros. Discovery sportjogokért felelős alelnöke. – Örömmel kötöttünk új, hosszú távú partnerséget az EBU-val, amely biztosítja, hogy a világ legjobb biatlonversenyei a következő években is láthatók maradjanak csatornáinkon és platformjainkon a lehető legszélesebb közönség számára.”

„Örülünk, hogy az Eurosport továbbra is elhozza a rajongóknak Európa-szerte a BMW IBU biatlon világkupát és világbajnokságot. A sportolók izgalmas teljesítménye páratlan drámát teremt minden versenyen, így a biatlont valóban kötelező megnézni a tévében” – mondta Max Cobb, az IBU főtitkára.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy az EBU tagjainak közvetítését kiegészítve a Warner Bros. Discoveryvel együttműködve még nagyobb közönséghez juttathatjuk el a biatlon izgalmát Európa-szerte és azon túl is – mondta Pascal Fratellia, az Eurovision Sport kereskedelmi igazgatója. – A biatlon az elmúlt évek egyik nagy sikertörténete a téli sportok között, és büszkék vagyunk arra, hogy az IBU médiapartnereként a kezdetektől fogva kivehettük a részünket ebből a sikerből.”

A Warner Bros. Discovery Sports komoly örökséggel rendelkezik a biatlonban: először több mint harminc éve mutatta be a sportágat prémium sportmárkáján, az Eurosporton.

A 2022-23-as biatlonnaptár legfontosabb dátumai:

Biatlon világbajnokság (férfi és női)

Február 10-19., Oberhof, Németország

BMW IBU Világkupa (férfi és női)

1. szakasz: november 29. – december 4., Kontiolahti, Finnország

2. szakasz: december 8-11., Hochfilzen, Ausztria

3. szakasz: december 15-18., Le Grand-Bornand, Franciaország

4. szakasz: január 5-8., Pokljuka, Szlovénia

5. szakasz: január 11-15., Ruhpolding, Németország

6. szakasz: január 19-22., Antholz-Anterselva, Olaszország

7. szakasz: március 2-5., Nove Mesto na Morave, Csehország

8. szakasz: március 9-12., Ostersund, Svédország

9. szakasz: március 16-19., Oslo Holmenkollen, Norvégia

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

A félelem és a kapzsiság irányítja a kriptopiacot

A befektetői hangulat jelentősen befolyásolja a kriptovaluták értékét a metaverzum kriptopiacán visszaeséskor – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.A Google "kriptovaluta" szóra vonatkozó kereséseit használta fel a befektetők kriptovaluta-piacra irányuló figyelmének mérésére...

Kiderült, mire vágynak a magyar munkavállalók

A fizetés, a munka „szerethetősége”, valamint az emberi kapcsolatok határozzák meg leginkább, hogy jól érezzük-e magunkat egy munkahelyen – ez is kiderül a CIB Bank megbízásából készített reprezentatív felmérésből, amelyben arra voltak kíváncsiak, a...

Átalakulóban a munkaerőpiac

A Process Solutions (PS) friss kutatása jelentős átalakulásokat tárt fel a hazai munkaerőpiacon az elmúlt öt év során a fluktuáció és a munkahelyi létszámok dinamikájáról. A 2019 és 2024 közötti időszakot vizsgálva a felmérésből...

Égetik a pénzt a magyar webshopok

Egy friss kutatás szerint a hazai webshopok jelentős része olyan alapvető online marketing hiányosságokkal küzd, hogy esélyük sincs felvenni a versenyt a nemzetközi piacokon. A webshopoknak több, mint fele nem méri eredményeit, nem gondolkodik...

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

A félelem és a kapzsiság irányítja a kriptopiacot

A befektetői hangulat jelentősen befolyásolja a kriptovaluták értékét a metaverzum kriptopiacán visszaeséskor – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.A Google "kriptovaluta" szóra vonatkozó kereséseit használta fel a befektetők kriptovaluta-piacra irányuló figyelmének mérésére...

Kiderült, mire vágynak a magyar munkavállalók

A fizetés, a munka „szerethetősége”, valamint az emberi kapcsolatok határozzák meg leginkább, hogy jól érezzük-e magunkat egy munkahelyen – ez is kiderül a CIB Bank megbízásából készített reprezentatív felmérésből, amelyben arra voltak kíváncsiak, a...

Átalakulóban a munkaerőpiac

A Process Solutions (PS) friss kutatása jelentős átalakulásokat tárt fel a hazai munkaerőpiacon az elmúlt öt év során a fluktuáció és a munkahelyi létszámok dinamikájáról. A 2019 és 2024 közötti időszakot vizsgálva a felmérésből...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...