- Hirdetés -

Még több téli sportot láthatunk az Eurosporton

|

- Hirdetés -

A Warner Bros. Discovery új, többéves megállapodást kötött az EBU-val a Nemzetközi Biatlon Szövetség (IBU) összes eseményének közvetítésére az idei szezontól kezdve. A partnerség révén a Warner Bros. Discovery megerősítette pozícióját a téli sportok otthonaként, és platformjain a 2022-23-as szezonban 190 télisport-eseményen több mint 1100 órányi élő tartalom lesz elérhető.

A megállapodás 44 országra és területre terjed ki Európában és Kína kivételével az ázsiai-csendes-óceáni térségben. A Warner Bros. Discovery platformjain – discovery+, Eurosport és Eurosport App – a nézők láthatnak minden férfi és női IBU Világkupa-versenyt, amelyek nagy kérdése, hogy a francia Quentin Fillon Maillet és a norvég Marte Olsbu Røiseland meg tudja-e őrizni a férfi, illetve női összesített bajnoki címét.

Az IBU Világkupa a finnországi Kontiolahtiban kezdődik (november 29. – december 4.), a következő biatlon világbajnokságot pedig a németországi Oberhofban rendezik (2023. február 10-19.).

A partnerség révén a rajongók a 2022-23-as szezonban több mint 190 eseményről 1100 órányi élő téli sportközvetítést élvezhetnek majd. Mindezt a Warner Bros. Discovery digitális platformjain – köztük az Eurosport.com-on – átfogó közvetítések egészítenek ki, amelyeken keresztül az események minden szemszögből, a világ minden pontjáról követhetők.

„A téli sportokban megszerzett gazdag örökségünknek és szakértelmünknek köszönhetően már több mint harminc éve közvetítjük a rajongóknak a biatlon legnagyobb pillanatait. Emellett bebizonyítottuk, hogy a téli sporteseményekre nagy sikerrel tudjuk széles közönséget bevonzani: rekordnézőszámot értünk el a téli olimpiai játékokon, és a legátfogóbb élő tartalomkínálat részeként egész évben meséljük a téli sportesemények és a sportolók történeteit – mondta Trojan Paillot, a Warner Bros. Discovery sportjogokért felelős alelnöke. – Örömmel kötöttünk új, hosszú távú partnerséget az EBU-val, amely biztosítja, hogy a világ legjobb biatlonversenyei a következő években is láthatók maradjanak csatornáinkon és platformjainkon a lehető legszélesebb közönség számára.”

„Örülünk, hogy az Eurosport továbbra is elhozza a rajongóknak Európa-szerte a BMW IBU biatlon világkupát és világbajnokságot. A sportolók izgalmas teljesítménye páratlan drámát teremt minden versenyen, így a biatlont valóban kötelező megnézni a tévében” – mondta Max Cobb, az IBU főtitkára.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy az EBU tagjainak közvetítését kiegészítve a Warner Bros. Discoveryvel együttműködve még nagyobb közönséghez juttathatjuk el a biatlon izgalmát Európa-szerte és azon túl is – mondta Pascal Fratellia, az Eurovision Sport kereskedelmi igazgatója. – A biatlon az elmúlt évek egyik nagy sikertörténete a téli sportok között, és büszkék vagyunk arra, hogy az IBU médiapartnereként a kezdetektől fogva kivehettük a részünket ebből a sikerből.”

A Warner Bros. Discovery Sports komoly örökséggel rendelkezik a biatlonban: először több mint harminc éve mutatta be a sportágat prémium sportmárkáján, az Eurosporton.

A 2022-23-as biatlonnaptár legfontosabb dátumai:

Biatlon világbajnokság (férfi és női)

Február 10-19., Oberhof, Németország

BMW IBU Világkupa (férfi és női)

1. szakasz: november 29. – december 4., Kontiolahti, Finnország

2. szakasz: december 8-11., Hochfilzen, Ausztria

3. szakasz: december 15-18., Le Grand-Bornand, Franciaország

4. szakasz: január 5-8., Pokljuka, Szlovénia

5. szakasz: január 11-15., Ruhpolding, Németország

6. szakasz: január 19-22., Antholz-Anterselva, Olaszország

7. szakasz: március 2-5., Nove Mesto na Morave, Csehország

8. szakasz: március 9-12., Ostersund, Svédország

9. szakasz: március 16-19., Oslo Holmenkollen, Norvégia

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

2023-as prognózisokkal jön az év utolsó BrandManiája

Idei utolsó adásához érkezett a BrandMania, a stáb ezúttal jelentős ágazatok képviselőit kérdezte arról, hogy mit várnak 2023-tól és megnézték azt is, hogy a 2022-re vonatkozó jóslatok mennyire váltak be. Már a múlt év végén...

Népszerű magyar sztárokkal jön a STRAND Fesztivál

Számos olyan fellépő kap főszerepet a 2023-as STRAND programjában, akik néhány évvel ezelőtt kevés fesztivál színpadára jutottak el. Azahriah, Beton.Hofi, Carson Coma, Dzsúdló, Valmar közönsége ma már nemcsak a legnagyobb koncerthelyeket, de minden bizonnyal...

Magyar techcég famentő megoldásait díjazták Szingapúrban

Szingapúr környezetvédelmi és fenntarthatósági miniszterétől vett át rangos környezetvédelmi elismerést a magyar hátterű greehill vezetése a városi növényzet digitális eszközökkel történő tervezésében használt úttörő megoldásaiért. A magyar gyökerű, az intelligens városi megoldások globális piacán...

Új ajánlattal rukkolt elő a Vodafone

A Vodafone konvergens szolgáltatóként az elmúlt években folyamatosan azon dolgozott, hogy létrehozza azt az ajánlatot, amely egy csomagban képes azokat az ügyféligényeket kiszolgálni, amelyek igazán fontosak – mindezt különleges kedvezményekkel és egyéb előnyökkel. A...

Hamarosan készpénzmentes lesz a gasztro szektor

Az utóbbi 2-3 év megterhelő időszak volt a vendéglátóiparban dolgozók számára: koronavírus-járvány miatti korlátozások és bezárások, háború folytán fellépő energiaválság, munkaerőhiány, élelmiszerárak emelkedése. Ebben a nehéz helyzetben kellene (több) profitot termelni, nagyobb hatékonysággal működni,...

Játszóházakban kampányol a STABILO

Országszerte 20 játszóházban fut a STABILO kampánya, a szülők és a gyermekek a plakátok mellett termékmintákkal is találkozhatnak. A STABILO játszóházi kampánya december 1-től 31-ig tart. Országosan 20 játszóházban fut, több mint 120 ezer látogatót...

Mesés Disney koncert lesz Budapesten

Budapest is bekerült a Disney 100 éves évfordulóját ünneplő koncertsorozat helyszínei közé. 2023. október 15-én 19:30 órától az Arénában elevenednek meg a mindenki által ismert lenyűgöző mese- és filmjelenetek a Hollywood Sound Orchestra és...
sms mobiltelefon

A tech cégek mobilpiacra lépését hozhatja el az eSIM

Március óta mindhárom magyar szolgáltató lakossági kínálatában elérhető a virtuális SIM kártya. Az eSIM előnyei között a szolgáltatók jellemzően kiemelik a kisebb környezetterhelést a kevesebb keletkező műanyaghulladék miatt, a kényelmesebb mobilhasználatot és a kisebb...

Az orosz-ukrán háború uralta az online kereséseket

A 2022-es év összesített magyar Google listáját az orosz-ukrán háborúval kapcsolatos keresések formálták legnagyobb mértékben, a felhasználók a legfontosabb történések figyelemmel kísérése mellett az érintett helyszínekről és személyekről is informálódni akartak. Dobogós helyezést értek...

Tovább nő a MATCH4 lefedettsége

December elejétől 8 megye újabb 350 településén láthatják a Network4 csatornájának műsorát. A Tarr Kft. ügyfelei előfizethetnek mindkét sporttelevízió adására, a MATCH4-re és testvércsatornájára, az ARENA4-re is. A MATCH4 bevezetését a piac remekül fogadta, a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így erősíthető a munkavállalók lojalitása

A SZÉP kártya mellett a céges programok, a telefon vagy laptop, a vállalati autók és a tréningek a legnépszerűbb, sztenderd béren kívüli juttatások a hazai vállalatoknál – derül ki az EY Adókonferencia több mint...

2023-as prognózisokkal jön az év utolsó BrandManiája

Idei utolsó adásához érkezett a BrandMania, a stáb ezúttal jelentős ágazatok képviselőit kérdezte arról, hogy mit várnak 2023-tól és megnézték azt is, hogy a 2022-re vonatkozó jóslatok mennyire váltak be. Már a múlt év végén...

Népszerű magyar sztárokkal jön a STRAND Fesztivál

Számos olyan fellépő kap főszerepet a 2023-as STRAND programjában, akik néhány évvel ezelőtt kevés fesztivál színpadára jutottak el. Azahriah, Beton.Hofi, Carson Coma, Dzsúdló, Valmar közönsége ma már nemcsak a legnagyobb koncerthelyeket, de minden bizonnyal...

Magyar techcég famentő megoldásait díjazták Szingapúrban

Szingapúr környezetvédelmi és fenntarthatósági miniszterétől vett át rangos környezetvédelmi elismerést a magyar hátterű greehill vezetése a városi növényzet digitális eszközökkel történő tervezésében használt úttörő megoldásaiért. A magyar gyökerű, az intelligens városi megoldások globális piacán...

Új ajánlattal rukkolt elő a Vodafone

A Vodafone konvergens szolgáltatóként az elmúlt években folyamatosan azon dolgozott, hogy létrehozza azt az ajánlatot, amely egy csomagban képes azokat az ügyféligényeket kiszolgálni, amelyek igazán fontosak – mindezt különleges kedvezményekkel és egyéb előnyökkel. A...
- Hirdetés -

Don't Miss

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Magyar techcég famentő megoldásait díjazták Szingapúrban

Szingapúr környezetvédelmi és fenntarthatósági miniszterétől vett át rangos környezetvédelmi elismerést a magyar hátterű greehill vezetése a városi növényzet digitális eszközökkel történő tervezésében használt úttörő megoldásaiért. A magyar gyökerű, az intelligens városi megoldások globális piacán...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

Krízisálló értéket teremt az ESG

Az üzleti életben a fenntarthatóság túlmutat az önkéntes kezdeményezéseken, és már nem megkerülhető – hangzott el a CBRE szakmai konferenciáján. A tágabban vett gazdaság és a kereskedelmi-ingatlanpiac szereplői egy olyan mérhető és átlátható rendszer...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....