- Hirdetés -

Megérkeztek a legújabb csúcsmobilok

|

- Hirdetés -

A hazai forgalomban augusztus 21-tól elérhetők a Samsung Galaxy Note20 sorozat készülékei és egyedi kiegészítői.

A Galaxy Note20 okostelefonok és a Samsung legújabb okoseszközei, így a Galaxy Tab S7, a Galaxy Watch3 és Galaxy Buds Live olyan ökoszisztémát alkotnak, amelyre a vállalkozók és kreatív szakemberek nyugodtan rábízhatják a munka egy részét. A Samsung Galaxy Note20 okostelefonok 5G kapcsolatával a felhasználók azonnal találhatnak válaszokat szakmai kérdésekre és már az előtt megismerhetik a fontosabb piaci szereplőket, hogy bárkivel szerződést kötnének és elindulna egy közös projekt. A telefon bárhol használható, egész nap bírja a kérdéseket és könnyedén kezelhető vele a vállalkozás levelezése, valamint a pénzügyek, így a cégvezetőt nem érhetik kellemetlen meglepetések akkor sem, ha irodán kívül van.

A Galaxy Tab S7 készülékeken készített dokumentumok akár PC-re és az okostelefonra is szinkronizálhatók, így a felhasználó az utolsó pillanatban is reagálhat a változásokra és az egész csapat biztosan ugyanúgy látja majd a fájlokat. A készülékhez tartozó S Pennel bármi pillanatok alatt lejegyezhető, a dokumentumok kommentelhetők és akár a saját rajzokkal kiegészített fotók is inspirálhatják a kollégákat. A fontos anyagokat a cég munkatársai azonnal megoszthatjátok egymással a Közeli Megosztás funkcióval, a Galaxy Note20 készülékeken pedig biztonságosan tárolhatók az elkülönített mappában, hiszen a telefont a Knox biztonsági platform védi az online támadások ellen.

Az üzlet egy folyamatosan változó világ, amely megkívánja, hogy a tulajdonos ismerje a legújabb trendeket és kövesse a piacot. A siker érdekében elengedhetetlen a megújulni képes szemlélet, ehhez azonban a szellemi feltöltődés is szükséges. A Galaxy Watch3 okosórával a felhasználók maguk mögött hagyhatják a telefonjukat, hiszen az eszközre megérkeznek az értesítések és akár hívások is fogadhatók vele, kiterjedt egészségügyi funkcióinak köszönhetően pedig tökéletes társ a feltöltődéshez.

„Magyarországon tavaly már több mint félmillió egyéni vállalkozás működött. Legalább ötszázezer ember, akik azért dolgoznak, hogy megvalósítsák az álmaikat. Vállalatunk a Note sorozat legújabb tagjaival számukra is segítséget szeretne nyújtani, hogy még inkább a céljaikra tudjanak koncentrálni – mondta el Samu Zsófia, a Samsung Magyarország kommunikációs vezetője. – A Galaxy Note20, a Tab S7, a Watch3 és a Buds Live készülékek együtt nem csak a munkavégzést, hanem a szórakozást is új szintre emelik. A Samsung kiterjedt együttműködéseinek köszönhetően pedig könnyedén használhatók együtt más eszközökkel is.”

A Galaxy Note20 Misztikus Bronz, Misztikus Zöld és Misztikus Szürke színekben, a Note20 Ultra Misztikus Bronz és Misztikus Fekete, a Galaxy Tab S7 tabletek pedig Misztikus Fekete, Misztikus Ezüst és Misztikus Bronz árnylatokban érhetők el. A Galaxy Watch3 41 mm és 45 mm méretekben kapható, LTE és Bluetooth változatban egyaránt. A Galaxy Watch 41 mm-es változata Misztikus Bronz és Misztikus Ezüst színekben lesz elérhető, a Galaxy Watch 45 mm-es változata pedig Misztikus Ezüst és Misztikus Fekete árnyalatokban lesz kapható. A Galaxy Watch Titánium változata várhatóan a negyedik negyedévtől lesz elérhető.

A Galaxy Note20 354.990 forintos, a Note20 5G 389.990 forintos, a Note20 Ultra 5G pedig 484.990 forintos ajánlott fogyasztói áron érkezik. A Tab S7 Wi-Fi verziója 259.990, az LTE változat 294.990 forintos, a Tab S7+ Wi-Fi 334.990 forintos, a Tab S7+ 5G pedig 409.990 forintos ajánlott fogyasztói áron lesz elérhető. A 41- illetve 45 mm-es Bluetooth változat 149.990 és 159.990 forintos, az LTE verziók pedig 169.990 és 179.990 forintos ajánlott fogyasztói áron érhetők el. A Galaxy Buds Live augusztus 21-től kezdődően Misztikus Bronz és Misztikus Fehér, valamint Misztikus Fekete színekben lesz elérhető, 69. 990 forintos ajánlott fogyasztói áron.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új műsorral várja a téli olimpiát a Discovery

Élő téli sportokkal és egy új szórakoztató műsorral kíséri a nézőket a Discovery a 2022 téli olimpiai játékok előkészületeiben, és egy vadonatúj, hetente megjelenő műsor is jön a csatorna kínálatába. 100 nap van hátra a...

Indul a Google vállalkozásösztönző programja

A régió egyik legaktívabb startup akcelerátora és befektetője, a Startup Wise Guys hívja életre Kelet-Közép-Európában a Google által szponzorált “Jump for CEE” elnevezésű programot. A program részben a Google.org Impact Challenge for Central and...

Ezek a tapasztalatok is segíthetik a cégeket

A munka és magánélet egyensúlyának felborulása, a vezetői kontroll gyengülése, a dolgozók és vezetők eltérő munkaidő-érzékelése – csak néhány olyan tétel, amely alapjaiban változtatta meg a vállalati működést az elmúlt időszakban és vezetett a...

A nézők érzéseire is reagál a Lexus okosreklámja

A Lexus érzelmi intelligenciával felvértezett reklámot mutatott be ami képes reagálni a nézők érzéseire. A személyre szabott reklámok új evolúciós lépésének tekinthető, innovatív arcfelismerő technológiát használó kampányt a megújult öntöltő hibrid elektromos Lexus ES...

Liptai Claudiával folytatódik a NőComment!

November 14-től az RTL II-n folytatódik a NőComment, a talkshow házigazdája Liptai Claudia lesz, és állandó szereplő lesz Hajós András. A vasárnap esténként jelentkező NőComment! vendégei beszélgetéseik során érintik az aktuális pletykákat, helyretesznek csúsztatásokat, kibeszélik...

Tényellenőrző oldalt indít a 444 kiadója az AFP-vel

Az Európai Bizottság támogatásával magyar nyelvű tényellenőrző oldalt indít a Magyar Jeti Zrt. a francia AFP hírügynökséggel együttműködve. Az oldalt önálló szerkesztőség látja majd el eredeti tartalommal, ezt főszerkesztőként Zöldi Blanka vezeti majd. Az Európai...

Kiadta az első PR Trendriportot az MPRSZ

A magyar PR és kommunikációs szakma jelenét és jövőjét részletesen elemző tanulmányt adott ki a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ). A közel 150 oldalas PR Trendriport Magyarország 2021 című kiadvány stratégiai szintű, exkluzív publikációkat...

Magányossá tette a munkavállalókat a COVID

Egy globális tanulmány szerint az emberek több mint 75 százaléka úgy érzi, hogy személyesen és szakmailag is megrekedt. A munkavállalók 88 százaléka szerint a világjárvány kezdete óta megváltozott a siker fogalma, 85 százalékuk szeretné,...

Lexussal érkeznek a Marvel szuperhősei

A Lexus és a Marvel a nagysikerű, három Oscar-díjat bezsebelő Fekete Párduc után újabb szuperhősös film, a nagy várakozások övezte, hazánkban november 4-én debütáló Örökkévalók kapcsán is együttműködik. Már a partnerséget beharangozó IS és...

Új helyszínen tér vissza a Creative Mornings

A Magyarországon 2011-ben debütáló Creative Mornings rendezvénysorozat a pandémiás időszak miatt egy ideig szüneteltette havi kreatívipari előadásait, de 2021. október 29-én újult erővel és vadiúj helyszínen, az Irányi utcai Publicis House-ban tér vissza. A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Positive Adamksyvel dolgozik a JYSK

A JYSK Magyarország vállalati és belső kommunikációs feladatainak támogatására idén ősztől a Positive Adamsky ügynökségi csoport tagügynökségével, a Positive PR-rel működik együtt. A dán áruházlánc hazai piacra lépése óta ez az az első alkalom,...

Új műsorral várja a téli olimpiát a Discovery

Élő téli sportokkal és egy új szórakoztató műsorral kíséri a nézőket a Discovery a 2022 téli olimpiai játékok előkészületeiben, és egy vadonatúj, hetente megjelenő műsor is jön a csatorna kínálatába. 100 nap van hátra a...

Indul a Google vállalkozásösztönző programja

A régió egyik legaktívabb startup akcelerátora és befektetője, a Startup Wise Guys hívja életre Kelet-Közép-Európában a Google által szponzorált “Jump for CEE” elnevezésű programot. A program részben a Google.org Impact Challenge for Central and...

Ezek a tapasztalatok is segíthetik a cégeket

A munka és magánélet egyensúlyának felborulása, a vezetői kontroll gyengülése, a dolgozók és vezetők eltérő munkaidő-érzékelése – csak néhány olyan tétel, amely alapjaiban változtatta meg a vállalati működést az elmúlt időszakban és vezetett a...

A nézők érzéseire is reagál a Lexus okosreklámja

A Lexus érzelmi intelligenciával felvértezett reklámot mutatott be ami képes reagálni a nézők érzéseire. A személyre szabott reklámok új evolúciós lépésének tekinthető, innovatív arcfelismerő technológiát használó kampányt a megújult öntöltő hibrid elektromos Lexus ES...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Egy svéd startuppal zöldít tovább a BMW

A BMW Group úgy tervezi, hogy sorozatgyártási folyamataihoz 2025-től olyan, akár 95 százalékkal alacsonyabb emisszió mentén előállított acélt fog beszerezni, amely nem igényel fosszilis erőforrásokat, így például szenet sem. A BMW Group erre vonatkozóan...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

DATA