- Hirdetés -

Meghan hercegnő szerkeszti a brit Vogue következő számát

|

- Hirdetés -

Meghan sussexi hercegnő szerkesztésében jelenik meg a brit Vogue magazin szeptemberi száma. Harry herceg amerikai felesége az első, aki vendégszerkesztőként összeállította a magazin brit kiadásának szeptemberi számát. A címlapon nem ő, hanem általa fontosnak tartott 15 ismert és kevésbé ismert nő látható, köztük Jane Fonda színésznő és Jacinda Ardern új-zélandi kormányfő.

A hercegnő néhai anyósa, Diana és sógornője, Katalin cambridge-i hercegnő egyaránt szerepelt a patinás kiadvány címlapján – előbbi négyszer is, utóbbi pedig 2016-ban, a brit kiadás első megjelenésének 100. évfordulóján.

Meghan azonban hétfői brit értékelések szerint egy lépéssel továbbment azáltal, hogy ő szerkesztette a szeptemberi számot, amely most a nők sokszínűsége és vezető szerepük előtt tiszteleg. A címlapon látható nőket és lányokat a hercegnő példaképként mutatja be, akik úttörő szerepet játszanak a mentális egészség területétől a politikáig.

Meghan titokban hét hónapon át dolgozott a brit Vogue következő számának Forces of Change (A változás erői) című összeállításán – közölte a kiadó. A szeptemberi számban olvasható többek között egy interjú, amelyet a hercegnő készített Michelle Obama előző amerikai first ladyvel, akit régóta csodál, csakúgy mint egy másik, amelyben férjét, Harry herceget kérdezte. Meghan interjút készített Jane Goodall antropológussal, primatológussal, a csimpánzok világhírű kutatójával is, akit gyerekkora óta bálványoz.

Szerkesztőségi források szerint a sussexi hercegnő a lapszám összeállításával kapcsolatos összes döntésből alaposan kivette a részét, “minden egyes oldal” tükrözi a közreműködését. Meghan nagyra értékelte az elmúlt hét hónap munkáját, és örömét fejezte ki, hogy együtt dolgozhatott Edward Enninfullal, a magazin brit kiadásának főszerkesztőjével az év hagyományosan legolvasottabb szeptemberi számának elkészítésében.

A hercegnő külön kiemelte a lehetőséget, hogy ráirányíthatta a lap figyelmét olyan értékekre, ügyekre és emberekre, amelyek a változás erőit jelentik a mai világban.

A címlapon látható nők között van Jacinda Ardern új-zélandi kormányfő, akivel Meghan az első hivatalos külföldi útján találkozott tavaly októberben, az aktivistaként is ismert színésznő, Jane Fonda, valamint pályatársa, Salma Hayek, aki szintén ismert aktivistaként is. Christy Turlington modell, aki a szülés körüli anyai halálozás elleni küzdelem egyik szószolója is.

A nagyközönség számára kevésbé ismert nevek között van Adwoa Aboah, aki a mentális egészség jelentőségét hirdető kampány egyik zászlóvivője, továbbá Jameela Jamil, aki a pozitív testkép jelentőségét hangsúlyozza a közösségért végzett munkájában.

Sinead Burke ír aktivista és Chimamanda Ngozi Adichie író szintén helyet kapott a Vogue címlapján Adut Akech dél-szudáni modell, egykori menekült, Ramla Ali Londonban élő szomáliai ökölvívó és Laverne Cox transznemű aktivista és színésznő mellett. Yara Shahidi amerikai színésznő, a fiatalokat a politikába bevonó Eighteen x 18 mozgalom alapítója is látható a borítón, amelyen egy képkocka a hercegnő kérésére üresen maradt: ezzel akarta ugyanis inspirálni az olvasókat, hogy ők is legyenek részesei a változásoknak.

(MTI)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új műsorral várja a téli olimpiát a Discovery

Élő téli sportokkal és egy új szórakoztató műsorral kíséri a nézőket a Discovery a 2022 téli olimpiai játékok előkészületeiben, és egy vadonatúj, hetente megjelenő műsor is jön a csatorna kínálatába. 100 nap van hátra a...

Indul a Google vállalkozásösztönző programja

A régió egyik legaktívabb startup akcelerátora és befektetője, a Startup Wise Guys hívja életre Kelet-Közép-Európában a Google által szponzorált “Jump for CEE” elnevezésű programot. A program részben a Google.org Impact Challenge for Central and...

Ezek a tapasztalatok is segíthetik a cégeket

A munka és magánélet egyensúlyának felborulása, a vezetői kontroll gyengülése, a dolgozók és vezetők eltérő munkaidő-érzékelése – csak néhány olyan tétel, amely alapjaiban változtatta meg a vállalati működést az elmúlt időszakban és vezetett a...

A nézők érzéseire is reagál a Lexus okosreklámja

A Lexus érzelmi intelligenciával felvértezett reklámot mutatott be ami képes reagálni a nézők érzéseire. A személyre szabott reklámok új evolúciós lépésének tekinthető, innovatív arcfelismerő technológiát használó kampányt a megújult öntöltő hibrid elektromos Lexus ES...

Liptai Claudiával folytatódik a NőComment!

November 14-től az RTL II-n folytatódik a NőComment, a talkshow házigazdája Liptai Claudia lesz, és állandó szereplő lesz Hajós András. A vasárnap esténként jelentkező NőComment! vendégei beszélgetéseik során érintik az aktuális pletykákat, helyretesznek csúsztatásokat, kibeszélik...

Tényellenőrző oldalt indít a 444 kiadója az AFP-vel

Az Európai Bizottság támogatásával magyar nyelvű tényellenőrző oldalt indít a Magyar Jeti Zrt. a francia AFP hírügynökséggel együttműködve. Az oldalt önálló szerkesztőség látja majd el eredeti tartalommal, ezt főszerkesztőként Zöldi Blanka vezeti majd. Az Európai...

Kiadta az első PR Trendriportot az MPRSZ

A magyar PR és kommunikációs szakma jelenét és jövőjét részletesen elemző tanulmányt adott ki a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ). A közel 150 oldalas PR Trendriport Magyarország 2021 című kiadvány stratégiai szintű, exkluzív publikációkat...

Magányossá tette a munkavállalókat a COVID

Egy globális tanulmány szerint az emberek több mint 75 százaléka úgy érzi, hogy személyesen és szakmailag is megrekedt. A munkavállalók 88 százaléka szerint a világjárvány kezdete óta megváltozott a siker fogalma, 85 százalékuk szeretné,...

Lexussal érkeznek a Marvel szuperhősei

A Lexus és a Marvel a nagysikerű, három Oscar-díjat bezsebelő Fekete Párduc után újabb szuperhősös film, a nagy várakozások övezte, hazánkban november 4-én debütáló Örökkévalók kapcsán is együttműködik. Már a partnerséget beharangozó IS és...

Új helyszínen tér vissza a Creative Mornings

A Magyarországon 2011-ben debütáló Creative Mornings rendezvénysorozat a pandémiás időszak miatt egy ideig szüneteltette havi kreatívipari előadásait, de 2021. október 29-én újult erővel és vadiúj helyszínen, az Irányi utcai Publicis House-ban tér vissza. A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Positive Adamksyvel dolgozik a JYSK

A JYSK Magyarország vállalati és belső kommunikációs feladatainak támogatására idén ősztől a Positive Adamsky ügynökségi csoport tagügynökségével, a Positive PR-rel működik együtt. A dán áruházlánc hazai piacra lépése óta ez az az első alkalom,...

Új műsorral várja a téli olimpiát a Discovery

Élő téli sportokkal és egy új szórakoztató műsorral kíséri a nézőket a Discovery a 2022 téli olimpiai játékok előkészületeiben, és egy vadonatúj, hetente megjelenő műsor is jön a csatorna kínálatába. 100 nap van hátra a...

Indul a Google vállalkozásösztönző programja

A régió egyik legaktívabb startup akcelerátora és befektetője, a Startup Wise Guys hívja életre Kelet-Közép-Európában a Google által szponzorált “Jump for CEE” elnevezésű programot. A program részben a Google.org Impact Challenge for Central and...

Ezek a tapasztalatok is segíthetik a cégeket

A munka és magánélet egyensúlyának felborulása, a vezetői kontroll gyengülése, a dolgozók és vezetők eltérő munkaidő-érzékelése – csak néhány olyan tétel, amely alapjaiban változtatta meg a vállalati működést az elmúlt időszakban és vezetett a...

A nézők érzéseire is reagál a Lexus okosreklámja

A Lexus érzelmi intelligenciával felvértezett reklámot mutatott be ami képes reagálni a nézők érzéseire. A személyre szabott reklámok új evolúciós lépésének tekinthető, innovatív arcfelismerő technológiát használó kampányt a megújult öntöltő hibrid elektromos Lexus ES...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Egy svéd startuppal zöldít tovább a BMW

A BMW Group úgy tervezi, hogy sorozatgyártási folyamataihoz 2025-től olyan, akár 95 százalékkal alacsonyabb emisszió mentén előállított acélt fog beszerezni, amely nem igényel fosszilis erőforrásokat, így például szenet sem. A BMW Group erre vonatkozóan...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

DATA