Legalábbis július végén még biztosan nem szűnik meg. Csak a Vodafone TV App bevezetését követően lövik le a Horizon Go szolgáltatást.
A Vodafone-nál a UPC-s időkből származó egyik utolsó, az otthoni tévéelőfizetésekhez kapcsolódó streaming megoldás a Horizon Go. A kiegészítő szolgáltatás révén laptopon, tableten, mobilon is nézhetik a tévéműsorokat az előfizetők.
Bár nem verték túl nagy dobra, de a közelmúltban a Vodafone beharangozta a Horizon Go megszüntetését. Ahogy az előfizetőket korábban tájékoztatták:
„2021. július 31-én az online adatfolyam alapú, úgynevezett HTTP Live online-streaming (HLS) típusú Horizon Go szolgáltatás kivezetésre kerül kiegészítő szolgáltatásaink köréből, és ezen dátumot követően nem lesz elérhető a digitális kábeltelevíziós szolgáltatási csomag mellé.”
A napokban kiküldött, friss számlákon viszont már arról tájékoztatja a Vodafone a tévéelőfizetőit, hogy mégis marad a szolgáltatás, legalábbis egyelőre:
„Ezúton tájékoztatjuk tisztelt előfizetőinket, hogy a Horizon Go szolgáltatás a korábbi tájékoztatással ellentétben nem 2021. július 31-én kerül kivezetésre. Előfizetőink visszajelzései alapján Társaságunk úgy döntött, hogy a Horizon Go lekapcsolását későbbre tolja. A kivezetés pontos részleteiről hamarosan tájékoztatunk minden érintett előfizetőt. Folyamatosan dolgozunk azon, hogy az ügyfeleink igényeit és a legkorszerűbb piaci megoldásokat szem előtt tartva fejlesszük szolgáltatásainkat. Ennek egyik fontos lépése lesz a Horizon Go alkalmazás kivezetése, melyet a jövőben a Vodafone TV applikáció fog felváltani. A szolgáltatásbiztostás folyamatossága érdekében a Horizon Go kivezetése a Vodafone TV App szolgáltatás bevezetését követően történik meg. Minden érintett ügyfelet tájékoztatni fogunk a kivezetés előfizetői kérések alapján eltolt időpontjáról és az új Vodafone TV App szolgáltatás bevezetésének részleteiről és feltételeiről.”
Magyarán, amíg nem érhető el a Vodafone TV App, addig megmarad az előfizetők számára a Horizon Go.