Megjelent az Infogram új verziója

Az Infogram,bejelentette programjának legújabb verzióját. A lett startup, amelyet tavasszal vett meg a Prezi, elsősorban a csapatban dolgozó üzleti fehasználók igényeit tette bele az új termékbe. Az új megoldásokkal egyszerűbben és nagyobb szabadsággal lehet interaktív grafikákat, pénzügyi beszámolókat vagy függvényeket rajzolni, amelyek segítségével érthetőbben lehet megmutatni összefüggéseket és trendeket.

 

Az új verzióban az egyszerű ‘drag-and-drop’ megoldással különböző tartalmakat lehet elhelyezni 40 fajta template-en. Ezzel az üzleti felhasználók adatokon keresztül is látványos és érthető formában tudnak elmesélni egy-egy történetetet. Ráadásul, a grafikák bármilyen elrendezésben letehetők, amivel a korábbinál nagyobb szabadságot kapnak a felhasználók.

 

“A Prezivel való egyesülés óta sokkal gyorsabban tudunk dolgozni a saját missziónkon, azaz hogy mindenki könnyen és gyorsan tudjon gyönyörű infografikákat készíteni” – mondta Mikko Jarvenpaa, az Infogram vezérigazgatója. “A cégek nagyon sokszor csak akkor tudnak látványos és jól érthető grafikákat készíteni, ha külsős designerekkel és fejlesztőkkel dolgoznak együtt. Az Infogram segítségével azonban ezt már házon belül is meg tudják oldani” – tette hozzá.

 

Az Infogramot a legkülönbözőbb felhasználók használják: többek között médiavállalatok, ingatlankezelő cégek, vagy éppen oktatási intézmények. A Warner Music Group, a világ egyik legismertebb zenei kiadója már régebb óta használja az Infogram új verziójat. Azt mondják, azóta rengeteg pozitív visszajelzést kaptak – még a saját dolgozóiktól is.

 

“Az Infogram abban segít a leginkább, hogy a bonyolult és száraz szolgáltatási statisztikánkat interaktív, izgalmas, konkrétan szórkaztató formába hozzuk. Imádjuk, hogy egy-egy grafikát csak be kell illeszteni, és úgy rendezzük őket egymáshoz képest, ahogyan csak akarjuk” – mondta Andreas Igler, a cég IT és működési igazgatója. “Mióta az Infogramot használjuk rengeteg pozitív visszajelzést kapunk a dolgozóktól és a partnereinktől. Mint kiderült, azóta elolvassák, sőt szeretik ezeket a jelentéseket. Az Infogram egy szuper eszköz információ megosztásra a cégen belül” – tette hozzá.

 

Mik az újdonságok?

 

Az Infogram legfrissebb verziójával a korábbinál többféle vizuális elemet lehet létrehozni – marketingeszközöktől kezdve különböző a social média kampányokon át, egészen a pénzügyi beszámolókig vagy weblapokig. Az új megoldások az üzleti felhasználóknak, azonban belül is elsősorban a csapatoknak segítenek:

  • Drap-and-drop szerkesztő felület, amellyel szabadon rendezhetjük egymás mellé, vagy éppen alá a különböző grafikai elemeket. Egyszerű ctrl+c, ctrl+v beillesztéssel, vagy éppen feltöltéssel tudunk spreadsheeteket, excel file-okat hozzáadni a munkánkhoz, valamint az API-nak köszönhetően a felhőből is importálhatunk adatokat.

  • Több, mint 40 féle template, amelynek segítségével egy-két perc alatt lehet eljutni az ötlettől egy izgalmas grafikáig. A felhasználók a színeket és betűtípusokat a saját brandjükhöz tudják igazítani, ahogy bármilyen logót vagy médiatartalmat is fel tudnak tölteni a rendszerbe.

  • Social media kész megoldások: mostantól előre gyártott Facebook, Twitter, Instagram abf Pinterest template-ek segítenek a közösségi médiára tervezett kampányok megvalósításában.