- Hirdetés -

Meglepetések a Vodafone pályázatán

|

- Hirdetés -

A Vodafone Magyarország Alapítvány idén is meghirdette Főállású Angyal pályázatát. A nyertes egy éven keresztül havi bruttó 400.000 forintos fizetést kap az alapítványtól. A pályázati ötletnek idén is tartalmaznia kell digitális megoldást. A jubileumi év újdonsága, hogy idén a Főállású Angyal mellett bemutatkozik két extra angyal is, akik konkrét, a Vodafone Magyarország által kijelölt társadalmi ügyeket támogatnak majd. A kiválasztott Digitális Kórházi Angyal feladata tartós kórházi ellátásra szoruló gyerekek digitális eszközökkel való oktatása lesz, míg a Digitális Iskola Angyal a Vodafone Digitális Iskola Programjában résztvevő tanárok digitális edukációját végzi majd.

Dr. Budai J. Gergő, a Vodafone Magyarország Alapítvány kuratóriumának tagja, és a Vodafone Magyarország vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettese a Főállású Angyal pályázatot bejelentő sajtótájékoztatón elmondta: „Amire a Főállású Angyal pályázat és az összes eddigi Angyal tevékenysége rávilágít, hogy társadalmunkban rengeteg kiaknázatlan ötlet és lehetőség van. A programmal az a célunk, hogy ezeknek az ötleteknek, társadalmi probléma enyhítésére irányuló jótékonysági projekteknek a megvalósításához anyagi és technológiai segítséget nyújtsunk.”

A Főállású Angyal a Vodafone Alapítvány legismertebb és legnépszerűbb társadalmi projektje, melyet 2002-ben hirdettek meg először Új-Zélandon. A Vodafone Magyarország Alapítvány 2008-ban csatlakozott a kezdeményezéshez, éppen 10 évvel ezelőtt. Telekommunikációs vállalatként a Vodafone számára kiemelten fontos a technológia, a digitalizáció, mely jelentősen megkönnyíti a mindennapi életet, ezért idén is igaz, hogy a pályázati ötletnek tartalmaznia kell valamilyen digitális megoldást is. Ez lehet bármilyen eszköz, szolgáltatás, vagy program, amelynek van információtechnológiai vonatkozása – ilyen például a mobiltelefon, tablet, Skype, vagy a Facebook is.

„Nem kell feltétlenül applikációt fejleszteni a sikerhez. Itt tulajdonképpen csak arról van szó, hogy a technológia segítségével sok minden egyszerűbben kivitelezhető. A korábbi évek egyik nyertese, Lencse Máté például Skype-on oktatott hátrányos helyzetű gyerekeket, így nem kellett személyesen elutaznia mindenhová. Ugyanezzel az ötlettel pályázni természetesen nem érdemes, de elég lehet, ha ennyire jelenik meg az idei pályázatokban a digitalizáció” – mondta el a Vodafone pályázati kiírásáért felelős partnerszervezete, a Magyar Adományozói Fórum igazgatója, Dr. Molnár Klára.

A Főállású Angyal nyílt pályázatának nyertese egy éven keresztül dolgozhat választott projektjén teljes munkaidőben, havi bruttó 400.000 forintos fizetésért egy általa választott alapítvánnyal a háta mögött, amely szakmai segítséget is nyújt a feladat elvégzésében. Munkáját e szervezet munkatársaként fogja ellátni, hogy a folyamatos szakmai támogatás is biztosított legyen számára. A korábbi Főállású Angyalok visszajelzései alapján a program jócskán túlmutat az egy éves perióduson.

A nyílt pályázat kihirdetésével egyidejűleg bemutatkozik két extra angyal is, a Digitális Kórházi Angyal és a Digitális Iskola Angyal. Őket nem pályázat, hanem felkérés útján választotta a Vodafone Magyarország Alapítvány. A Vodafone Digitális Iskola Angyal Váczi Dorottya digitális pedagógia szakértő lesz 2019-ben. A Digitális Iskola Angyal küldetése, hogy azon pedagógusok digitális tudását fejlessze, akik a Digitális Iskola Programban résztvevő intézményekben tanítanak. Célja, hogy a diákok és tanáraik digitális tudását fejlessze. Váczi Dorottya a felkérés kapcsán elmondta, eddigi pályája során is kifejezett célja volt a digitális eszközök oktatásba való beépítése, így örömmel vette a megkeresést.

A Vodafone Digitális Kórházi Angyala 2019-ben Fábián Sára lesz, aki az általa alapított Amigos a gyerekekért szervezettel karöltve végzi majd ezt a tevékenységet. Az egyetemistákból álló jótékonysági szervezet súlyosan beteg gyerekek mindennapjait teszi szebbé a nyelvtanuláson keresztül. Digitális Kórházi Angyalként Fábián Sára, az Amigos a Gyerekekért Alapítvány alapítója is csatlakozik a Vodafone Alapítvány digitalizációs törekvéséhez. Ennek keretben a tartós kórházi ellátásra szoruló gyermekek oktatása a Vodafone digitális eszközeinek bevonásával gazdagodik.

Az érdeklődők november 22-ig küldhetik el pályázatukat.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább csökken a fogyasztók bizalma

Tavaly decemberben érezhetően csökkent a fogyasztói bizalom Németországban. Mind a gazdasági, mind a jövedelmi várakozások, valamint a vásárlási hajlandóság jelentősen csökkent. Mivel a megtakarítási hajlandóság is újra nőtt, a GfK 2022 januárjára a fogyasztói...

Ezekre érdemes figyelni az online piactereken

Milyen jogai vannak a használt terméket interneten vásárló felhasználóknak? Elállhatunk-e a vásárlástól, ha magánszemélytől veszünk műszaki cikket? Eltérő-e ilyen esetben a garancia? Hogyan fizethetünk biztonságosan egy ismeretlen eladónak? A Vatera szakértői összegyűjtötték a legfontosabb...

Keveset tudnak a magyarok az áruhitelekről

A magyarok többsége óvatos, ha nagyobb értékű háztartási gépek, szórakoztató elektronikai termékek vásárlásáról van szó: inkább összegyűjtik a készülékek árát, mintsem áruhitelt vegyenek fel. Ugyanakkor míg a spórolással türelmesek, a papírmunkával és a hitelbírálattal...

Hatalmas logisztikai beruházás az ukrán határ mellett

Hamarosan befejeződik a 30 milliárd forint értékű logisztikai gigaberuházás az ukrán határ közelében található East-West Gate (EWG) intermodális terminálon - derült ki a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) rendezvényén. Az új logisztikai terminál a maga...

Új lehetőségek az online marketingben

A Bing kereső bővülő lehetőségeinek kihasználásával, a Google Performance Max kampány típusával és a YouTube videó kampányok változásával új dimenziók nyílhatnak meg a hirdetők előtt a magyarországi piacon is.Ezentúl a magyar Bing kereső találati...

Jelentős létszámbővítést tervez az Alstom

Három régió, Európa, az Ázsiai és csendes-óceáni térség, valamint Észak-Amerika 14 országában érdemelte ki a legjobb munkaadóknak járó Top Employer 2022 minősítést az Alstom, az intelligens, fenntartható mobilitás meghatározó globális vállalata. A cég az...

Naponta majdnem 7 órát netezünk

Az elmúlt egy évben több mint 400 millióval nőtt a közösségi felületek aktív használóinak száma, de közel 200 millióval bővült a netezők száma is világszinten – derül ki a We Are Social és a...

Mobilról olvassák a híreket a magyarok

A 15 és 40 év közöttiek közel száz százaléka netezik, azonban a 75 év felettiek közül kevesen – derül ki egy új dokumentumból, amit a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa fogadott el...

Új online portál segít a használtautó-vásárlásban

Gazdasági szakértők szerint az elmúlt egy évben 25 százalékkal lettek drágábbak a használt autók. Többek között az alkatrészek gyártásának akadozása, az üzemanyag-drágulás és a globális chiphiány miatt világszerte lelassult az autógyártás. Egyre többen a...

Jelentős tőkebevonásra készülnek a vállalkozók

Vannak olyan induló és nemrégen alapított cégek, amelyek pár millió forint tőkéből el tudják érni céljaikat, ám nem ez a jellemző. Ahhoz, hogy a vállalkozások megvalósíthassák fejlesztési terveiket és marketingkampányokat indíthassanak jellemzően több tízmillió...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rádiós pályázatokról döntött a Médiatanács

Több vidéki rádiós pályázatnál is eredményt hirdetett a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. Emellett a grémium nem megfelelő korhatár-besorolás miatt bírságokat is kiszabott. A testület eredményt hirdetett a Nyíregyháza 91,1 MHz és a...

Tovább csökken a fogyasztók bizalma

Tavaly decemberben érezhetően csökkent a fogyasztói bizalom Németországban. Mind a gazdasági, mind a jövedelmi várakozások, valamint a vásárlási hajlandóság jelentősen csökkent. Mivel a megtakarítási hajlandóság is újra nőtt, a GfK 2022 januárjára a fogyasztói...

Ezekre érdemes figyelni az online piactereken

Milyen jogai vannak a használt terméket interneten vásárló felhasználóknak? Elállhatunk-e a vásárlástól, ha magánszemélytől veszünk műszaki cikket? Eltérő-e ilyen esetben a garancia? Hogyan fizethetünk biztonságosan egy ismeretlen eladónak? A Vatera szakértői összegyűjtötték a legfontosabb...

Keveset tudnak a magyarok az áruhitelekről

A magyarok többsége óvatos, ha nagyobb értékű háztartási gépek, szórakoztató elektronikai termékek vásárlásáról van szó: inkább összegyűjtik a készülékek árát, mintsem áruhitelt vegyenek fel. Ugyanakkor míg a spórolással türelmesek, a papírmunkával és a hitelbírálattal...

Hatalmas logisztikai beruházás az ukrán határ mellett

Hamarosan befejeződik a 30 milliárd forint értékű logisztikai gigaberuházás az ukrán határ közelében található East-West Gate (EWG) intermodális terminálon - derült ki a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) rendezvényén. Az új logisztikai terminál a maga...
- Hirdetés -

CMO

A marketing nem öncélú, nem a marketingeseknek szól

Wilheim Gábor, marketing igazgató, Dreher Sörgyárak Zrt. - A COVID-járvány nagy csapást mért a vendéglátóiparra, sokáig zárva voltak az éttermek, szórakozóhelyek, pubok. Hogyan éltétek meg ezt az időszakot a Drehernél, nagyon visszaesett a forgalom? - A...

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Napelemmel zöldült a szegedi SPAR szupermarket

Áramfogyasztása több mint húsz százalékát napenergiából nyerte tavaly júniusban a Csillag téri SPAR szupermarket Szegeden, 2021 végéig pedig összesen 13 százalékkal járultak hozzá az üzlet teljes áramigényéhez a napelemek. A vállalat a közeljövőben újabb...

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

DATA

Jelentős tőkebevonásra készülnek a vállalkozók

Vannak olyan induló és nemrégen alapított cégek, amelyek pár millió forint tőkéből el tudják érni céljaikat, ám nem ez a jellemző. Ahhoz, hogy a vállalkozások megvalósíthassák fejlesztési terveiket és marketingkampányokat indíthassanak jellemzően több tízmillió...

Negyven percnyi reklámot nézünk naponta

2021 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 5 és fél órát, míg a férfiak az átlagnál 18 perccel kevesebbet – derül ki a Nielsen Közönségmérés...