- Hirdetés -

Meglepetések a Vodafone pályázatán

|

- Hirdetés -

A Vodafone Magyarország Alapítvány idén is meghirdette Főállású Angyal pályázatát. A nyertes egy éven keresztül havi bruttó 400.000 forintos fizetést kap az alapítványtól. A pályázati ötletnek idén is tartalmaznia kell digitális megoldást. A jubileumi év újdonsága, hogy idén a Főállású Angyal mellett bemutatkozik két extra angyal is, akik konkrét, a Vodafone Magyarország által kijelölt társadalmi ügyeket támogatnak majd. A kiválasztott Digitális Kórházi Angyal feladata tartós kórházi ellátásra szoruló gyerekek digitális eszközökkel való oktatása lesz, míg a Digitális Iskola Angyal a Vodafone Digitális Iskola Programjában résztvevő tanárok digitális edukációját végzi majd.

Dr. Budai J. Gergő, a Vodafone Magyarország Alapítvány kuratóriumának tagja, és a Vodafone Magyarország vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettese a Főállású Angyal pályázatot bejelentő sajtótájékoztatón elmondta: „Amire a Főállású Angyal pályázat és az összes eddigi Angyal tevékenysége rávilágít, hogy társadalmunkban rengeteg kiaknázatlan ötlet és lehetőség van. A programmal az a célunk, hogy ezeknek az ötleteknek, társadalmi probléma enyhítésére irányuló jótékonysági projekteknek a megvalósításához anyagi és technológiai segítséget nyújtsunk.”

A Főállású Angyal a Vodafone Alapítvány legismertebb és legnépszerűbb társadalmi projektje, melyet 2002-ben hirdettek meg először Új-Zélandon. A Vodafone Magyarország Alapítvány 2008-ban csatlakozott a kezdeményezéshez, éppen 10 évvel ezelőtt. Telekommunikációs vállalatként a Vodafone számára kiemelten fontos a technológia, a digitalizáció, mely jelentősen megkönnyíti a mindennapi életet, ezért idén is igaz, hogy a pályázati ötletnek tartalmaznia kell valamilyen digitális megoldást is. Ez lehet bármilyen eszköz, szolgáltatás, vagy program, amelynek van információtechnológiai vonatkozása – ilyen például a mobiltelefon, tablet, Skype, vagy a Facebook is.

„Nem kell feltétlenül applikációt fejleszteni a sikerhez. Itt tulajdonképpen csak arról van szó, hogy a technológia segítségével sok minden egyszerűbben kivitelezhető. A korábbi évek egyik nyertese, Lencse Máté például Skype-on oktatott hátrányos helyzetű gyerekeket, így nem kellett személyesen elutaznia mindenhová. Ugyanezzel az ötlettel pályázni természetesen nem érdemes, de elég lehet, ha ennyire jelenik meg az idei pályázatokban a digitalizáció” – mondta el a Vodafone pályázati kiírásáért felelős partnerszervezete, a Magyar Adományozói Fórum igazgatója, Dr. Molnár Klára.

A Főállású Angyal nyílt pályázatának nyertese egy éven keresztül dolgozhat választott projektjén teljes munkaidőben, havi bruttó 400.000 forintos fizetésért egy általa választott alapítvánnyal a háta mögött, amely szakmai segítséget is nyújt a feladat elvégzésében. Munkáját e szervezet munkatársaként fogja ellátni, hogy a folyamatos szakmai támogatás is biztosított legyen számára. A korábbi Főállású Angyalok visszajelzései alapján a program jócskán túlmutat az egy éves perióduson.

A nyílt pályázat kihirdetésével egyidejűleg bemutatkozik két extra angyal is, a Digitális Kórházi Angyal és a Digitális Iskola Angyal. Őket nem pályázat, hanem felkérés útján választotta a Vodafone Magyarország Alapítvány. A Vodafone Digitális Iskola Angyal Váczi Dorottya digitális pedagógia szakértő lesz 2019-ben. A Digitális Iskola Angyal küldetése, hogy azon pedagógusok digitális tudását fejlessze, akik a Digitális Iskola Programban résztvevő intézményekben tanítanak. Célja, hogy a diákok és tanáraik digitális tudását fejlessze. Váczi Dorottya a felkérés kapcsán elmondta, eddigi pályája során is kifejezett célja volt a digitális eszközök oktatásba való beépítése, így örömmel vette a megkeresést.

A Vodafone Digitális Kórházi Angyala 2019-ben Fábián Sára lesz, aki az általa alapított Amigos a gyerekekért szervezettel karöltve végzi majd ezt a tevékenységet. Az egyetemistákból álló jótékonysági szervezet súlyosan beteg gyerekek mindennapjait teszi szebbé a nyelvtanuláson keresztül. Digitális Kórházi Angyalként Fábián Sára, az Amigos a Gyerekekért Alapítvány alapítója is csatlakozik a Vodafone Alapítvány digitalizációs törekvéséhez. Ennek keretben a tartós kórházi ellátásra szoruló gyermekek oktatása a Vodafone digitális eszközeinek bevonásával gazdagodik.

Az érdeklődők november 22-ig küldhetik el pályázatukat.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Felpörgött az energiahatékony háztartási gépek iránti kereslet

Lényegében azonnal láthatóvá vált a rezsiáremelkedés bejelentése a nagy háztartási gépek forgalmán. Akadt olyan termékkör, amely esetében az „A” energiaosztályú, azaz legenergiatakarékosabb eszközök iránti kereslet rögötön duplájára ugrott – derül ki a Candy Hoover...

Egyre többen vesznek használt mobilokat

Az újracsomagolt mobiltelefonok piacterének kutatása szerint azok, akik megtartják régi telefonjukat, általában nem is használják azt, és sokan egyszerűen megfeledkeznek arról, hogy pénzt is csinálhatnának belőle. A Rejoy szeptemberi indulása óta több mint 200...

Nehéz évre számíthatnak az építőanyag-kereskedők

Rég nem látott nehéz évvel néz szembe az építőanyag-kereskedelem. Mérséklődő lakossági kereslet, csökkenő állami beruházások, növekvő infláció, hitelkamatok, kifutó támogatások és az emelkedő építőanyagárak minden oldalról szorongatják a kereskedéseket. Stratégiát kell váltani - hangzott...

Jó ügyek mellé állt az AVON

Az AVON nemzetközi szépségvállalat működését kezdetektől fogva meghatározta a nők életének jobbá tétele, kereseti lehetőséget biztosítva a nőknek, amikor még szavazati joguk sem volt. A vállalat évtizedek óta elkötelezetten áll ki két társadalmi ügy...

Béremelésről döntött a Tesco

Sikeresen megállapodott a 2023/24-es üzleti évre vonatkozó bérfejlesztésről a Tesco-Global Áruházak Zrt. és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete (KASZ), valamint az Egyenlő.hu – a modern szakszervezet. A Tesco idén 5,7 milliárd forintot fektet az áruházakban...

Díjazták a Néprajzi Múzeum alkalmazását

A digitális gondolkodás és a digitális megoldások újszerű, innovatív, ötletes megvalósítását díjazó Pixel Perfect Awards megmérettetésen kiosztott 6 arany elismerés közül egyet a Néprajzi Múzeum gyűjteményeire épülő Motívumalkotó alkalmazás nyert el 2023. január 25-én....

A nőké a főszerep az HBO-n

Ebben a hónapban az HBO csatorna középpontjában a fantasztikus nők állnak. Újabb thriller érkezik a Cinemaxra, ufókkal találkozhatunk a Discoveryn.Jön Emma Thompson főszereplésével készült Minden jót, Leo Grande (02.05), Kristen Stewart a Spencerben (02.12)...

Fizetős streaminggel pörög az európai piac

Az európai piac 100 legnagyobb audiovizuális szolgáltatója kétszer olyan gyors növekedést tudott felmutatni a 2016-2021 közötti időszakban, mint a piac egésze – derül ki a European Audiovisual Observatory nevű szervezet elemzéséből. Bár a teljes...

Már naponta 2,5 óra megy el közösségi médiára

A jelek szerint ismét változóban van a felhasználók online viselkedése, miközben az interneten töltött idő csökkent az elmúlt egy évben, a közösségi média oldalakra még több időt szánnak. A „Digital 23” jelentésből kiderült az...

Már kevésbé tartunk az inflációtól

Januárban minimálisan mértékben, de harmadik hónapja emelkedett a GKI konjunktúraindexe. A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint a fogyasztói bizalmi index javulása e negyedév alatt összesen is hibahatáron belüli,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Cápák között nézettség 2023 január

Főműsoridőben fordított az RTL

Az esti sávban és a kereskedelmi célcsoportnál az RTL átvette a vezetést a TV2-től. Minden más felosztásban azonban továbbra is piacvezető a TV2 és csoportszinten is vezetnek. A műsoros toplista élén a Cápák között...

Felpörgött az energiahatékony háztartási gépek iránti kereslet

Lényegében azonnal láthatóvá vált a rezsiáremelkedés bejelentése a nagy háztartási gépek forgalmán. Akadt olyan termékkör, amely esetében az „A” energiaosztályú, azaz legenergiatakarékosabb eszközök iránti kereslet rögötön duplájára ugrott – derül ki a Candy Hoover...

Egyre többen vesznek használt mobilokat

Az újracsomagolt mobiltelefonok piacterének kutatása szerint azok, akik megtartják régi telefonjukat, általában nem is használják azt, és sokan egyszerűen megfeledkeznek arról, hogy pénzt is csinálhatnának belőle. A Rejoy szeptemberi indulása óta több mint 200...

Nehéz évre számíthatnak az építőanyag-kereskedők

Rég nem látott nehéz évvel néz szembe az építőanyag-kereskedelem. Mérséklődő lakossági kereslet, csökkenő állami beruházások, növekvő infláció, hitelkamatok, kifutó támogatások és az emelkedő építőanyagárak minden oldalról szorongatják a kereskedéseket. Stratégiát kell váltani - hangzott...

Jó ügyek mellé állt az AVON

Az AVON nemzetközi szépségvállalat működését kezdetektől fogva meghatározta a nők életének jobbá tétele, kereseti lehetőséget biztosítva a nőknek, amikor még szavazati joguk sem volt. A vállalat évtizedek óta elkötelezetten áll ki két társadalmi ügy...

Podcast

A játék egy válságálló műfaj

Mi a jellemző a magyar emberre játékvásárlás szempontjából és hogyan tudja fenntarthatóságra nevelni vásárlóit egy játékforgalmazó? Erről is szó esett a Business Lounge podcast december 20-i, itt meghallgatható epizódjában, ahol ezúttal Gyaraki Dávid, a...

Az elégedett partner viszi a jó szolgáltató hírét

Varga Balázs huszonötévnyi koncertszervezés után hozta létre a Tixát, vele beszélgettek a Business Lounge műsorvezetői a jegyértékesítő piac telítettségéről, a kultúrafogyasztói szokások változásáról, és arról is, hogy szükség van-e egy újabb Pesti Estre? A...

A trendet alakítani kell, nem pedig követni

Online kontra offline vásárlás, felhalmozás, vásárlói edukáció – többek között erről is faggatták a műsorvezetők Kanyó Rolandot, a dm kft. marketing és PR menedzserét és Fazekas Bálintot, az Euronics kereskedelmi ügyvezetőjét a radiocafé Business...

Don't Miss

Óvatos tervezés

Az ember és a gép újjászervezett együttműködése új üzletágakat nyithat meg és segíthet a munkaerőhiány kezelésében – jelezte a technológia kínálta lehetőségek kapcsán Rakoncza Zsolt. A Dell Technologies Magyarország vezérigazgatója beszélt arról is, hogy...

A megújulás kötelező

Palkó András, a Coca-Cola HBC Magyarország marketingigazgatója is egyike annak a 14 üzleti döntéshozónak, akik idén Signature CEO díjban részesültek. Amennyire derűsen vette át a díjat, annyira lelkesen válaszolt kérdéseinkre Jakus Melindával, a Signature...

60 százalékkal nőtt a digitális lottózás aránya – interjú Bánhegyi Zsófiával

Hogyan élte meg a pandémiát a Szerencsejáték Zrt.? Milyennek látják a marketingszakmán belül megváltozni látszó helyzetet? Milyen új, innovatív megoldásokat terveznek jövőre, amikor megjelennek az első külföldi versenytársak a táv-szerencsejátékpiacon? Többek között ezekre a...

Reklámszakemberként időben felkészültél a 2023-as év kihívásaira?

Összeszedtünk néhány tippet a digitális reklámköltések esetében mire érdemes figyelni a piaci szereplőknek, amennyiben sikeres évet szeretnének tudni maguk mögött. Egy olyan évben, amikor az elmúlt időszak legmagasabb inflációjával és a megélhetési költségek drasztikus emelkedésével...

Azon dolgozunk, hogy kitörjünk az építőipari skatulyákból és vonzóvá tegyük az építőipart

Hogyan látja vezetőként marketing szempontjából a 2023-as évet a friss Signature CEO díjas Vida Tamás, a KÉSZ Csoport vezérigazgatója? Milyen kihívásokkal szembesülnek külföldi terjeszkedés során, felfedezhetőek az egyes régiókban különbségek vásárlói attitűd szempontjából? Többek...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Forradalmi újítás a műanyag újrahasznosítására

A Procter & Gamble elkötelezett a fenntarthatóság és a technológiai fejlődés mellett, mindez erőteljes befolyással bír globális partnerségeinek kialakításában is. Az idei Világgazdasági Fórum panelbeszélgetésein bemutatták többek között együttműködésüket a PureCycleTM újrahasznosítási rendszerrel, saját...

Nem tud mit kezdeni a használt sütőolajjal? – Itt egy új lehetőség

Használt sütőolaj gyűjtésére és tárolására alkalmas konténereket telepített országszerte 40 üzemanyagtöltő állomásán az OMV olajtársaság. A kihelyezett tárolókban a lakosság csavarzáras PET palackokban biztonságosan lerakhatja a használatra már alkalmatlan zsiradékot – írja az MTI a...

Fiatalok fenntarthatósági törekvéseit segíti a Mercedes

A márka egy Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé árveréséből származó bevételt a beVisioneers: The Mercedes-Benz Fellowship ösztöndíjprogram támogatására ajánlja fel. A kezdeményezés egy globális ösztöndíjprogram, amely évente akár 1000 fiatalnak nyújt támogatást olyan projektek...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....