- Hirdetés -

Meglepő műsor hozott nézettségi csúcsot

|

Több mint egymillió nézőt szögezett a képernyők elé a Duna Tv egyik élő közvetítése. Ebben a műsorsávban még a kereskedelmi csatornákat is verte a köztévé.

Az elmúlt héten az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 0,2 százalékponttal nőtt, a TV2-é pedig 0,2 százalékponttal csökkent. Így a korábbi hét 5,8 százalékpontos differenciájához képest 6,2 százalékpontra nőtt a két legnézettebb kereskedelmi csatorna közötti különbség.

Múlt héten minden estét megnyert az RTL Klub. Hétfőn, azaz augusztus 20-án tudott hozzájuk legközelebb férkőzni a TV2. Akkor az utóbbi csatorna 9,8 százalékos, az RTL Klub 11,1 százalékos esti share-t produkált.

34. hét / 33. hét / 32. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,6% / 13,4% / 13,3%
TV2 – 7,4% / 7,6% / 9%

Egyes napi műsorok heti átlagos közönségaránya (34. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)
RTL Klub
Híradó – 17,3% (16%)
Fókusz – 19,8% (18,8%)
Barátok közt – 16,2% (16,9%)
Éjjel-nappal Budapest – 15,5% (14,8%)

TV2
Tények – 15,8% (15,9%)
A hegyi doktor-Újra rendel – 9,7% (11,7%)

Múlt héten a TV2 egy kicsit változtatott a főműsoridős kínálatán. A hegyi doktor című sorozat utáni sávban nem a korábbi saját gyártásaik ismétléseit (Pénzt vagy éveket, Extrém Activity) tűzték műsorra, hanem filmeket adtak. A korábbi héten a Pénzt vagy éveket 8,2 százalékos átlagos közönségaránnyal, az Extrém Activity pedig 5,2 százalékkal futott. A filmek is (Krokodil Dundee 1-2., Csonthülye, Hamis a baba) nagyjából hozták ezt a szintet.

Az RTL Klub főműsoridős saját gyártású tartalmainak közönségaránya megugrotta a csatornaátlagot. Különösen jól teljesített a Fókusz a maga 19,8 százalékos share-jével. Az Éjjel-nappal Budapestet követő sávban adott sorozatok közül továbbra is a Doktor Murphy szerepelt a legjobban, ami a múlt héten a 18-49 éveseknél 191 ezres nézőszámot és 15,7 százalékos közönségarányt jelentett.

A hét legnézettebb műsorát azonban nem az RTL Klub és nem is a TV2 sugározta, hanem a Duna Tv. A köztévénél csak azt sajnálhatják, hogy ezt nem lehet minden héten elsütni, ugyanis az augusztus 20-i tűzijáték közvetítéséről van szó. Ráadásul ez a műsorelem a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is a legnézettebbnek bizonyult.

A kereskedelmi célcsoportnál a tűzijáték 260 ezres nézőszámot és 18,5 százalékos közönségarányt produkált. A teljes lakosságnál pedig 1,07 milliós nézettséget és 27 százalékos közönségarányt ért el. Ezzel egyedüliként ugrotta meg az egymilliós határt, más műsor a közelében sem volt ennek a szintnek.

A 18-49 éveseknél a hét második legnézettebb műsorának a vasárnap esti Tények bizonyult (230 ezer néző), majd a csütörtöki Éjjel-nappal Budapest következett (228 ezer néző).

A teljes lakosságnál szintén a Tények volt a második (890 ezer néző), viszont a harmadik helyre a vasárnapi RTL Híradó futott be (783 ezer néző).

Múlt héten a tűzijáték mellett egy másik műsorral is Top 10-be került a közmédia. Mind a 18-49 éveseknél, mind a teljes lakosságnál a kilencedik legnézettebbnek bizonyult a vasárnapi Forma-1 közvetítés. A verseny a 18-49 éveseknél 189 ezer, a teljes lakosságnál 481 ezer nézőt érdekelt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...