- Hirdetés -

Meglepő műsor hozott nézettségi csúcsot

|

- Hirdetés -

Több mint egymillió nézőt szögezett a képernyők elé a Duna Tv egyik élő közvetítése. Ebben a műsorsávban még a kereskedelmi csatornákat is verte a köztévé.

Az elmúlt héten az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 0,2 százalékponttal nőtt, a TV2-é pedig 0,2 százalékponttal csökkent. Így a korábbi hét 5,8 százalékpontos differenciájához képest 6,2 százalékpontra nőtt a két legnézettebb kereskedelmi csatorna közötti különbség.

Múlt héten minden estét megnyert az RTL Klub. Hétfőn, azaz augusztus 20-án tudott hozzájuk legközelebb férkőzni a TV2. Akkor az utóbbi csatorna 9,8 százalékos, az RTL Klub 11,1 százalékos esti share-t produkált.

34. hét / 33. hét / 32. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,6% / 13,4% / 13,3%
TV2 – 7,4% / 7,6% / 9%

Egyes napi műsorok heti átlagos közönségaránya (34. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)
RTL Klub
Híradó – 17,3% (16%)
Fókusz – 19,8% (18,8%)
Barátok közt – 16,2% (16,9%)
Éjjel-nappal Budapest – 15,5% (14,8%)

TV2
Tények – 15,8% (15,9%)
A hegyi doktor-Újra rendel – 9,7% (11,7%)

Múlt héten a TV2 egy kicsit változtatott a főműsoridős kínálatán. A hegyi doktor című sorozat utáni sávban nem a korábbi saját gyártásaik ismétléseit (Pénzt vagy éveket, Extrém Activity) tűzték műsorra, hanem filmeket adtak. A korábbi héten a Pénzt vagy éveket 8,2 százalékos átlagos közönségaránnyal, az Extrém Activity pedig 5,2 százalékkal futott. A filmek is (Krokodil Dundee 1-2., Csonthülye, Hamis a baba) nagyjából hozták ezt a szintet.

Az RTL Klub főműsoridős saját gyártású tartalmainak közönségaránya megugrotta a csatornaátlagot. Különösen jól teljesített a Fókusz a maga 19,8 százalékos share-jével. Az Éjjel-nappal Budapestet követő sávban adott sorozatok közül továbbra is a Doktor Murphy szerepelt a legjobban, ami a múlt héten a 18-49 éveseknél 191 ezres nézőszámot és 15,7 százalékos közönségarányt jelentett.

A hét legnézettebb műsorát azonban nem az RTL Klub és nem is a TV2 sugározta, hanem a Duna Tv. A köztévénél csak azt sajnálhatják, hogy ezt nem lehet minden héten elsütni, ugyanis az augusztus 20-i tűzijáték közvetítéséről van szó. Ráadásul ez a műsorelem a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is a legnézettebbnek bizonyult.

A kereskedelmi célcsoportnál a tűzijáték 260 ezres nézőszámot és 18,5 százalékos közönségarányt produkált. A teljes lakosságnál pedig 1,07 milliós nézettséget és 27 százalékos közönségarányt ért el. Ezzel egyedüliként ugrotta meg az egymilliós határt, más műsor a közelében sem volt ennek a szintnek.

A 18-49 éveseknél a hét második legnézettebb műsorának a vasárnap esti Tények bizonyult (230 ezer néző), majd a csütörtöki Éjjel-nappal Budapest következett (228 ezer néző).

A teljes lakosságnál szintén a Tények volt a második (890 ezer néző), viszont a harmadik helyre a vasárnapi RTL Híradó futott be (783 ezer néző).

Múlt héten a tűzijáték mellett egy másik műsorral is Top 10-be került a közmédia. Mind a 18-49 éveseknél, mind a teljes lakosságnál a kilencedik legnézettebbnek bizonyult a vasárnapi Forma-1 közvetítés. A verseny a 18-49 éveseknél 189 ezer, a teljes lakosságnál 481 ezer nézőt érdekelt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...