- Hirdetés -

Meglepő nézettséget produkált Az Árulók

|

A fiatalabb célcsoportoknak nagyon bejött Az Árulók. A Sztárbox pedig még ennél is jobb nézettséget hozott az RTL-nek, ami viszont már nem is meglepő. Teljes lakosságnál a TV2-s Dancing with the Stars produkálta a hét legmagasabb, közel egymilliós nézőszámát.

Az RTL szempontjából nem indult túl jól az őszi tévés szezon, a végére viszont egész belelendültek. Az elmúlt héten (48. hét) főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 évesek körében is nyertek. A 18-59 éveseknél csak egy százalékponton belüli különbséget hoztak össze, viszont a 18-49 éveseknél már egész kényelmes előnyük volt (RTL: 15,2%, TV2: 12,8%). A többi bontásban, tehát teljes napon, illetve a főműsoridőben és a teljes lakosságnál a TV2 megőrizte a vezető helyét.

Mindez napi szinten úgy nézett ki, hogy a 18-49 éveseknél az RTL hétfőtől péntekig és vasárnap nyerte a főműsoridőt, a TV2-é volt a szombat este. Ugyanez volt – csak szűkebb különbséggel – a helyzet a 18-59 éveseknél. A teljes lakosságos eredmények nagyon különböznek mindettől, itt minden egyes estét bezsebelt a TV2.

A komplett csatornaportfóliók terén az RTL Magyarország a 18-49 éveseknél és főműsoridőben tudott nyerni (RTL Magyarország: 25,4%, TV2 Csoport: 23,5%). A 18-59 éveseknél és főműsoridőben egál lett az eredmény, mindkét csatornacsoport 24,8 százalékkal zárta a hetet. Viszont itt is az a helyzet, mint a csatornák terén: minden más bontásban továbbra is a TV2 Csoport vezet. Érdekes módon teljes lakosságnál nem is nagyon közeledett hozzájuk az RTL.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 48. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 13,7 18,1 12,8
RTL 14,6 12,4 15,2

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 48. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,7 13,5 10,2
RTL 8,5 7,2 8,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,9 26,5 22,7
RTL Magyarország 18,8 16,2 19,0
MTVA 5,8 9,7 4,6
AMC Networks 5,7 5,3 5,7
Network4 4,3 5,1 3,3
Paramount Global 4,0 3,3 4,9
Antenna Entertainment Group 3,1 2,6 3,1
Warner Bros.Discovery 2,7 3,2 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,7% / 15,2% (16,8% / 14,6%)
Tények Plusz – 13,2% / 11,9% (12,7% / 11,4%)
Farm VIP – 11,9% / 11,2% (13,5% / 12,7%)
Párharc – 9,9% / 9,6% (10,8% / 10,2%)

RTL
Híradó – 17,7% / 16,7% (18% / 16,4%)
Fókusz – 14,6% / 15,1% (12,7% / 12,7%)
Az árulók – 16,6% / 18% (14,3% / 15,5%)
A Király – 10,9% / 11,1% (11,3% / 11,3%)
Éden Hotel – 6,8% / 7,6% (6,4% / 7%)

Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban kapcsán egyet sajnálhat csak az RTL: azt, hogy egy rövid, mindössze 12 részből álló műsorról volt szó. Az őszi szezonban talán ez és a Lego Masters tért el leginkább a megszokott formátumoktól és a legós műsorral ellentétben ez be is jött az RTL-nek. Ráadásul a 18-49 éveseknél mért 18 százalékos heti átlagukat még le is húzta valamennyire a szombati adás. Az Árulók különösen erősnek bizonyult a fiatalabb célcsoportoknál. A 18-49 és a 18-59 éveseknél jelentős előnnyel nyerték a sávjukat, bár a teljes lakosságra ez nem volt igaz, ott nyert a Farm VIP. A Király ahhoz képest nem hozott rossz eredményt, hogy az RTL+-on már sokan megnézhették, az Éden Hoteltől viszont azért ennél valószínűleg jobb eredményt várt a csatorna. Utóbbi a TV2-s Párharcra is igaz lehet.

Szombaton a Dancing with the Stars évadzáró adása nyerte az estét. A 18-49 éveseknél 20,3 százalékos, a 18-59 éveseknél 20,8 százalékos, a teljes lakosságnál pedig 25,4 százalékos közönségarányt hozott a táncos műsor. A Lego Masters a harmadik adásra sem talált magára, a 18-49 éveseknél is csak 9 százalékos share-jük volt. Az árulók 14,3 százaléka viszont az erős ellenfél fényében nem is rossz eredmény.

Vasárnap ismét sok érdeklődőt vonzott a Sztárbox, a fiatalabb korosztályoknál nyerték a sávjukat. Azt külön ki kell emelni, hogy a TV2 egyik legsikeresebb műsorával, a Sztárban sztár leszekkel szemben érték mindezt el. A két műsor share-je így nézett ki: 18-49 évesek: 24,4 vs. 14,3 százalék, 18-59 évesek: 22,2 vs. 16,4 százalék, teljes lakosság: 17,7 vs. 19,5 százalék. Azaz a Sztárban sztár leszek azért a teljes lakosságnál jobban szerepelt, mint a Sztárbox.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a Sztárbox volt a hét legnézettebb műsora, 368 ezres és 488 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál pedig a Dancing with the Stars vonzotta a legtöbb, 988 ezer nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 488 584 22,2
DANCING WITH THE STARS TV2 421 887 20,8
AZ ÁRULÓK RTL 374 426 17,6
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 357 582 16,4
TÉNYEK TV2 314 535 15,5
HÍRADÓ RTL 305 705 18,4
FARM VIP TV2 283 494 13,9
FÓKUSZ RTL 281 510 15,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 255 293 15,1
A KIRÁLY RTL 215 199 11,4

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
DANCING WITH THE STARS TV2 988 386 25,4
TÉNYEK TV2 829 914 24,6
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 799 155 19,5
FARM VIP TV2 751 206 18,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 725 902 19,3
SZTÁRBOX RTL 725 541 17,7
HÍRADÓ RTL 707 019 20,3
AZ ÁRULÓK RTL 583 291 13,7
FÓKUSZ RTL 520 707 13,3
AZ ARANYIFJÚ TV2 496 435 19,1

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 368 614 24,4
DANCING WITH THE STARS TV2 280 739 20,3
AZ ÁRULÓK RTL 274 305 18,8
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 214 224 14,3
FÓKUSZ RTL 194 598 16,7
HÍRADÓ RTL 192 910 16,0
TÉNYEK TV2 182 528 13,6
FARM VIP TV2 177 264 12,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 154 652 13,2
A KIRÁLY RTL 144 479 11,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...