- Hirdetés -

Szoros versenyt hozott a múlt hét az RTL és a TV2 között

|

- Hirdetés -

A kereskedelmi célcsoportnál és főműsoridőben a múlt héten az RTL produkált jobb közönségarányt. Minden más bontásban és a teljes csatornaportfóliók terén viszont a TV2, illetve a TV2 Csoport számít piacvezetőnek. Korosztálytól függően az RTL Híradó, a Tények és A mi kis falunk végzett a műsoros nézettségi toplisták élén.

A mögöttünk álló 2. héten ismét a mostanában megszokottnál szorosabb volt a nézettségi verseny az RTL és a TV2 között. Legalábbis a 18-49 és 18-59 éveseknél, főműsoridőben. Az év első heténél kisebb előnnyel, de ennél a két célcsoportnál ismét nyerte a hetet az RTL. A 18-49 és a 18-59 éveseknél is 0,7 százalékpont volt a különbség a két csatorna között. Főműsoridőben és a teljes lakosságnál, – továbbá teljes napon minden korosztálynál – viszont a TV2 áll az élen. Hétfőtől péntekig a TV2 nyerte a főműsoridőt, a hétvége viszont az RTL-é volt. Ez a 18-49 és 18-59 évesek mellett még a teljes lakosságra is igaz volt.

A komplett csatornaportfóliók terén az RTL Magyarország nem tudott a TV2 Csoport elé kerülni. Utóbbi minden lényeges bontásban, teljes napon, főműsoridőben egyaránt magasabb közönségarányt hozott. Bár a 18-59 éveseknél és főműsoridőben ez kevésen múlt, hiszen csak 0,3 százalékpontot tett ki az előnyük (TV2 Csoport: 22,9%, RTL Magyarország: 22,6%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 2. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,3 13,7 9,7
RTL 11 10,5 10,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 2. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,5 11,5 8,1
RTL 6,8 6,5 6,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,7 25,1 21,9
RTL Magyarország 18,4 15,7 18,1
AMC Networks 6,3 5,7 6,1
MTVA 5,9 10,0 4,9
Network4 4,3 5,4 3,3
Paramount Global 3,6 2,8 4,6
Antenna Entertainment Group 2,7 2,5 2,7
Warner Bros.Discovery 2,7 3,3 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,2% / 12,9% (14,6% / 12,4%)
Tények Plusz – 12,2% / 10,6% (12,8% / 10,8%)
Szerencsekerék – 12% / 11,9% (11,5% / 11,2%)
Sztárok a reptéren – 7,9% / 8,2%

RTL
Híradó – 18,3% / 16,5% (17,7% / 15,9%)
Fókusz – 14,9% / 14,3% (12,3% / 12%)
… a szomszéd tehene – 9,6% / 9,2% (10,9% / 9,5%)
A mi kis falunk – 9,9% / 8,7%

Az RTL Híradó és a Fókusz egész elhúzott a Tények/Tények Plusz párostól a kereskedelmi célcsoportnál. A „…szomszéd tehene” című sorozat viszont az RTL-es csatornaátlag alatt teljesített, bár a korábbi héthez képest nagyjából már mintha stabilizálódott volna a nézettsége. A mi kis falunk több napon is magasabb nézőszámot produkált, mint az előtte futó premier sorozat. A TV2-s Szerencsekerék nyerte a műsorsávját és a heti átlag terén körülbelül 20 százalékkal teljesített jobban a TV2 átlagánál. A Sztárok a reptéren viszont hasonló mértékben maradt el a csatornaátlagtól.

A hétvége jobban sikerült az RTL-nek, amiben nyilván nagy szerepe volt annak, hogy a TV2-vel ellentétben két saját gyártást is tartogattak szombatra és vasárnapra. A mi kis falunk új epizódja a 18-49 éveseknél 15,8 százalékos, a 18-59 éveseknél 17,4 százalékos (hagyományosan ennél a célcsoportnál a legerősebb a sorozat), a teljes lakosságnál 15,7 százalékos közönségarányt ért el. Vasárnap a Cápák között ugyanebben a három bontásban 14,2 százalékos, 14,1 százalékos és 13,2 százalékos share-t hozott. A hétvégi filmek egyik nagy csatornán sem produkáltak jó nézőszámokat.

Célcsoporttól függően más-más produkció számított a hét legnézettebb műsorának. A 18-49 éveseknél a vasárnapi RTL Híradó vonzotta a legtöbb (229 ezer) nézőt. A 18-59 éveseknél A mi kis falunk nyerte a hetet (368 ezer néző). A teljes lakosságnál pedig a hétfő esti Tények produkálta a legmagasabb nézettséget (820 ezer néző).

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 368 069 17,4
HÍRADÓ RTL 360 213 17,9
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 317 023 14,1
FÓKUSZ RTL 280 463 16,7
TÉNYEK TV2 270 365 17,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 265 501 15,7
SZERENCSEKERÉK TV2 245 328 12,5
…A SZOMSZÉD TEHENE RTL 212 190 10,9
FÉRFI KÉZILABDA MÉRKŐZÉS M4 SPORT 205 601 9,6
FÓKUSZ PLUSZ RTL 202 341 10,5

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 820 135 23,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 749 906 19,9
HÍRADÓ RTL 725 247 20,8
SZERENCSEKERÉK TV2 716 848 18,0
A MI KIS FALUNK RTL 668 216 15,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 579 274 13,2
FÓKUSZ RTL 550 652 14,4
CSINÁLJUK A FESZTIVÁLT DUNA TV 520 311 12,5
AZ ARANYIFJÚ TV2 516 192 17,3
A HÁROM NŐVÉR TV2 491 690 18,6

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÍRADÓ RTL 229 157 17,4
A MI KIS FALUNK RTL 221 522 15,8
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 209 399 14,2
FÓKUSZ RTL 190 162 17,2
SZERENCSEKERÉK TV2 174 740 13,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 161 517 14,5
TÉNYEK TV2 152 676 15,9
…A SZOMSZÉD TEHENE RTL 138 517 10,6
FÉRFI KÉZILABDA MÉRKŐZÉS M4 SPORT 131 200 9,2
FÓKUSZ PLUSZ RTL 120 335 9,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elkészült az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi...

Magyar tisztségviselő az Európai E-sport Szövetségben

33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi...

Radikális változás a megtakarításoknál

Más szelek fújnak a befektetési piacokon: a két számjegyű hozamok időszakának vége, ám a lelassult infláció feletti reálhozamot most is el lehet érni a K&H szakértői szerint. Ehhez érdemes a deviza- és a fenntarthatóságra...

Idén is különleges koncerteket ígér az Örvényesvölgy Fesztivál

Bejelentette teljes programját a június 28-30. között zajló Örvényesvölgy Fesztivál. A négy nemzetközi fellépő: MATTEO BOCELLI, MORRIS MADRONE, STEFFEN MORRISON és GIACOMO TURRA mellett számos magyar előadó is fellép a lenyűgöző zalai völgyben. Jazz...

Balatonra vágynak a nyaralóvásárlók

Minden évben, a nyárhoz közeledve, növekszik a népszerűsége a vízparti ingatlanoknak. Akár építkezésbe vágnak bele, akár egy egyszeri nyaralóvásárlásról van szó, általában hasonló a motiváció: egy gyerekkori álom megvalósítása. Ha nyár akkor nyaralás, vagy...

A Facebook a menő az 55 év felettieknél

Többet nyomkodják a Facebookot, mint amennyi időt tévénézéssel vagy családi programokkal töltenek, szeretik a podcasteket, kezdenek rászokni a TikTokra, sőt közel egyharmaduk volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek a közösségi médiában – derül ki...

Így ünnepli a Magyar Film Napját a TV2

Több mint harminc alkotás vetítésével ünnepli a TV2 Csoport a Magyar Film Napját. Nemcsak április 30-án, hanem egész héten, április 29-től május 5-ig a médiatársaság több csatornája is tiszteleg a magyar mozgóképgyártás előtt. Május...

A hazai vállalkozások közel fele vakon repül

Többet dolgozunk, mint korábban, mégis kevesebb a bevétel, gyakran halljuk ezt mostanában a cégvezetőktől. A gazdasági válság, a változó piaci környezet minden vállalkozást, minden vezetőt arra késztet, hogy meghúzza a nadrágszíjat, azaz a kiadások...

Rekordbevétel az LG-nél

Az LG Electronics Inc. (LG) 2024 első negyedévében 21,09 ezer milliárd dél-koreai von konszolidált árbevételt és 1,33 ezer milliárd von működési eredményt ért el. Az üzemi nyereség immár az ötödik egymást követő évben haladta...

Egyre kevesebbet alkudhatnak az ingatlanvásárlók

A piac élénkülésével és a fokozódó vevői érdeklődéssel együtt enyhült az érvényesíthető alku mértéke a hazai ingatlanpiacon, azonban még így is a tranzakciók jelentős része, 80,8 százaléka zárult a hirdetési ár alatt 2024 első...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges játékot készített a Hot Wheels

A Mattel, együttműködésben az amerikai Autista Önérvényesítő Hálózattal (ASAN) megalkotta a Hot Wheels Flippin Fast kisautót, amely nyitottabb szórakozást és megnyugtató játékélményt nyújt az autizmussal élő gyerekek számára. A globális népszerűséget kiváltó fidget spinner...

Elkészült az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi...

Magyar tisztségviselő az Európai E-sport Szövetségben

33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi...

Radikális változás a megtakarításoknál

Más szelek fújnak a befektetési piacokon: a két számjegyű hozamok időszakának vége, ám a lelassult infláció feletti reálhozamot most is el lehet érni a K&H szakértői szerint. Ehhez érdemes a deviza- és a fenntarthatóságra...

Idén is különleges koncerteket ígér az Örvényesvölgy Fesztivál

Bejelentette teljes programját a június 28-30. között zajló Örvényesvölgy Fesztivál. A négy nemzetközi fellépő: MATTEO BOCELLI, MORRIS MADRONE, STEFFEN MORRISON és GIACOMO TURRA mellett számos magyar előadó is fellép a lenyűgöző zalai völgyben. Jazz...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...